Важно

Нет возможности совершать и/или принимать звонки

  • 20 Сентябрь 2017
  • 795 ответов
  • 369 просмотров


Показать первую публикацию

795 Ответы

Не совершаются исходящие звонки на Vodafone, пробовал 3 разных номера, во всех случаях - “абонент не может принять звонок”, но при этом, с одного из этих номера проходят входящие.

Сброс сетевых настроек делал, проблема осталась, отправлял заявку в приложении Network export -  реакции никакой

Увы, как уже говорилось в этой теме:  https://realist.online/news/kiyivstar-nazval-prichinu-problem-s-polucheniem-sms-ot-lifecell

Уровень пользователя 7
Отправить значок +2

@Kassy:thinking: ви пробували переставити SIM-карту в інший телефон і протестувати дзвінки? 

Уровень пользователя 5
Отправить значок +1

Ну да, не может ??? 

https://m.iguides.ru/main/os/iphone_na_ios_13_sbrasyvaet_zvonki_vot_kak_eto_ispravit/

Уровень пользователя 7
Отправить значок +2

@Kassy на iOS таких проблем взагалі не може бути, бо система не дозволяє вибрати налаштування що до цього призведуть.
Проблема явно з боку оператора.

В налаштуваннях мережі вибирали “лише LTE”?
Про всяк випадок, VoLTE в нас ще нема, тому в цьому режимі зателефонувати або прийняти виклик неможливо, бо для цього необхідна 2G/3G мережа.

Також якщо у вас ловить лише LTE ви не зателефонуєте, відбовідно, бо знову потрібна 2G/3G мережа.

 

Мені тепер можуть телефонувати, а от я не можу. В налаштуваннях лише «LTE» не вибрано, вибрано 3G

Уровень пользователя 7
Отправить значок +2

В налаштуваннях мережі вибирали “лише LTE”?
Про всяк випадок, VoLTE в нас ще нема, тому в цьому режимі зателефонувати або прийняти виклик неможливо, бо для цього необхідна 2G/3G мережа.

Також якщо у вас ловить лише LTE ви не зателефонуєте, відбовідно, бо знову потрібна 2G/3G мережа

Як тільки намагаюсь комусь зателефонувати, йде три швидких гудки (наче відбили дзвінок) і пише «не вдалося зв‘язатися». Так відбувається з кожним номером, на який я намагаюсь дзвонити.

Уровень пользователя 7
Отправить значок +2

@MukolaLviv:thinking: дуже цікава ситуація. Я вірно розумію, що вам не можуть зателефонувати будь-які номери Vodafone? Або якісь конкретні?  

Уровень пользователя 7
Отправить значок +2

@Sanyaramp, уточніть, будь ласка, вдалось вирішити проблему? 

Уровень пользователя 7
Отправить значок +2

Можливо, вас додали у чорнй список з тієї сторони або ви телефонуєте на номери массового обслуговування (котрі не мають можливості приймати виклики, а лише здійснювати)

мені телефонують з номерів водафон та неможуть дозвонитись, був в центрі обслуговуваня, замінили сімку, проблема лишилась, як виправити?

Уровень пользователя 7
Отправить значок +2

@Angelinaangel:thinking: удалось связаться с оператором? Рекомендации консультанта помогли решить проблему? 

Не можу на телефоні відновити оператора, тобто я підключаюсь до оператора UA-KYIVSTAR і пише неможливо підключитися спробуйте пізніше до мене ніхто не може звонити і відсилати смс а мені зараз потрібно терміново смс з кодом 

Уровень пользователя 7
Отправить значок +1

С 15.00 не могу ни принимать звонки ни звонить карта выдаёт вот такую запись"использование карты запрещенно


Свяжитесь с оператором через чат для решения проблемы https://kyivstar.ua/uk/support

С 15.00 не могу ни принимать звонки ни звонить карта выдаёт вот такую запись"использование карты запрещенно

Уровень пользователя 7
Отправить значок +2

Також є проблема через котру хтось із абонентів не чує іншого.
При цьому мікрофони і программа працює справно та й у інших операторів такої проблеми немає, перевіряв.

Хоча зараз саме цей фінт у Київстара зустрічаю не надто часто, але все ж він як був, так і залишився - чому мені не відомо, можливо це пов`язано з LTE та CSFB та перевантаженістю 2G та поганим зв`язком 3G (найкраще ловить LTE)

Отправить значок +1

@Artem.D, ви здійснюєте дзвінок на смартфоні?

Вирішив проблему установкою іншої програми для дзвінків

А як виправити?

Уровень пользователя 7
Отправить значок +1

Ага. Проблема в програмі яка здійснює дзвінок

Не працює мікрофон при звичайному виклику, при виклику через інтернет працює, тобто проблема не в ньому

Уровень пользователя 7
Отправить значок +2

@Walenta, спробуйте виконати рекомендації @MASolomko та @Alexander.Yakovlev :nerd:

Уровень пользователя 3
Отправить значок

Спробуйте набрати номер телефону в форматі:

*31#номер,

наприклад, *31#0674660466

 

Якщо дзвінок пройшов успішно, то:

Якщо в телефоні включено приховування номера, а послуга відключена, то вам не дозволить зателефонувати.
Ви написали в темі фіксованого зв'язку, але в описі більш схоже на мобільну.

 

Отправить значок +1

@Walenta, вам необхідно відключити функцію приховання номеру в меню телефону.

Інакше ви дійсно не зможете зробити вихідний дзвінок.

 

Ответить