Важно Решено

Погіршилась якість зв'язку, пропадає покриття


Уровень пользователя 4
Все частіше обривається зв'язок та під час розмов чую сторонні звуки, шуми. З чим це пов’язано та як це усунути?
icon

Лучший ответ Valentyna 30 Август 2018, 12:18

@olololo, по-перше, слід визначити, де саме зникає покриття: тільки в приміщенні чи на вулиці також. Якщо тільки в приміщенні, то причиною її виникнення можуть бути конструкції будівлі, які заважають поширенню радіохвиль. Радіохвилі, відповідно до своєї фізичної природи, мають здатність затухати в місцях, що утруднюють їх проходження, а також внаслідок впливу таких факторів: робота сторонніх радіовипромінювальних пристроїв, атмосферні явища, складність рельєфу, конструктивні особливості будівель і т.д. Якщо на вулиці також, то слід перевірити/поцікавитися, чи у інших користувачів також є складнощі із покриттям. Якщо складність із покриттям (пропадає покриття/не чути співрозмовника/шум/обрив зв'язку при успішному з'єднанні/сторонні звуки в слухавці/приходить смс, що намагалися зателефонувати/абонент поза зоною досяжності та інші схожі) є тільки у вас, треба протестувати роботу сім-карти в іншому телефоні та перевірити, чи немає блокувань дзвінків в налаштуваннях телефону (при цьому, якщо ситуація однакова, слід, можливо, замінити картку на нову). Якщо в іншому телефоні все гаразд - треба ремонтувати мобільний. Якщо погане покриття і у інших користувачів, слід поцікавитися у оператора, можливо, у вашому населеному пункті є короткочасні масові складнощі, тоді їх усунуть і все буде 👌🏻. Якщо складнощі із покриттям у вашому населеному пункті спостерігаються давно, слід звернутися до оператора та залишити заявку для перевірки та усунення такої ситуації нашими інженерами. При цьому треба підготувати таку інформацію: назву населеного пункту, область, вулицю і номер дому, час (як давно проявляється погане покриття). Дані вулиці і номер дому потрібні суто для інженерів, адже вони швидше зможуть зорієнтуватися, яка базова станція могла підвести ❗️Якщо у вас покриття 4G і ви не можете здійснювати/приймати дзвінки, значить у вас обраний режим 4G only в телефоні. Виберіть потрібну опцію мережі в налаштуваннях телефону (в залежності від виробника / моделі): авто 2G / 3G / 4G /LTE.



P.S. Дані не використовуються для слідкування за абонентами 👁️😎😉
Просмотр оригинала

3207 Ответы

Уровень пользователя 7
Отправить значок +3
Така ситуація характерна при некоректній роботі мобільного телефону. Спробуйте перезавантажити телефон, якщо проблема не зникне - переставте SIM-карту в інший телефон.
Уровень пользователя 3
Отправить значок
@olololo, доброго дня :)

Ця проблема може бути пов'язана не тільки зі пристрієм, який Ви використовуєте для дзвінків, а ще і з покриттям самої мережі "Київстар" у Вашому регіоні. За наданими Вами інформацією сказати важко.

Якщо мобільний спристрій підтримує стандарт 3G/UMTS, то перевірте в якій стільниковій мережі пристрій зареєстрований: у мережі 2G чи 3G? А також подивиться рівень сигналу мережі.
При винекненні проблем у мережі 3G, спробуйте в налаштуваннях телефону встановіть тип стільникової мережі "Тільки 2G (GSM)" і перевірити проблему.

Якщо проблема спостерігається і в іншому пристрії та/чи в окремій мережі (2G чи 3G), то передайте інформацію з докладним описом через веб-форму зворотнього зв'язку на сторінці "Відгуки та пропозиції" (у тексті повідомлення абонентам передплаченної форми обслуговування необхідно надати серійний номер SIM-картки, тобто ICCID, який зображений на її звороті, або контрактним абонентам -- паспортні дані людини, на кого зареєстрований номер; також повідомте повну адресу, за якою спостерігається проблема).
Уровень пользователя 6
Отправить значок +1
В нашому н.п. вже 8 місяців є 3G і його покриття краще всіх інших операторів. Але є невелика проблема, зранку в приміщенні ловить лише EDGE, десь з 12 до 16 годин буде ловити вже 3-4 палочки 3G, вечором залишається одна палочка і вночі вже знову EDGE. Скільки вже звертались до оператору, але результату 0, тільки відправляють спеціалістів на перевірку. 😭 😭 😭
У меня не работает мобильная связь! Можно узнать причину?
Несколько часов назад ещё нормально звонила, а сейчас не могу набрать ни один номер. Сразу идёт отбой. И у мужа такое-же.
Спробуйте перезавантажити телефон. Це може бути проблема не тільки оператора.
Спробуйте перезавантажити телефон. Це може бути проблема не тільки оператора.
Перезагружала. Но мы с мужем находимся не в одном месте. И у него та же проблема. Я даже оператору не могу позвонить
Така сама проблема. Спочатку ще щось там по англійські говорило а це вже просто вибиває...
Ответили мне. Проблемы со связью у кс.
Те саме
У дружина така сама фігня. Звоню до неї мені кажуть цей номер заблоковано. Телефон перезагружали. Навідь карточки міняли в телефоні. Нічого не міняється. До оператора дозвонитися не можливо.
аналогічна проблема, перезагрузка не допомогла
Уровень пользователя 3
Я пользуюсь связью недавно, и сейчас меня просто выводит связь от Киевстар, у нас в селе одна вышка, но она сбоит, ну это не из-за вышки, тут вокруге везде сбоит связь, она просто каждые 5 минут исчезает и нет стабильности, у всех в, селе и в городе сбот связь, тот же megogo не можна смотреть,
так-как связь исчезает и видео просто не грузит, это не из-за телефона если вы подумали так, это связь, я уже проверял на всех телефонах что попали под руки мои. нахожусь я в Черноморске, живу рядом с ним в одном селении. Что хочу сказать, решите проблему с сбоями!!
у меня уже часа 2 такое((( не могу вообще никому позвонить
Так же около двух часов:"Bad number". Накрылось у Киевстара что-то. Ждем пока починят.
Уровень пользователя 7
Отправить значок +3
Всім доброго ранку. Рада вітати в нашій Спільноті. 🤝🏻

