Решено

Отсутствует связь на SIM-карте



Показать первую публикацию

911 Ответы

Допоможіть ,будь-ласка! Купила нову сімку 21 .12 17 до сьогоднішнього дня користувалася нею і все було добре.Сьогодні пи здійсненні чергового дзвінка на екрані телефону з"явився запис "тільки екстренні виклики". Встановила сімку на інший телефон ,і виявилось що помилка реєстрації сім-картки.Що нам робити, до оператора додзвонитись неможливо.
Пропав зв'язок. Пише що можна здійснювати лише екстренні дзвінки і sim карта не зареєстрована в мережі. Що сталося?
Працювало все добре.користуюсь понад 5ти років.Вимкнув телефон_увімкнув сім карта не робить.зараз находжусь в армії,так що не можу прийти в центр київстар.що робити?
Змінив сім карту. Каже, що номер не обслуговується. Покриття і 3g є!
Уровень пользователя 7
Отправить значок +5
@1l a d a 2, вітаємо в нашій спільноті!
Якщо складнощі з мережею спостерігаються навіть в іншому телефоні, скоріш за все пошкоджено чіп вашої SIM-карти. В такому випадку її необхідно замінити на нову сім зі збереженням номеру.
Детальніше про послугу "Заміна SIM-карти" ви можете ознайомитись за посиланням https://kyivstar.ua/uk/mm/services/base/simcard_restoration
Уровень пользователя 7
Отправить значок +5
@Vikuwa1, @ZharikovVladislav, вітаємо в нашій спільноті!
Потрібно перезавантажити телефон і перевірити наявність мережі. Якщо знову побачите "тільки екстрені дзвінки" рекомендую Вам переставити сім-карту в інший телефон і поспостерігати, чи буде ситуація проявлятися знову. Якщо складність повторитися в іншому телефоні - необхідно буде провести заміну сім-карти. Це можна зробити самостійно.
Детальніше про послугу "Заміна SIM-карти" ви можете ознайомитись за посиланням https://kyivstar.ua/uk/mm/services/base/simcard_restoration
Уровень пользователя 7
Отправить значок +5
@Ukrbondar,вітаємо в нашій спільноті!
🤔 дивна ситуація. Зверніться, будь ласка, до онлайн оператору для більш детальної перевірки за вашим номером https://kyivstar.ua/ru/support (внизу сторінки "Онлайн консультант").
Добрый день,подскажите пожалуйста что с сим картой?.телефон ее видит,пишет разблокируйте,после разблокировки пишет нет сети?
Уровень пользователя 7
Отправить значок +4
Пробовали переставлять сим в другой телефон?
Делал восстановления айфона , после включения пишет что симкарта недействительна.
Помогите что делать\как быть , спасибо.
Уровень пользователя 7
Отправить значок +4
А в другом телефоне сим работает?
А в другом телефоне сим работает?
да , работает
Уровень пользователя 7
Отправить значок +4
значит вопрос к телефону. В сервисный центр лучше обратиться.
Уровень пользователя 5
Отправить значок +1
Karamel86, добро пожаловать в наше сообщество!
Необходимо перезагрузить телефон, если сеть не появится, проверьте работу сим карты в другом телефоне. В случае, если в другом телефоне будет такая же ситуация, можно сделать замену сим карты, информация есть на сайте
Уровень пользователя 4
Отправить значок +1
@Kkyojin если ваша сим карта успешно работает в других мобильных телефонах, это говорит о том, что с ней ограничений со стороны компании нет, такая ситуация может возникать из-за особенностей мобильного телефона, рекомендую обратиться с сервисный центр по обслуживанию вашего мобильного
Чому заблокувпли мою сім карту
Заблокирован номер телефона
Нету покрытия ,связь неработает до оператора дозвониться нельзя ,что делать .Куда можно обратиться или переходить на другого оператора.
[Доброго часу доби! Мій номер підключено до корпоративного зв‘язку ТОВ «ххххххх ххх» власником є я. Сьогодні після 17:00 (05.01.2018) було заблоковано мою сім карту ! Перезавантажую телефон, мережа з‘являється на 10-20 секунд, після цього замість поділом антени «недійсна сім карта!!!» Вийняти та вставити сім також не допомагає!!! Не можливо зателефонувати ні в служби Київстар, ні навіть 112!!! А якби за ці шість годин моє життя було на грані смерті, то навіть в поліцію х»уй подзвониш!!! Будь-ласка поясніть: коли буде відновлено роботу +38096ххххххх, з яких причин та чому без будь-яких попереджень було заблоковано мою сім???!!!
Уровень пользователя 7
Отправить значок +1
[Доброго часу доби! Мій номер підключено до корпоративного зв‘язку ТОВ «ххххххх ххх» власником є я. Сьогодні після 17:00 (05.01.2018) було заблоковано мою сім карту ! Перезавантажую телефон, мережа з‘являється на 10-20 секунд, після цього замість поділом антени «недійсна сім карта!!!» Вийняти та вставити сім також не допомагає!!! Не можливо зателефонувати ні в служби Київстар, ні навіть 112!!! А якби за ці шість годин моє життя було на грані смерті, то навіть в поліцію х»уй подзвониш!!! Будь-ласка поясніть: коли буде відновлено роботу +38096ххххххх, з яких причин та чому без будь-яких попереджень було заблоковано мою сім???!!!

Ваш координатор мережі корпорації має звертатися до Київстар
Уровень пользователя 4
Отправить значок +1
@Vasja, раді вітати у нашій спільноті, якщо сім карта ваша не реєструється в мережі, в першу чергу рекомендуємо, протестувати її роботу в іншому мобільному, якщо там також немає мережі, звернутись до оператора. Щоб перевірити чи не заблоковано номер.
І вже по перевірці інформації оператор підкаже подальші дії
Добрий вечер .....я неможу дозвонитись операторови
Уровень пользователя 3
Отправить значок
Не намагалися подзвонити зі стаціонарного телефону чи з іншого оператора на 0 800 300 466? Там зазвичай з'єднання з оператором відбувається швидше. Або, як варіант, через особисті повідомлення у спільноті КС у Фейсбуці
Другий день немає покритя звязку!!!
Неможнанідокого зателефонувати а на звичайні служби типу *111# взагалі нереагує!!!
Уровень пользователя 5
Отправить значок +1
Яка в Вас модель телефона ? Тільки у Вас немає покриття ? Перезавантаження робили ?

Ответить