Полезно знать Решено

Как связаться с оператором?



Показать первую публикацию

1546 Ответы

Неможу звязатися з оператором
нужной мне информации,а оператор зашифрован...кидают сюда,на чат..верните операторов!
Чому не можливо дозвонитись до Ваших операторів,дуже не задоволена!!!Буду писати тепер точно скаргу!!!
Уровень пользователя 7
Отправить значок +1
466 пробували?
Уровень пользователя 5
Отправить значок +1
@Zi_Maks, @Tanuwka, рада приветствовать вас в нашем сообществе!
Для связи с оператором можно использовать не только звонок, но и онлайн обращения в личном кабинете справа внизу кнопка Онлайн чат или на нашем официальном сайте.
Кто знает как позвонить оператору, скажите хоть платную линию , мне уже все равно.

КИЕВСТАР не работает так как работал раньше. Сделайте все что бы можно было спокойно дозвонится
Уровень пользователя 5
Отправить значок +1
@Oleksandra, рада вітати вас у нашій спільноті!
Зв'язок з оператором є змога підтримувати через номер 466, 0 800 300 466, онлайн чат з особового кабінету Мій київстар або з офіційного сайту https://kyivstar.ua в нижній правій частині.
Київстар вирішив залишити своїх абонентів один на один з роблемами, які сам же і створює. До оператора с.ц. дотелефонуватись стало практично не можливо. Всіх відправляють на цей сайт і розбирайтесь самі як хто захоче. Я вважаю це зневага до своїх користувачів. Та і це ще нічого. Навіть якщо вам припече і ви все ж вирішите відвідати сервісний центр, то там теж не всі питання можна вирішити і вам знову порадять дзвонити до оператора, а туди ви не додзвонитеь. Виходить замкнене коло. Можливо комусь і ще накипіло, то пишіть, будемо надіятись, хтось із тих розумників, що придумав таку схему, теж відвідує цей сайт.
Уровень пользователя 7
Отправить значок +1
а які питання? В спільноті Вам допоможуть
. у меня давно был тариф без абонплаты,сейчас киевстар в одностороннем порядке изменил тариф.на 1 грн в минуту или абонплата 35 грн и подключают разные платные сервисы без моего ведома .дозвонится до кол центра действительно очень трудно,но возможно, правда и они вас ничем не помогут!
Уровень пользователя 7
Отправить значок +1
то платіть ті 35 ₴ на місяць, це значно вигіднішн за оплати 1 ₴ за хвилину
Уровень пользователя 5
Отправить значок +1
@Svitlana907 , добро пожаловать в наше сообщество!
Сожалею, что у Вас возникло такое впечатление. Если не получилось довзониться к оператору, пожалуйста, напишите оператору в онлайн-чат по ссылке ниже: https://kyivstar.ua/ru/support
Кстати, все затраты по Вашему номеру Вы можете видеть в системе Мой Киевстар: my.kyivstar.ua
У вас скоротили штат?? Не реально зв'язатися з оператором, то таке , а от що ви зробили з інтернетом, то повне Г.... Пінг за надто високий, інет пропадає через ха. 15... Честно, ви дістали .....
Уровень пользователя 2
Отправить значок +1
@Alex N, вітаю вас в спільноті!
Наявність вільних операторів залежить лише від кількості звернень в той час, коли ви телефонуєте. В цій темі наведена інформація про альтернативні способи зв'язатись з оператором. Будь ласка, ознайомтесь і зверніться для перевірки причин складнощів в роботі інтернету.
Київстар останнім часом обнаглів, дозвонитись до оператора не можливо, а ваша Зоряна нічого не знає і відповідь надати не може. В системі мій київстар деяка інформація відсутня. Як можливо працювати з вами,якщо втрачено контакт між оператором та користувачем послуг.
Уровень пользователя 7
Отправить значок +1
філтруй базар і прибери брудне матючіння!

Фільтруй свій базар, мати прямим текстом ніхто не писав
Я користуюсь більше 15 років київстаром, маю більше 10 номерів(включаючи робочі телефони та телефони рідних) за всі роки запарився змінювати тарифи та мігрувати з корпорацій і контракту на передплату. Тарифи ростуть а послуги погіршуються, тепер ще й оператору дозвонитись неможливо. А Ви тут басні ліпите
Уровень пользователя 5
Отправить значок +1
@SOV, вітаю у нашій спільноті!
Поспілкуватися з "живим" ? оператором можна в режимі онлайн. Для цього у системі самообслуговування Мій Київстар можна звернутись у онлайн-чат.
Уровень пользователя 4
Мені дуже не подобається те що щоб до оператора додзвонитись потрібно 10-15 хвилин слухате інформаційне меню. Що це за фігня, чому немає прямого номера?
Почему нельзя связаться с оператором??? Всегда отвечает, что все линии заняты... Что я делаю не так...???
Аналогичная проблема
Как связаться с оператором киевстара?????? Что за бред с занятостью ((((( Два дня подряд все заняты........????????
Как дозвониться к оператору ????????
Являюсь абонентом 10 лет. У меня вопрос, на который не дает ответ голосовое меню и Ваш онлайн-помощник "Зоряна"... Почему я в течении двух часов не могу дозвониться оператору?!!!!
За всё время, лишь ОДИН раз меня поставили в очередь, в которой я прождал 45 минут!!! Может хоть кто-то мне сказать - ЧТО ПРОИСХОДИТ?!

Ответить