Важно Решено

Погіршилась якість зв'язку, пропадає покриття



Показать первую публикацию

3217 Ответы

Уровень пользователя 4
Отправить значок +1
@Vladmira, рады приветствовать Вас в нашем сообществе!
К сожалению, Вы правы, некоторое время назад на левом берегу г. Днепр возникли сложности в работе сети. 😞 На текущий момент все базовые станции работают в штатном режиме, примите, пожалуйста, извинения за неудобства.
Относительно отсутствия домашнего интернета в Вашем доме, здесь необходимо вмешательство технического отдела для решения. Составить заявку на восстановление сервиса Вы можете, обратившись по номеру 0800 300 460 бесплатно с номера любого оператора или при обращении к онлайн-помощнику.
Спасибо за ответ. Мобильная связь появилась одновременно с домашним интернетом. Но, скорость интернета 3.19 mb/s. вместо пакетных 100. И кстати, мобильный интернет пропадал не только в моем доме, а по всему району. И также по всему району скорость отсутствует до сих пор. Надо всему району составить заявку на восстановление сервиса?
Уровень пользователя 6
Отправить значок +3
@Natik, дійсно, в цьому районі були складнощі в роботі мережі. Фахівці вже виправили ситуацію. Будь ласка, перезавантажте телефон і попостерігайте за ситуацією.
Уровень пользователя 6
Отправить значок +3
@Vadim_rura, інформацію прийняли. Перевіримо.
Відбулося погіршення звязку вже майже як пів року в с. Вергуни Хорольського району Полтавської обл. де стоїть вишка і також в сусідніх селах звязок став таким який був років 10 тому до того як поставили вишку
Уровень пользователя 7
Отправить значок +2
Потому что 3G работает на 2100, значит проникаемость сигнала низкая.
Нужны более низкие частоты. Скажем, 800 или 900.
Уровень пользователя 4
Отправить значок +1
@Vladmira, сложности со скоростью уже были устранены. 😇
Если Вы заметили, что это не так, пожалуйста, обратитесь для проверки либо по номеру 0800300460, или к онлайн-помощнику на Официальном сайте компании
Чому під час розмови різко настає тиша,зв'язок при цьому нормальний? м. Чернігів та обл.! А ще різко відключається розмова.
Уровень пользователя 3
Отправить значок +1
@1991, вітаємо в нашій спільноті ☺️
Причинами такої ситуації може бути декілька факторів.
По-перше потрібно переставити сім-карту в інший телефон і перевірити чи буде там така ситуація. Якщо ні, то причина в телефоні. Якщо так, то потрібно уточнити чи є складнощі у інших користувачів "Київстар" поруч з Вами. В випадку, коли в них вони відсутні, то негаразди в роботі сім-карти і потрібно робити її заміну. Якщо на інших номерах також перериваються розмови, то потрібно звернутись до нашої служби підтримки для оформлення заявки на перевірку покриття. Це можна зробити через онлайн-чат з системи "Мій Київстар".
Уровень пользователя 4
Отправить значок +1
@Vova, вітаємо у нашій спільноті! Дякуємо. Інформація буде передана інженерам для перевірки і усунення😉
Добрий день. Я з Тернополя. У нас приміщення по вул. Коновальця 5, на першому поверсі, покриття в середині майже нема, постійно потрібно підходити до вікон. Можливо якось підсилити звязок?
Уровень пользователя 4
Отправить значок +1
@Pavlo Volodimirovich, раді Вас вітати у нашій спільноті!
Дякую, що звернули нашу увагу на в. Коновальця, 5. Зі свого боку я передам колегам із технічного відділу вказану Вами адресу для перевірки роботи мережі.
Сподіваюсь, у найближчий час спілкування у цьому районі буде дійсно приємним!😊
Доброго дня.с.Затурці Локачинського р-ну.Нема мережі цілий день!!??
Здравствуйте.Проживаю в частом секторе г.Белицкое Донецкой области (подконтрольная Украине).Уже как два месяца нет связи.Нужно выходить в центр города.Ранее связь хоть какая то но была,а после того,как у нас переделывали связь МТС, Киевстар в частном секторе пропал.Пожалуйста помогите решить данную проблему.Спасибо.
Уровень пользователя 6
Отправить значок +3
@1 0 0, ласкаво просимо до нашої спільноти!
По нашим даним в цьому районі складності зараз не спостерігаються з обслуговуванням. Перезавантажити телефон пробували? У інших абонентів нашої мережі також немає реєстрації в мережі?
Уровень пользователя 6
Отправить значок +3
@Olena65, добро пожаловать в наше сообщество!
В Донецкой области, действительно, есть сложности даже в тех населенных пунктах, которые не входят в зону АТО. Связаны они с ситуацией в данном регионе. При всем при этом, вашу заявку передали ответственным коллегам для анализа и устранения.
Отправить значок
Користуюсь мобільним зв'язком "Київстар" багато років. Обрав його за якісний зв'язок (в Києві і Київській області він поза конкуренцією).
Але вже близько року працюю в районі КПІ. Нажаль тут дуже часто пропадає покриття (а ні я, а ні мені не можуть дозвонитися - "Немає зв'язку з вашим абонентом, зателефонуйте пізніше"), під час розмови дуже часто або я, або мене не чують.
І ще засмучує дуже низька якість або повна відсутність розрекламованого 3-ДЖІ мобільного інтернету "Київстару". Практично на всій території кампусу КПІ (і на вулиці, і в корпусах) замість 3-ДЖІ смартфон приймає тільки 2-ДЖІ. Але навіть при індикації в телефоні 3-ДЖІ такі сервіси, як Скайп, Вайбер або Вотс-Ап не працюють в голосовому режимі.
Хоча в інших районах Києва, зокрема на Відрадному нарікань на якість зв'язку і мобільного інтернету нема.
Уровень пользователя 6
Отправить значок +1
А Ваші друзі теж спостерігають таку проблему на своїх телефонах?
Отправить значок
Так. Багато моїх колег-абонентів "Київстар" також нарікають на якість зв'язку (не всюди в районі КПІ є покриття або слабкий сигнал).
Правда ті колеги, які користуються Лайф або Водафон кажуть, що в них якість іще гірша саме на території кампусу КПІ (як в корпусах, так і на вулиці).
Уровень пользователя 6
Отправить значок +1
Якщо у інших операторів ще гірше, то скоріш всього сигнал перебивають ці корпуси або ще якась будівля біля Вас. Краще звернутись з цією проблемою в онлайн чат/Особисті повідомлення FB/Viber або по номеру 466, повинні відправити своїх спеціалістів на перевірку та вирішення цієї проблеми
Уровень пользователя 7
Отправить значок +1
Щоб знайти відповідь на це питання- підкажіть, який саме телефон Ви використовуєте?
Уровень пользователя 6
Отправить значок +1
@Kaliniv D, думаю, що це не якийсь там Prestigio, Nomi або Bravis, бо якщо в його знайомих теж така проблема... а може в усіх теж такі телефони 😆
Уровень пользователя 6
Отправить значок +3
@andrii.n, раді вітати вас у нашій спільноті!
Інформацію щодо якості покриття в цьому районі передали відповідальним фахівцям для аналізу та перевірки.
Уровень пользователя 5
Отправить значок +1
Раджу придбати простий телефон: iPhone та користуватися нашим ,найкоханішим оператором чудового мобільного зв'язку ! Київстар завжди в наших серцях!
Отправить значок
Користуюся Samsung Core Prime Duo (G361H). До речі, у моїх колег, в яких також проблеми із зв'язком Київстар в районі КПІ Samsung G360H та SONY Experia.

Ответить