Полезно знать Решено

Ухудшилось качество связи / пропадает покрытие сети "Киевстар"



Показать первую публикацию

3304 Ответы

S.O.S. г.Кривой Рог не у кого нет Связи!!!!начинаешь звонить и сразу сброс.
Тоже Кривой Рог, нет связи. И кому нужен их такой интернет, лучше б связь сначала наладили. Поднадоели уже отключения.
Не могу дозвониться ни на один из криворожский номеров (киевстаровских).
Это уже 3-тий раз за 4 дня....Никто ничего не говорит что в 466,что 460.Уже ищу нового провайдера и буду переходить на МТС,задолбало,перед этими 4-мя днями отключения ( ночами) скорость была у меня полтора суток 0.2 мегабита....Киевстар уже не тот....В топку

 Приблизно від 15 січня 2020 року після демонтажу базової станції зв'язку Київстар за адресою вулиця 15-го Квітня, 2А, Тернопіль, Тернопільська область. СТО заправка БРСМ. ( Розібрали будівлю на котрій знаходилася базова станція зв'язку Київстар.) 

Після цього почались проблеми з зв'язоком немає інтернет. Не працюють термінали банків і касові апарати підключенні до Київстар. В будинках довкола зв'язку практично не має. (вул Протасевича 2, 4, 6, 4А. Проспект С.Бандери 96. вул.15 Квітня 2, 1А .... інші сусідніх будинків. 

Чому перед демонтажем базової станції не було заплановано і змонтовано нова базова станція зв'язку. 

Чому тепер нам мешканцям потрібного чекати пару місяців на монтаж нової базової станції ? 

Відповідь Коллцетру Київстар очікуйте найближчим часом будуть покращення !? Або взагалі до кінця року у вашому мікрорайону планується будівництво нової базової станції зв'язку Київстар. Це як до кінця року бути без нормально зв'язку ? 

В вашій компанії є відповідальні за таке халатне ставлення до роботи і до своїх абонентів ? 

Люди і так вже розчаровані в роботі Київстар ( підняття цін на абонплату) а тут немає зв'язку. Багато хто зміниив і змінює оператора зв'язку.

Iseg написав:

Ну отношение у мобильных компаний примерно одинаковое т.е. нет жалоб нет решения проблемы, а тут такой форс-мажор, киевстар явно это не планировал, да собственно прошло всего ничего пол месяца, даже если компания знает о проблеме им теперь нужно найти новое место куда установить базовую, получить все нужные разрешения на это (не все так быстро делается), и будет вам счастье, в свою очередь ускорить это вы можете выносить мозг оператору большим количеством абонентов данного района!

Так в про це мова !!! Можна було запанувати роботи , виготовити документи і дозволи. Почати будівництво нової базової станції. 

Демонтаж без попередження ж не проводили! 

Є терміни за які проводять попередження про те що потрібно демонувати. 

Просто ніхто нізащо не відповідає!!! 

Термінів будівництва нової базової станції зв'язку ніхто не знає !?

Вже пройшло 4 місяці з моменту виникнення проблеми.

Жодного покращення так і не настало !

Якість зв'язку жахлива !  Інтернету 4G і покриття практично немає ! Інколи є покриття 3G  але дуже повільний інтернет з перебоями !

В супермаркеті АТБ що навпроти нашого будинку коли заходиш в приміщення взагалі немає сигналу !!! (До 15 січня 2020 року сигнал був і 4/3G було покриття навіть у приміщенні )

Голосовий зв'язок з перебоями , і часто приходять СМС з пропущеними через відсутність мережі дзвінками !

Обіцяють дуже багато “ОЧІКУЙТЕ НЕЗАБАРОМ БУДЕ ПОКРАЩЕННЯ !”

Ваше звернення на контролі в дирекції !

Скільки ще чекати ?

