Нет возможности совершать и/или принимать звонки
Телефоную по номеру київстар. Говорить що немає на рахунку і пропонує через "одиничку". На рахунку 1.95 + 2000 мб і 57хв
Страница 3 / 32
Від вчорашнього дня не можу здійснити ні одного дзвінка, хоча з рахунком все нормально. Сьогодні ситуація така ж. Не розумію, смс приходять, функція вихідних та вхідних дзвінків відключена...з чим це пов'язано?
Така ситуація можлива в годинник короткочасних перевантажень. Якщо ж це спостерігається тривалий час, то потрібно переставити сім-карту в інший телефон і протестувати в ньому можливість здійснювати дзвінки. Якщо у іншому телефоні така сама ситуація, то спробуйте замінити сім, інформація: https://kyivstar.ua/uk/mm/services/base/simcard_restoration
Заблокировано уже две симки - «закончен лимит номера», «действующим законодавством остановлена подача услуг». Что происходит?!!!!!
Для проверки информации по вашему номеру, необходимо связаться к оператором. Это можно сделать на странице https://kyivstar.ua/ru/support внизу пункт Онлайн оператор.
Я не можу телефонувати. Коли телефоную то миттєво виклик завершується. Підскажіть що робити! Можу телефонувати тільки через код *31#номер телефону
Это говорит о том что Вы в телефоне активировали функцию "Антиопределитель номера" (может называется "АОН" или "передача номера в сеть"), а сама услуга по номеру не подключена. Зайдите в настройки и выставьте параметр "по умолчанию" или "задано оператором".
При наборе определенного номера телефона оператор говорит недостаточно средства, деньги на счету есть
Если вы можете успешно звонить, не могут только к вам дозвониться с разных номеров, ситуация может быть связна с переадресацией вызовов, которую вы могли установить. Ее отключить можно комбинацией ##002# и вызов. Тогда все звонки, будут поступать к вам.
Если после отключения переадресации ситуация не изменится, необходимо для проверки обратиться к оператору для проверки ситуации
Причины ситуации могут быть 2:
- указываете не верно номер (попробуйте набрать с кодом +380...)
- денег, которые есть на счете не хватает для оплаты минуты разговора. В таком случае нужно пополнить счет и повторить попытку звонка.
не можу здійснювати вихідні дзвінки. вхідні прийнаю, а здійснити вихідний нe можу. підкажіть в чому можe бути проблeма?
Коли телефон відключений і мені люди дзвонять, то вони чують у відповідь що мій номер нібито не є дійсним. А коли я знову включаю телефон, то я не отримую сповіщення про те, що до мене намагалися додзвонитися. Прошу вирішити цю проблему. Вона виникла після того, як я змінив стару сім-карту на нову нано-сім-карту зі збереженням номеру.
Для того щоб здійснювати віхідні виклики з номеру радимо перевірити таку ситуацію:
1. наявність коштів на рахунку, для здійснення дзвінків по умовам тарифу.
2. перевірити правильність набору номеру
3. набрати номер телефону, на який пробуєте зателефонувати у форматі *31#викликаємий номер у форматі + 380ХХ ХХХ ХХ ХХ
Якщо дзвінок при такому наборі пройде, необхідно відключити в налаштуваннях викликів в телефоні приховування номера мережею, дозволити щоб відображався.
4. якщо при спробі подзвонити пише на телефоні або чуєте, що сервіс обмежено, перевірте FDN режим, блокування набору або набраний номер відсутній в списку фіксованого набору - це вказує на те, що в телефоні включена функція фіксованого набору. Він знімається в мобільному телефоні. Для зняття блокування необхідний код PIN2.
5. Якщо таке повідомлення (Цей виклик заборонений, Телефон заборонений, Збій виклику) - це специфічні налаштування телефону, необхідно переставити сім до іншого мобільного і там протестувати дзвінки.
Я можу дзвонити іншим нормально але коли до мене намагаються зателефонувати їм каже абонент позазоною досяжності як це вирішити
Я поповнила рахунок два раза, і на рахунок ці кошти надійшли, але коли я телефоную, то говорять, що не достатньо коштів
Уровень пользователя 5
Все звонки или некоторые ?
Телефон пробовали менять ?
Шкала сигнала полная ?
На другой локации проблема актуальная (другая улица, дом) ?
Телефон пробовали менять ?
Шкала сигнала полная ?
На другой локации проблема актуальная (другая улица, дом) ?
Уровень пользователя 5
Зарегестрируйтесь в "мой киевстар" там всё удобно видно что и куда ушло.
Але коли я перевіряю рахунок кошти ще досі там
Страница 3 / 32
Ответить
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.