Полезно знать

Нет возможности совершать и/или принимать звонки


Звоню на номер сети Киевстар. Говорит, что нет денег на счету и предлагает позвонить за счет абонента. На счету 1.95 + 2000 Мб и 57 мин. 
Что делать?

Snake 4 года назад

@SkyFall, описанная вами ситуация возможна тогда, когда вы пользуетесь региональным тарифом, но покинули территорию, где он действует. То есть выехали за пределы "домашней зоны".
Если в ближайшее время вы не планируете возвращаться в "домашнюю зону", для успешного осуществления звонков вам нужно пополнить счет, или изменить тарифный план на национальный, который действует по всей территории страны.

Просмотр оригинала

810 Ответы

Вводимо пароль 0000 для розблокування заборони викликів за номером 0687115407, а нам вибиває що не вдалося, тіпа не правельний пароль. Що робити?
Уровень пользователя 7
Отправить значок +4
Запрет вызовов работает только для контрактных абонентов. У Вас контрактный номер?
Нет
Уровень пользователя 7
Отправить значок +4
Ну тогда и отключать ничего Вам не нужно.
У Вас сложности возникают с исходящими звонками?
Якщо до мене телефонують то завжди зайнято, а якщо я телефоную то даже гудок не йде , а пишить що умовну переадрисацію увімкнено
Уровень пользователя 7
Отправить значок +4
Советую проверить настройки телефона или попробовать сим карту переставить в другой телефон. Если в другом телефоне все ок, то с телефоном обратитесь в сервисный центр по ремонту.
Дякую
Уровень пользователя 5
Отправить значок +1
@Luda1981, рада вітати вас у нашій спільноті!
Якщо у інших абонентів київстар поруч з Вами все гаразд, а ваша сім так само не працює в іншому телефоні, варто зробити заміну сім картки. Деталі на сайті https://kyivstar.ua/uk/mm/services/base/simcard_restoration
Якщо я дзвоню на номер мтс тел: 0937451055 то мені постійно каже що мій виклик переадрисовано на автовідповідач,а у вайбері пишу чи дзвоню то нормально..що це може бути??
Уровень пользователя 5
Отправить значок +1
@OlyaKM25, вітаю вас у нашій спільноті!
Дивна ситуація, для перевірки краще звернутися до онлайн оператора на сторінці https://kyivstar.ua/uk/support
Уровень пользователя 7
Отправить значок +4
Номер который вы указали лайфа.
Что касается звонков, через вайбер. Вайбер номер использует для регистрации, после чего звонки идут через интернет. Сим можно вытянуть с телефона или вообще выкинуть.
Отправить значок
@ekzampey раді вітати у нашій спільноті, описана вами ситуація може виникати у випадку, якщо по номеру підключена переадресація викликів. Раджу її відключити, це можна зробити комбінацією ##002# і виклик і протестувати роботу послугиваша підказка була корисною. дякую!
Уровень пользователя 4
Отправить значок +1
@D3nucshka раді вітати у нашій спільноті. Якщо телефонуєте і чуєте таке повідомлення, це вказує на те, що по номеру встановлена переадресація викликів на автовідповідач і дзвінки переадресовуються туди, в залежності від того, який тип переадресації стоїть (коли номер поза зоною, або усі дзвінки переадресуються). Щодо вайберу, @Stas вірно зауважив, що номер мобільного використовується для того, щоб зареєствуватись
Добрий вечір! З 17 години повністю відсутній зв'язок. Не можу ні здійснити дзвінок, ні прийняти. Телефон на 2 сімкарти. Водафон працює, значить з телефоном все нормально. Допоможіть налагодити зв'язок.
Уровень пользователя 7
Отправить значок +4
А сим карта ловит сеть? Как вариант, переставьте сим карту в другой телефон, если и там не работает, то узнать что с номером можно по 0 800 300 466
Пропадає зв'язок, не зареєстровано в мережі. Не можуть позвонити ні мені, ні я.
Уровень пользователя 5
Отправить значок +1
@Irina_Irina, @Vili11, вітаю вас у нашій спільноті!
Якщо сім карта поводитиме себе так само і в іншому телефоні, варто розглянути заміну сім картки. Детально про заміну на сайті https://kyivstar.ua/uk/mm/services/base/simcard_restoration
Не могу позвонить на 044 2222222 ( к примеру)
разобрался. 1.50 на городские
Уровень пользователя 7
Отправить значок +1
разобрался. 1.50 на городские

саме так, 1.50 ₴ , на передоплаті, навіть в Максимальном Безлімі, а якщо часто телефонуєте на міські- перейдіть на контракт- і вуаля- ці ж 300 хвилин в Максимальном Безлімі можна використовувати на міські номери!
Мені дзвонять на інший номер київстар,періодично,но він у мене більшість часу виключиний.Я хочу перездвонити на цей номер(це київстар) ,но говориться що я набрав не вірний номер.З часом він знов дзвонив,передзвонюю знову,не дісний.Як таке може бути?
Уровень пользователя 6
Отправить значок +3
@Zukame, вітаю вас у нашій спільноті!
Така ситуація можлива, якщо не правильно набираєте сам номер телефону. Перевірте, щоб він був набраний в форматі, наприклад, або 067....., або +38067......
Якщо це не допоможе, зверніться до оператора, щоб він перевірив його на активність.
Коли я набираю номер телефону на який я хочу позвонити, то дзвінов просто завершується, так само якщо мене хотось набирає. Допоможіть.
Я звоню оно сбивает и пишет сбой , вызов завершен, ошибка вызова
Здравствуйте, почему-то не получается дозвониться ни на один номер, сразу сбрасывает. До этого все было хорошо
Ніхто не може подзвонити мені
А я відповідно комусь

Ответить