Важно Решено

Надання послуг припинено згідно з чинним законодавством / Sim заблоковано


Уровень пользователя 3
  • Новачок
  • 0 ответов
надання послуг припинено згідно з чинним законодавством тел. 096XXXXXXX
Що це таке? За що заблокували?
icon

Лучший ответ Valentyna 6 Май 2019, 15:48

Точна причина блокування не вказується, на жаль. На офіційному сайті компанії є документ, який визначає Умови надання телекомунікаційних послуг приватного акціонерного товариства «Київстар» .

Будь ласка, кожен може ознайомития із ними. 🤓

До речі, якщо є потреба робити багато дзвінків (така ситуація трапляється у підприємців чи організацій), рекомендую розглянути варіант обслуговування за угодою. 🤗

Якщо ваш номер блоковано, можна звернутися до оператора за номером 466 (з мобільних Київстар), 0 800 300 466 (з номерів мереж фіксованого та мобільного зв'язку України) також до оператора Онлайн Чата https://kyivstar.ua/uk/support. Крім того, можете написати мені в особисті повідомлення номер, який заблокували (тільки, будь ласка, зазначайте у повідомленні, що мова йде про блокування номеру). 😉
Просмотр оригинала

2176 Ответы

Уровень пользователя 2
@Denis, вітаємо Вас у нашій Спільноті! 🙂
Номер може бути заблокований на підставі неналежного його використання. Ознайомитись з умовами надання телекомунікаційних послуг можна за посиланням: http://www.kyivstar.ua/lv/about/important_data/terms/. Зараз номер активний. Будь ласка, виключіть/включіть телефон.
http://www.kyivstar.ua/lv/about/important_data/terms/
Уровень пользователя 1
Купив новий стартовий пакет, поповнив рахунок і активував сімку. Протягом дня дзвонив, до мене дзвонили, все ок. На наступний день в обід пропала мережа і не показувало сімку. Гаразд, розкрив телефон почистив контакти і перезапустив: при запуску пін не запрошувало і вибиває помилку при реєстрації в мережі. Вставив іньшу картку - запустилась. Вставив цю сім в іньший телефон - та ж фігня.
Протягом дня дзвонили на цей номер і їм відповідали, що номер не авторизований. При відновлені сімки всі кошти втрачаються... Виникає питання: Якого ж, лисого пенька, Київстар заблокував активний номер?
Сам номер:+38096XXXXXXX
Уровень пользователя 4
Отправить значок +1
@Dmytro, вітаємо у нашій спільноті!
Номер може бути заблокований на підставі неналежного його використання. Ознайомитись з умовами надання телекомунікаційних послуг можна за посиланням: http://www.kyivstar.ua/lv/about/important_data/terms/.
Уровень пользователя 3
Отправить значок
Якого ж, лисого пенька, Київстар заблокував активний номер?@Dmytro, іноді автоматизована система безпеки може давати збій. Необхідно звернутися до оператора чи до магазину Київстар, щоб співробітники перевірили вручну активність за номером.
Те саме питання. Якось можна вирішити без походів до офісу? Буду дуже вдячна
096XXXXXXX
Уровень пользователя 7
Отправить значок +4
Те саме питання. Якось можна вирішити без походів до офісу? Буду дуже вдячна
096XXXXXXX

Напишите в чат или позвоните на 466 (С Киевстар, с других операторов 0 800 300 466)
Чи можна вирішити питання без походу до офісу?
096XXXXXXX
Дякую
Уровень пользователя 7
Отправить значок +4
Напишите в чат или позвоните на 466 (С Киевстар, с других операторов 0 800 300 466)
Уровень пользователя 6
Отправить значок +3
@Lyudmila, колеги технічного відділу повідомили, що вказаний Вами номер вже активний. Перезавантажте телефон для подальшого користування.
доброго вечора купив позавчора нову сімку на даний момент звоню вибиває тількі екстрений виклик до мене звонять говорить що номера не існує, що то за проблема
Уровень пользователя 7
Отправить значок +4
позвоните 0 800 300 466 или напишите в чат для решения вопроса.
Уровень пользователя 2
Мне вчера заблокировали сим-карту,из-за чего я чуть не потеряла работу.Сегодня мне надо работать,а я не могу.Когда закончиться этот Беспредел!068XXXXXXX.У меня нет времени бегать и ждать 30дней ответа.Я покупала симку для работы(частые звонки)
Уровень пользователя 7
Отправить значок +1
Якщо Ви порушили чинне законодавство- чекайте на вірне та справедливе рішення Київстар!
Уровень пользователя 2
Да,нарушила-стала чаще звонить по работе.
Уровень пользователя 7
Отправить значок +1
рекомендую з'явитися з паспортом та особистими речами у ЦОА для вирішення питання!
Уровень пользователя 7
Отправить значок +4
рекомендую з'явитися з паспортом та особистими речами у ЦОА для вирішення питання! а "особистi речi" зачем в ЦПиО?)))😀
Уровень пользователя 7
Отправить значок +1
Краще з речами, всяке може бути, хтозна яка причина блокування сім карти.
Уровень пользователя 7
Отправить значок +4
@Kaliniv D это пять!
Отправить значок
@12345 , добро пожаловать в сообщество Киевстар.
В данной ситуации, для решения вопроса восстановления номера Вам действительно нужно обратиться в Центр продаж и обслуживания абонентов с паспортом и этой сим-картой. Выбрать ближайший адрес Центра продаж и обслуживания Вы можете по ссылке http://kv.st/ix
Уровень пользователя 7
Отправить значок +1
я ж і кажу, а вона не вірить...
Купил симку почти месяц назад. Недавно активировал и через день такое смс. Что делать?
номервибиває тількі екстрений виклик до мене звонять говорить що номера не існує, що то за проблема, 096XXXXXXX
Купил номер вчера пополнил счёт для акции, а сегодня просто так заблокировали, на что мне ответа не дали почему? И заявка в течении суток будет расмотрена, значит мне теперь без связи сидеть когда деньги уже уплачены. КИЕВСТАР НЕ ЦЕНИТ СВОИХ КЛИЕНТОВ! ПОЗОР ДЛЯ ТАКОЙ БОЛЬШОЙ КОМПАНИИ!!!
Отправить значок
@Andrey yurist , номер може бути заблокований на підставі неналежного його використання. Ознайомитись з умовами надання телекомунікаційних послуг можна за посиланням: http://www.kyivstar.ua/lv/about/important_data/terms/. Зараз номер активний. Будь ласка, виключіть/включіть телефон.

Ответить