Важно

Нет возможности совершать и/или принимать звонки



Показать первую публикацию

810 Ответы

Уровень пользователя 7
Отправить значок +4
Это говорит о специфических блокировках в телефоне (черный список, фильтр звонокв и т.д.) проверяйте настройки или переставьте сим карту в другой телефон.
Уровень пользователя 7
Отправить значок +1
@Stasправильно зауважив.
У смартфоні є параметри викликів що у т. ч. Забороняють усі Вхідні дзвінки. Або ви самостійно увімкнули або якусь програму встановили яка у свою чергу запросила дозвіл до тих налаштувань.
Уровень пользователя 5
Отправить значок +1
@Polina93, добро пожаловать в наше сообщество!
Если замена сим карты не решила ваш вопрос и у других пользователей рядом такая ситуация не проявляется, необходимо проверить работу услуг в другом телефоне.
Кожного вечора, не можу додзвонитися на один номер. Вдень, коли телефоную, то все нормально, але ввечері, після декількох викликів дзвінок переривається і пише, що "номер зайнятий", хоча користувач того номеру не відхиляє виклик і взагалі його не бачить. Він до мене додзвонитися може. Що це може бути? Як вирішити дане питання?
Уровень пользователя 7
Отправить значок +4
у меня есть в телефоне режим "не беспокоить" если я его включаю, то дополнительно в настройках могу указать время "с" и "до", все это время телефон будет сбрасывать все звонки (не будет беспокоить меня))
добрий день!не можу до вас дозвонитися,усі оператори зайняті?задам вам питання:вчора я продовжив свій індивідуальну абонеську абонплату ном 0688469471.сьогодні я поповнив рах 10грн.хотів віправити смс друзям а не відправив спробував позвонити до жінки а там у відповідь не можливо здійснити дзвінок лімт вичерпано.поясніть мені що відбувається?який тариф?угда абонентська 8038625
Що значить коли телефонуєш до людини,а оператор каже "У абонента обмежена можливість прийому вхідних дзвінків"?
Уровень пользователя 7
Отправить значок +4
Это говорит о том что либо номер приостановлен в обслуживании (по инициативе клиента) или человек находится в роуминге (но средств у него не хватает для приема звонка).
Пропала регистрация номера, в магазине Киевстар востановили номер, немогу никому позвонить говорят обратитесь на 466, там с оператором связаться не могу
Уровень пользователя 5
Отправить значок +1
@mykola melnyk, вітаю вас у нашій спільноті!
Тариф "Індивідуальний" надається для абонентів, які обслуговуються за договором. На контракті можуть бути відключені послуги при перевищенні порогу відключення послуг. Якщо розглянути приклад, коли за номером не надається кредит, то послуги будуть відключені при досягненні балансу 0 грн. Для активації послуг достатньо поповнити рахунок до порогу підключення послуг. Зазвичай це сума більше 10 грн на рахунку. Послуги підключаються впродовж 30 хвилин. Припускаю, що намагалися телефонувати саме в цей проміжок часу.
Уровень пользователя 4
Отправить значок +1
@Ylyasha рады приветсвовать в нашем сообществе. Если не удается связаться с оператором на 466, напишите в чат ваш номер, оператор проверит ситуацию.
"Ви не можете здійснити дзвінок". Таке чує певний абонент коли пробує до мене додзвонитись. Програмно я його не блокував. З чим це пов'язано і як усунути?
Уровень пользователя 6
Отправить значок +3
@qweK, вітаю вас у нашій спільноті!
Якщо з інших номерів ви отримуєте успішно дзвінки, то складність з боку того абонента, що вас набирає. Нехай перевірить правильність набору вашого номеру або звернеться до оператора в Чат для консультації.
098XXXXXXX не могу совершать звонки
Уровень пользователя 5
Отправить значок +1
@vlad1977, добро пожаловать в наше сообщество!
Пожалуйста, просмотрите обсуждение этой темы выше, уверенна, сможете найти для себя полезну информацию.
Коли юзав мобілку через код *#*#4636#*#* то щось натиснув і тепер не можу зателефонувати та відправити СМС. Телефон AGM A8(андроід 7,0)
Доброго дня! Будь ласка, поясніть мені чому другий день поспіль до мене не можуть дозвонитися користувачі Київ Стар (номер не обслуговується), я не можу набрати будь-якого користувача Київ Стар бо мені повідомляють про "не зареєстрований в мережі"?
Уровень пользователя 7
Отправить значок +4
обратитесь в сервисный центр по ремонту.
12.12.2017 снята абон6.плата 35 грн., а уже 13.12.2017 не могу совершить звонок и на счету - 0. По детализации услуг не понятно куда ушли деньги.
Уровень пользователя 7
Отправить значок +1
який у Вас тарифний плян? Який дзвінок намагаєтеся здійснити?
Уровень пользователя 6
Отправить значок +3
@OlenaKovach, вітаю вас у нашій спільноті!
Якщо відповідь у цій темі на своє питання так і не знайшли, напишіть мені у приватні повідомлення свій номер, подивимось детально.
[quote user="Aksolotl"']@OlenaKovach, вітаю вас у нашій спільноті!
Якщо відповідь у цій темі на своє питання так і не знайшли, напишіть мені у приватні повідомлення свій номер, подивимось детально.

Дякую! Вже все вирішили. 🤗
Чому заблоковано мій номер! Зранку звонила, гроші на рахунку є. Зараз коли хочу позвонить на английскій мові каже, що мій номерпоганий!!!!! Мені терміново потрібний мій номер
Уровень пользователя 5
Отправить значок +1
@Kamila, рада вітати вас у нашій спільноті!
Ваш номер в активному стані. Спробуйте перезавантажити телефон або перевірити роботу сім картки в іншому телефоні. Якщо ці дії не допоможуть, варто розглянути заміну сім картки, деталі тут
Пропав зв'язок на сім карті, без наявних причин! Розблокуйте будь ласка мій номер

Ответить