Полезно знать Решено

Как связаться с оператором?


Уровень пользователя 4
  • Новичок
  • 0 ответов

Не могу дозвониться к оператору. Что делать?

icon

Лучший ответ Xomyak 19 December 2019, 09:39

Просмотр оригинала

1546 Ответы

Уровень пользователя 7
Отправить значок +5

@Zyr, мені дуже шкода, що у вас склалась така негативна думка стосовно роботи підтримки :worried:

На жаль, технічні та фінансові питання через Спільноту не вирішуються, так як у модераторів немає доступу до бази абонентів. 

Спробуйте звернутись до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support із зазначенням номера телефону для отримання консультації. 

Как дозвониться до оператора? Вечная проблема!!!! Интернет постоянно отсутствует, за что платим??? В меню даже уже нет соединения с экспертом?
И никак не вернут деньги за 1,5 месяца, что мы сидели без интернета и телевидения….

Хамское отношение..

Уровень пользователя 7
Отправить значок +5

@Tralialia, @nadia10n, в першу чергу приношу вибачення за те, що на сторінках Спільноти тривалий час не надавалась “реакція” на ваш коментар.

Мені дуже шкода, що у вас склалась така негативна думка стосовно роботи підтримки :worried:

Спробуйте звернутись до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support із зазначенням номера телефону для отримання консультації. 

сервис ваш полный отстой !!! куда и как дозвониться живому оператору   это тайна за семью печатями

чего ж так прячетесь от своих абонентов  ?? это политика вашей фирмы?? в Лайфе  и то все более прозрачно

Десять разів прослухала меню 466. НЕМА там розділу з'єднання з живим оператором!!!!!! Як вирішити проблему? Від бота толку як з козла молока. Розказують про якісь там перебої. Бо з рахунку не знімають, а ти мусиш терміново телефонувати у справах і вони починають знімати за дзвінок замість того, щоб зняти за тарифом і зробити дзвінок безкоштовно. Тепер я вимушена повторно платити свій тариф. 

Уровень пользователя 7
Отправить значок +5

@Aleksandrrr, мені дуже шкода, що у вас склалась така негативна думка стосовно роботи підтримки :worried:

На жаль, ваше питання можна вирішити тільки через оператора, так як модератори Спільноти не мають доступу до бази абонентів. 
Спробуйте звернутись до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support із зазначенням номера телефону для отримання консультації щодо фінансового питання. 

Единственный оператор моб.мвязи в Украине не дающий связи с оператором...Экономят на операторах наверно...Впридачу ещё занялись лохотроном... заранее пополнил счёт на нужную сумму, а снимают ежедневную плату...Нехватает??? И некому дозвониться или достучаться...что хотят , то и делают...

Уровень пользователя 7
Отправить значок +5

@Siroga Deydysh, дуже шкода, що ви зробили такий висновок :worried:
З’єднатись з оператором можливо, але, на жаль, не миттєво. 

И как связаться с оператором ????

Ніяк, це неможливо

Уровень пользователя 7
Отправить значок +5

@+Татьяна Надточий, в контактний центр надходить велика кількість звернень, тому ви чуєте інформацію, що всі лінії зайняті :worried:

Чому склалась така негативна думка стосовно Онлайн Чату?

@TDS, мені дуже шкода, але можливість зворотного зв’язку не передбачена :shrug_tone2:

Я розумію, що отримання консультації повинно бути реалізовано миттєво.

На жаль, так як з 1 квітня йде оновлення систем дуже багато послуг / тарифів / додатків не працюють належним чином. До операторів звертаються розгублені абоненти, і не один, що в свою чергу створює чергу за всіма каналами. 

Я сподіваюсь, що незабаром ситуація зміниться на краще. 

Дякую вам за терпіння та розуміння. 

P.S.: спробуйте звернутись до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support.

Онлайн чат бесполезен.

@Citrus1, для связи с оператором достаточно позвонить по номеру 460 или 0 800 300 460 :nerd:

Как вариант, вы также можете соединиться с оператором в Онлайн Чате https://kyivstar.ua/uk/support (внизу страницы Онлайн Консультант) и получить консультацию по всем интересующим вопросам. 

Постоянно все линии заняты

Уровень пользователя 7
Отправить значок +5

@TDS, мені дуже шкода, але можливість зворотного зв’язку не передбачена :shrug_tone2:

Я розумію, що отримання консультації повинно бути реалізовано миттєво.