 

я уже подумал, что с телефоном проблемы, связь пропала около 22:00, город Кременчуг
Уровень пользователя 7
Отправить значок +2
Відповідь на ваше питання - бо так працює мережа, це нормально.
Чим вище навантаження на базову станцію, тим менше радіус її дії.
Також, існують такі показники як відношення сигналу до шуму, чим більше шуму, тим гіршим буде сигнал. А шуми виникають навіть від Wi-Fi сусіда.
Здравствуйте!
Очень актуален вопрос качества связи, стоимости ваших услуг растут, все предлагаемые пакеты предлагают интернет, но есть области где даже позвонить становиться большой проблемой, не говоря уже об мобильном интернете, и это в населённом пункте с множеством жителей, планируется ли что то решать в этом вопросе, увеличивать силу сигнала или устанавливать дополнительный ретрансляторы?
Область с очень плохим сигналом 50.755281, 31.413712
Буду ждать ответа!
Товариші Київстаровці, Ви берете гроші за 4 тижні, навіть не за місць. Якщо вишка Київстара не працює то ви не повертаєте гроші людям за не надані послуги.
Наприклад с.Джулинка, Вінницької області, Бершадського району вже третій день не працює вишка, хоча показує що покриття є. Звертався через сайт оператора в техпідтримку. Обіцяли передати заявку спеціалістам. Хоча ніхто не знає коли це буде.
Ви або верніть старі тарифи, або надавайте якісні послуги.
Не можете надати послуги протягом доби, при чому з вашої вини - Повертайте вартість кожного дня не наданої послуги на баланс абонентам.
Оскільки гроші ви взяли на перед, а послугу не надали. Це ваші проблеми, що у вас щось та десь не працює. Ви берете гроші наперед абонплату.
Інакше буде справедливо повернути тариф, вартість1,5грн чи 2 грн за добу, щоб ви знімали після першого здійсненого дзвінка. Абонент не дзвонить- ви гроші не отримуєте. І тоді ви ... будете чухати щоб все працювало.
Другий нюанс, навіщо ви людям присилаєте смс про тарифи з інтернетом, якщо це стара модель телефону та пенсіонери цією послугою не користуються. У вас інтернет один з найгірших. А гроші ви хочете за це добрі.
Уровень пользователя 1

@kikiwora еще раз спасибо, что уделили столько времени моей проблеме. Надеюсь КС сможет как-то ее решить…

На данный момент рассматриваю вариант перехода на другого оператора, хотя на КС много людей завязано.

У місті Старокостянтинів у Жовтневому містечку поганий звязок! Щоб по телефону з кимось поговорити потрібно в квартирі шукати місце де ловить звязок і ще декілька раз повторити чітко сказане щоб тебе почули на іншому кінці!
Користуюся вашими послугами понад 10 років. Все завжди було добре і хороший зв'язок. Та останні 2 місяці це не мережа, а просто знущання над отримувачами мобільного зв'язку. Викачка грошей за неякісний зв'язок і постійні перебої. Та я за ці 2 місяці просто зненавиділа Київстар і все, що з ним пов'язано і мене у цій думці підтримає з десяток знайомих (і це тільки ті, що я знаю), а скільки ще існує людей, котрі заплатили кошти за це неподобство. Набридлива реклама, часті підняття тарифів за послугу, яка і гроша не варта - це те, що характеризує вашу компанію. Заробити собі ім'я і скотитися - це ваш новий девіз. м. Хмільник - зв'язок препаскудний, м. Хмельницький - поганий зв'язок та жахливий інтернет. Дякую за увагу!
Такие бабки плачу а связь никакая. Хуже чем у любого другого оператора
Здравствуйте! Сейчас нахожусь на тарифе "Киевстар Онлайн" за 50грн/мес. Он меня полностью устраивает, но Киевстар насильно заставляет сменить его. Все бы ничего, но стоимость услуг растет, а качество связи нет! Интернет нормально работает только в некоторых местах города, а живу я в Харькове, на минуточку! Зачем мне в новом дорогом тарифе "дофига" интернета, если воспользоваться им нет возможности? Еще и симку предлагаете на 4G поменять, как будто от этого качество связи подымется. И я такой не один, пол фирмы на Киевстаре с теми же проблемами...
Почему нет связи и интернета в Мариуполе???
Почему нет сети во всем городе Каменское? Когда будет устранена неполадка ?!!!
У мене і в оточуючих немає можливості користування київстаром. Сигнал присутній, гудки не йдуть. Інтернет само собою відсутній... Інколи з запізненням приходять смс "вам телефонувати..."
С 02.10.2018 пропала связь, сеть на sim-карте. Никогда мне этот Киевстар не нравился.Звонила оператору когда связь частично появлялась, оператор в свою очедь выслушав меня и мои притензии
Отключился... Это бог знает что!

Ця сама проблема, покриття просто жахливе. Часті обриви зв'язку. За таку ціну тарифних планів, це не припустимо. А от наприклад мережа мтс, просто чудова і всього за 10грн/міс. Київстар, коли буде якість зв' язку як у конкурентів? 

