Полезно знать

Нет возможности совершать и/или принимать звонки



Показать первую публикацию

810 Ответы

Отправить значок
andyz, спасибо за совет, буду пробовать)
Я скінув данні на телефоні,а тепер коли вставив сим-карту я не можу не до кого набрати! сразу завершує дзвінок и все. Що мені робити?
Уровень пользователя 7
Отправить значок +4
@Alexander3462 Отключите в настройках телефона функцию "АОН" (передача номера в сеть) - нужно либо выключить, либо поставить "задано оператором"
Почему звоня второй день абоненту Киевстар мне выдаёт, что линия занята? Не может быть такого...целый день позвонить и постоянно линия занята. Хотя у меня все в порядке.
Уровень пользователя 7
Отправить значок +4
@Natamala Скорее всего ваш номер внесен в черный список телефона, по этой причине телефон будет сбрасывать такой звонок 🙂
Как вариант позвоните со скрытого номера
Нет возможности совершать звонки, не работает интернет. Когда наладится?
Уровень пользователя 5
Где, какая связь ? Предоставьте хоть населённый пункт и что не работает.
У нас в селе Прилиманское, Овидиопольский р-н, Одесской области уже 15 дней нет связи от Киевстара. Ваша связь отключилась после выключения света. Я не нашла как я могу связаться еще с Киевстаром - нигде нет телефона для связи! Мы находимся в пригороде Одессы - но все равно никто не чинит связь! Все село без связи от киевстара , хотя Водафон и Лайф работают без проблем.
Уровень пользователя 5
Отправить значок +1
@Aleksa, приветствую в сообществе!
Информация зафиксирована для проверки и улучшения сети. Спасибо, что написали нам.
доброго часу))може порада що у мене з номером сталося?не підключається до мережі,не можу подзвонити
Уровень пользователя 5
Отправить значок +1
@holk424, вітаю вас у спільноті!

Можливі наступні причини:

1. Ви можете перебувати в зоні невпевненого покриття мережі. Перевірте, як працює SIM-карта в іншому мобільному апараті.

2. SIM-карта пошкоджена. Необхідно звернутися до нашого магазину (адреси за посиланням https://kyivstar.ua/uk/mm/service/centers/list ) для перевірки та подальшої її заміни https://kyivstar.ua/uk/mm/services/base/simcard_restoration

3. SIM-карта заблокована шляхом неправильного вводу PIN-коду.

Його можна розблокувати PUK-кодом. Для введення PUK-коду є 10 спроб, після чого SIM-карта блокується остаточно. Індивідуальні коди SIM-карти зазначені на пластиковому кардхолдері в стартовому пакеті. Крім того, PUK1/PUK2-коди можна дізнатися в системі «Мій Київстар» (розділ «Огляд», блок «Інформація про пристрій»).

4. Номер анульовано.

5. Обслуговування номера може бути припинено на підставі ст. 38 Закону України «Про телекомунікації». Цією статтею за оператором зв'язку закріплене право скоротити або припинити надання телекомунікаційних послуг споживачам, які порушують правила надання та одержання таких послуг.

Стосовно перевірки інформації по 4 та 5 пунктам необхідне безпосереднє звернення до служби підтримки абонентів за номером 466 або онлайн-чат за посиланням https://kyivstar.ua/uk/support
Сьогодні зранку телефонувала до бабусі на цей номер +38‭0 (96) ххх хх хх‬ вона відповіла,потім через деякий час я набрала на цей номер,і мені відповідають : « цей номер не є дійсним». Будь ласка,поясніть чому так,адже не тільки коли я телефоную на цей номер кажуть,що «цей номер не є дійсним»,але й іншим номерам так само «відповідають»
Уровень пользователя 7
Отправить значок +5
@Yasya, раді вітати вас в нашій спільноті!
Зверніться, будь ласка, до оператора 466/0800300466/Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support для індивідуальної перевірки стану номеру бабусі.
Добрий вечір! В мене корпоративний звязок, нараховано хвилини на інші мережі, на рахунку 4 грн, але коли дзвониш на інші мережі говорить недостатньо коштів!!! В чому проблема??? Тим більше вчора дзвонити можна було!
Уровень пользователя 7
Отправить значок +5
@Stefinyn, раді вітати вас в нашій спільноті!
🤔тут вже потрібна індивідуальна перевірка за номером. Зверніться, будь ласка, до оператора 466/0800300466/Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support
При дозвоні на мій номер автовідповідач повідомляє про те що номер не є дійсним або ж іноді відповідає постороння людина! Прийміть міри в найближчий час!!!!!!!
Уровень пользователя 7
Отправить значок +2
Вы не туда это пишите.
Тут сидят такие же люди как и вы. Мы ничего исправить не сможем.
Пишите оператору. Или звоните.
Один из вариантов - через форму Відгуки.
Уровень пользователя 2
Отправить значок +1
@Darya1q, вітаю вас в спільноті!
Така ситуація може бути лише при встановленій переадресації викликів на вашому номері. Будь ласка, для відключення всіх переадресацій наберіть на телефоні команду ##002# і виклик.
Не можу дозвонитись ні докого
Уровень пользователя 7
Отправить значок +5
@Sashashabliy, раді вітати вас в нашій спільноті!
А що відбувається, коли пробуєте зателефонувати?
Перезавантажували телефон? Переставляли сім-карту в інший телефон, тестували роботу?
Не могу позвонить с Киевстара ни одному абоненту МТС/Водафон
Дозвонится к оператору не реально сервис просто ужасен.
Консультант в интеренете говорит обратится в Водафон. ЧТО ? Был бы у меня выбор я б вообще сменил оператора....
Вопросы не может конкретно сформировать.
Вообщем надеюсь руководство этой недо компании это будет читать .... горите в Аду ... я чтоб решить свою проблему должен потратить кучу времени начиная с 9 утра и уже о боже 12-00.
Уровень пользователя 5
Отправить значок +1
@Carped13m, приветствую вас в сообществе!
Информации о массовых сложностях не поступало.
Пожалуйста, проверьте:
  • хватает ли на номере денег для звонков на номера других операторов
  • правильно ли набираете номер
  • возможно включили какие-то ограничительные функции в телефоне, пожалуйста, попробуйте сим-карту в другой телефон переставить и проверить звонки.
Уверенны, что ситуация будет решена 🙂
Добрый день. У меня тоже нет возможности осуществить или принять звонки и СМС. Счет оплачет и деньги на телефоне есть. Когда появится связь?
Уровень пользователя 5
Отправить значок +1
@Olga81, добро пожаловать в сообщество!
Пожалуйста, уточните, на вашем телефоне видно что на номере есть связь? Что происходит при попытке позвонить?
Чому при наборі номера на інший оператор мені каже що сума недостатня для дзвінка? Якщо по умовах є 150хв на інші оператори.

Ответить