Звоню на номер сети Киевстар. Говорит, что нет денег на счету и предлагает позвонить за счет абонента. На счету 1.95 + 2000 Мб и 57 мин.
Что делать?
Нет возможности совершать и/или принимать звонки
А як виправити?
Вирішив проблему установкою іншої програми для дзвінків
Також є проблема через котру хтось із абонентів не чує іншого.
При цьому мікрофони і программа працює справно та й у інших операторів такої проблеми немає, перевіряв.
Хоча зараз саме цей фінт у Київстара зустрічаю не надто часто, але все ж він як був, так і залишився - чому мені не відомо, можливо це пов`язано з LTE та CSFB та перевантаженістю 2G та поганим зв`язком 3G (найкраще ловить LTE)
С 15.00 не могу ни принимать звонки ни звонить карта выдаёт вот такую запись"использование карты запрещенно
С 15.00 не могу ни принимать звонки ни звонить карта выдаёт вот такую запись"использование карты запрещенно
Свяжитесь с оператором через чат для решения проблемы https://kyivstar.ua/uk/support
Не можу на телефоні відновити оператора, тобто я підключаюсь до оператора UA-KYIVSTAR і пише неможливо підключитися спробуйте пізніше до мене ніхто не може звонити і відсилати смс а мені зараз потрібно терміново смс з кодом
удалось связаться с оператором? Рекомендации консультанта помогли решить проблему?
мені телефонують з номерів водафон та неможуть дозвонитись, був в центрі обслуговуваня, замінили сімку, проблема лишилась, як виправити?
Можливо, вас додали у чорнй список з тієї сторони або ви телефонуєте на номери массового обслуговування (котрі не мають можливості приймати виклики, а лише здійснювати)
дуже цікава ситуація. Я вірно розумію, що вам не можуть зателефонувати будь-які номери Vodafone? Або якісь конкретні?
Як тільки намагаюсь комусь зателефонувати, йде три швидких гудки (наче відбили дзвінок) і пише «не вдалося зв‘язатися». Так відбувається з кожним номером, на який я намагаюсь дзвонити.
В налаштуваннях мережі вибирали “лише LTE”?
Про всяк випадок, VoLTE в нас ще нема, тому в цьому режимі зателефонувати або прийняти виклик неможливо, бо для цього необхідна 2G/3G мережа.
Також якщо у вас ловить лише LTE ви не зателефонуєте, відбовідно, бо знову потрібна 2G/3G мережа
В налаштуваннях мережі вибирали “лише LTE”?
Про всяк випадок, VoLTE в нас ще нема, тому в цьому режимі зателефонувати або прийняти виклик неможливо, бо для цього необхідна 2G/3G мережа.
Також якщо у вас ловить лише LTE ви не зателефонуєте, відбовідно, бо знову потрібна 2G/3G мережа.

Мені тепер можуть телефонувати, а от я не можу. В налаштуваннях лише «LTE» не вибрано, вибрано 3G
Проблема явно з боку оператора.
ви пробували переставити SIM-карту в інший телефон і протестувати дзвінки?
Увы, как уже говорилось в этой теме: https://realist.online/news/kiyivstar-nazval-prichinu-problem-s-polucheniem-sms-ot-lifecell
Не совершаются исходящие звонки на Vodafone, пробовал 3 разных номера, во всех случаях - “абонент не может принять звонок”, но при этом, с одного из этих номера проходят входящие.
Сброс сетевых настроек делал, проблема осталась, отправлял заявку в приложении Network export - реакции никакой
Да, никаких проблем, и на Киевстар, и на лайф могу дозвониться
и настройки оператора сбрасывал, и телефон перегружал, и с бубном танцевал
Купила нову карточку. Можу приймати дзвінки але сама позвонити не можу. Пише «збій виклику»
Ответить
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.