Уровень пользователя 1

А ниче, что карта чисто с ознакомительной целью? Что вы сдесь предъявы кидаете?! Карта чисто для ориентировки и никаких гарантий абсолютной точности не даёт.

Тон свой попроще сделайте, ок? Кто-то писал про абсолютную точность, или ожидал её?

Мне не важно с какой целью размещена карта и для какой параллельной реальности и по каким данным с потолка она посчитана. Эта карта размещена на многих сайтах и используется в промо и прочих рекламных целях, как доказательство превосходства оператора над остальными, если что.

Меня, как лояльного клиента, (который c 2002 года на Киевстар и в целом доволен их услугами в Киеве) интересует нормальная связь по Украине.

И дело тут даже не в 4G, а в том, что голосовая связь СВЯЗЬ ПРАКТИЧЕСКИ ОТСУТСТВУЕТ!!! Пользоваться Киевстаром всего в 100 км. от Киева просто невозможно. И оператор забивает на мои и не только мои обращения по этому поводу. 

Несколько часов назад ещё нормально звонила, а сейчас не могу набрать ни один номер. Сразу идёт отбой. И у мужа такое-же.
Спробуйте перезавантажити телефон. Це може бути проблема не тільки оператора.
Перезагружала. Но мы с мужем находимся не в одном месте. И у него та же проблема. Я даже оператору не могу позвонить
Уровень пользователя 3
Отправить значок
@olololo, доброго дня :)

Ця проблема може бути пов'язана не тільки зі пристрієм, який Ви використовуєте для дзвінків, а ще і з покриттям самої мережі "Київстар" у Вашому регіоні. За наданими Вами інформацією сказати важко.

Якщо мобільний спристрій підтримує стандарт 3G/UMTS, то перевірте в якій стільниковій мережі пристрій зареєстрований: у мережі 2G чи 3G? А також подивиться рівень сигналу мережі.
При винекненні проблем у мережі 3G, спробуйте в налаштуваннях телефону встановіть тип стільникової мережі "Тільки 2G (GSM)" і перевірити проблему.

Якщо проблема спостерігається і в іншому пристрії та/чи в окремій мережі (2G чи 3G), то передайте інформацію з докладним описом через веб-форму зворотнього зв'язку на сторінці "Відгуки та пропозиції" (у тексті повідомлення абонентам передплаченної форми обслуговування необхідно надати серійний номер SIM-картки, тобто ICCID, який зображений на її звороті, або контрактним абонентам -- паспортні дані людини, на кого зареєстрований номер; також повідомте повну адресу, за якою спостерігається проблема).
Уровень пользователя 7
Отправить значок +1
А в мене вдома тепер крім погіршеної швидкості 3G погіршився ще й сам сигнал 3G. Зранку саме гірше, ловить тільки 2G, раз в 3 хвилини з'явиться 3G на парочку хвилин, який навіть сторінку Київстар не відкріває і знову 2G. Обідом в основному 3G, іноді перехід на 2G, вечором ситуація знову стає гірше і вночі як зранку. Оператори тільки фіксують мою інформацію та результату від цього ніякого! 😠
Миколаївська обл м.Баштанка, вул.Грушевського,13

Дорогий @Good Bye, — оператор не лише фіксує та приймає звернення від громадян. Спеціально призначений відділ аналізує покриття на мапі, Це не обов'язково працівник Київстар, підрядна організація, яка виконує. проектну роботу по встановленню та подальше обслуговуваня й модернізація. Вірогідніше усьому є застаріле обладнання базової станції.
Уровень пользователя 7
Отправить значок +1
Дорогой @Aksolotl' таких профилей можно на строгать пачками на https://www.facebook.com и указать что он президент компании. И от его имени любую лабуду вещать.

Не смотря на анонимность, по 🙊 секрету скажу, что субъект « Петро О. Порошенко » на facebook отсутствует в принципе, И таких профилей персонально выпилено с моей подачи — десять негритят президентов 🐵

Так что если он хочет что-то персонально до нести в массы, пусть тогда вещает от имени персональной страницы и не забудет ознакомится Что такое подтвержденная Страница или профиль?
До этого момента товарищ Peter Chernyshov является анонимным субъектом, информация всерьез ни кем не воспринимается.

Ответить