Так дійсно, протягом вчорашнього дня були проблеми зі зв’язком. А саме, спостерігалися складнощі з вхідними та вихідними дзвінками у абонентів передплаченого зв’язку та звучали системні повідомлення на іноземній мові або що, номер не дійсний.

Від імені Київстар приношу вибачення за складнощі зі зв’язком, які спостерігалися вчора та які, на жаль, ви відчули на собі.

Зараз роботу мережі повністю відновлено.

Бажаю всім вдалого дня та легкого тижня.
Уровень пользователя 7
Отправить значок +3
@Oksana, добрый день. Рада приветствовать вас в нашем Сообществе.

В течение вчерашнего дня были проблемы со связью. В частности, наблюдались сложности с входными и выходными звонками абонентов предоплаченной связи и звучали системные сообщения на иностранном языке или что номер не действителен.

От имени Киевстар приношу извинения за сложности со связью, которые наблюдались вчера и которые, к сожалению, вы почувствовали на себе.

Сейчас работа сети полностью восстановлена.

Желаю вам удачного дня и легкой недели.
Уровень пользователя 2
@Danila1997, приветствуем Вас в нашем Сообществе! 🙂
Уточните, пожалуйста, адреса (название населенного пункта, улицы и номер дома), по которым наблюдаются такие сложности. Я передам в отдел радиопланирования.
Уровень пользователя 2
@Good Bye, вітаємо Вас! 🙂
Така ситуація може виникати у часи найбільшого навантаження на мережу. Наші співробітники постійно працюють над поліпшенням якості послуг, що надаються. Якщо ви вже залишали заявки, стосовно покриття у вашому населеному пункті, будьте впевнені, що вони не залишаться без уваги.
Доброго вечора. Протягом останніх двох тижнів зовсім утратила можливість спілкуватися із своїми батьками , що проживають у Хорольському районі Полтавської обл. Дуже спотворений звук , що не можна розібрати жодного слова , хоча вони нас чують нормально. Говорять , що це сталося після чергової грози. Велике прохання забезпечити своїх абонентів якісним звязком, адже це єдиний засіб звязку , інші оператори тут не доступні.
@ludochka, Вітаємо Вас у спільноті ☺️
Уточніть, будь ласка, адреси (назва населеного пункту, вулиці та номер будинку), за якими спостерігаються такі складнощі. Передамо інформацію технікам
Доброго дня. Проживаю в Ірпені, вул Джерельна 8, зв язок просто критичний, тобто його більше немає, чим є((( я завжди для рідних поза зоною досяжності. Знаю, що багато жителів нашого району пишуть відгуки про відсутність нормального зв язку.
Скажіть, коли і які будуть прийматись міри по усуненню даної проблеми?
Дякую
Уровень пользователя 4
Отправить значок +1
@Nadine, доброго дня.
Дуже прикро, що Вам довелось зіткнутись із такою ситуацією у м. Ірпінь. Я можу скласти заявку для технічного відділу на перевірку роботи мережі у Вашому місті. Будь ласка, напишіть мені у приватні повідомлення номер, який перебуває на цій території для прикладу. Це прискорить аналіз ситуації для подальшого вирішення. Дякую!
Добрый вечер. В селе Приветное Запорожской области уже около 4-х месяцев отсутствует качественная связь (скорее всего не работает единственная вышка). Раньше связь была отличной. Просьба наладить связь для людей живущих в селе и его окрестностях. Спасибо
Уровень пользователя 4
Отправить значок +1
@Alex Dex, здравствуйте! Спасибо, что обратили наше внимание на сложности со связью в селе Приветное Запорожской области. Замена оборудования завершена была еще в прошлом году, уже и период отладки прошел. Пока в области ведутся работы по замене оборудования мы можем все поправить. Без связи в современном мире уже совсем никуда. Надеюсь, что в ближайшее время ситуация исправится к лучшему.

Ответить