На жаль, так як з 1 квітня йде оновлення систем дуже багато послуг / тарифів / додатків не працюють належним чином. До операторів звертаються розгублені абоненти, і не один, що в свою чергу створює чергу за всіма каналами. 

Я сподіваюсь, що незабаром ситуація зміниться на краще. 

Дякую вам за терпіння та розуміння. 

P.S.: спробуйте звернутись до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support.

Не кто не чего не отвечает! может ли оператор перезвонить на мой номер телефона? 

Уровень пользователя 7
Отправить значок +5

@Aleksandr Bratko, мені дуже шкода, що вам довелось зіткнутись з такою ситуацією :worried:

Я розумію, що отримання консультації повинно бути реалізовано миттєво.

На жаль, так як з 1 квітня йде оновлення систем дуже багато послуг / тарифів / додатків не працюють належним чином. До операторів звертаються розгублені абоненти, і не один, що в свою чергу створює чергу за всіма каналами. 

Я сподіваюсь, що незабаром ситуація зміниться на краще. 

Дякую вам за терпіння та розуміння. 

Питання вирішено, тему можна закрити. Дякую

Тема була перенесена. Дякую вам за зворотний зв’язок. 

Питання вирішено, тему можна закрити. Дякую

как связатся с оператором, если через 466 у них постоянно все операторы зайняты

Уровень пользователя 7
Отправить значок +5

@vtc, мені дуже шкода, що вам довелось зіткнутись з такою ситуацією :worried:

Я розумію, що отримання консультації повинно бути реалізовано миттєво.

На жаль, так як з 1 квітня йде оновлення систем дуже багато послуг / тарифів / додатків не працюють належним чином. До операторів звертаються розгублені абоненти, і не один, що в свою чергу створює чергу за всіма каналами. 

Я сподіваюсь, що незабаром ситуація зміниться на краще. 

Дякую вам за терпіння та розуміння. 

Уровень пользователя 1

Чего я не могу связаьться с оператором по номеру 466? Это вы таким образем шлете на три буквы всех абонентов?

Уровень пользователя 7
Отправить значок +5

@Volodja_d, на поточний момент дуже багато відкритих “аварій”. Якщо ваші питання і досі актуальні, зверніться, будь ласка, до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support для отримання консультації. 

Уровень пользователя 7
Отправить значок +5

@madrom007, що стосується роботи особистого кабінету, на поточний момент відкрита “аварія”: 
Мій Київстар. Складнощі в роботі додатку "Мій Київстар 3.0" (GSM / FTTB)

У деяких абонентів, можуть спостерігатися труднощі з відображенням інформації, роботою системи, а також зміною тарифного плану в додатку "Мій Київстар 3.0". 
Про ситуацію відомо. Інженери роблять все можливе для відновлення працездатності системи. 

Приносимо вибачення за тимчасові незручності. 

ID: 22360

Уровень пользователя 7
Отправить значок +5

@toxi, @Belysh, @madrom007, мені дуже шкода, що вам довелось зіткнутись з такою ситуацією :worried:

Я розумію, що отримання консультації повинно бути реалізовано миттєво.

На жаль, так як з 1 квітня йде оновлення систем дуже багато послуг / тарифів / додатків не працюють належним чином. До операторів звертаються розгублені абоненти, і не один, що в свою чергу створює чергу за всіма каналами. 

Я сподіваюсь, що незабаром ситуація зміниться на краще. 

Дякую вам за терпіння та розуміння. 

Уровень пользователя 7
Отправить значок +5

@Ольга.Рыжук, для зв'язку з оператором достатньо зателефонувати за номером 466 або 0 800 300 466 :nerd:

Як варіант, ви також можете з'єднатися з оператором в Онлайн Чаті https://kyivstar.ua/uk/support (внизу сторінки Онлайн Консультант) і також отримати консультацію.

Как с вами связаться???

Неделю не возможно связаться с оператором. Постоянно приходят какие то сообщения о возврате в домашнюю зону, чушь какая то - сижу дома. Страница обзора на стайте мой киевстар загружается и исчезает - пустой экран. ВЫ там че вообще перестали работать? Скорость домашнего интернета 25 мбит/сек вчесто 100.

Ответить