Полезно знать Решено

Ухудшилось качество связи / пропадает покрытие сети "Киевстар"


Уровень пользователя 4

Все чаще обрывается связь и во время разговоров слышу посторонние звуки, шумы. С чем это связано и как это устранить?

icon

Лучший ответ Valentyna 30 August 2018, 12:18

Просмотр оригинала

3304 Ответы

Уровень пользователя 7
Отправить значок +1
Користуюся Samsung Core Prime Duo (G361H). До речі, у моїх колег, в яких також проблеми із зв'язком Київстар в районі КПІ Samsung G360H та SONY Experia.

ось і відповідь. зараз 2017 рік добігає кінця, який може бути core prime duo???
Отправить значок
При чому тут Core Prime Duo? При якісному покритті зв'язок має бути при використанні будь якого апарату. "Поганому танцюристу..." 🙂
Уровень пользователя 5
Отправить значок +1
При чому тут Core Prime Duo? При якісному покритті зв'язок має бути при використанні будь якого апарату. "Поганому танцюристу..." :) Це теж саме що купити новісеньке Інфініті і їздити по гарбузовому полю! Якщо Ви маєте такого оператора ,не треба псувати його честь і не обманюйте нас,простих людей,в тому що Київстар погано працює! Бо це є страшний гріх! Хай буде з Вами благодать ТИТАНУ мобільного зв'язку! ??
Отправить значок
Хіба Самсунг не телефон? Не всім же айфони юзати за 1000 долярів...
Уровень пользователя 5
Отправить значок +1
Дивлячись яка саме модель Вашого "Самсунга" ! А взагалі то останні моделі Samsung коштують дорожче ніж простий телефон iPhone . В мене тільки іPhone7 ,а в коханого iPhone7 i також є простий телефон від Samsung. Придбайте простий телефон і проблем не буде. Якщо Вам треба порада -звертайтесь,я думаю ,я зможу Вам допомогти! Або знайдіть в найближчий магазин Київстар нового формату, де Ви можете подивитись і потримати та обрати собі новий,сучасний та простий телефон за невеличкі грошенята! Хай буде з Вами благодать Київстар!
Уровень пользователя 7
Отправить значок +1
Хіба Самсунг не телефон? Не всім же айфони юзати за 1000 долярів...

я маю два простих телефони, старенький самсунг та айфон, то я можу сказати, що мій самсунг чудово апрацює, хоча й коштував дорожче за айфон свого часу . Важливо щоб телефон мав якісне актуальне на кінець 2017 року начиння, а то берете мотлох древній і Вам Київстар винуватий
Уровень пользователя 7
Отправить значок +1
Купуйте смартфони на shop.kyivstar.ua

Отримуйте у подарунок місяць спілкування з тарифним пляном «Київстар Онлайн»
Уровень пользователя 7
Отправить значок +1
https://shop.kyivstar.ua/ua/smartphones/filter-292-operatsiina-systema-ios-1693
Уровень пользователя 7
Отправить значок +1
Дешева рибка- погана юшка, каже народна мудрість. Тож, нема чого накивати на Київстар, або "неякісний зв'язок", подивіться спочатку, чи не ви самі згрішили, чи не вам треба вчасно казати Mea Culpa та іти в одязі покаянного грішника до Магазину Київстар!
Отправить значок
Переконали! Перехожу до Vodafone! 🙂
Уровень пользователя 7
Отправить значок +3
Привіт. Рада вітати вас у Спільноті Київстар!

Ми живемо в прогресивний час, і мобільний зв'язок є невіддільною частиною нашого повсякденного життя. Іноді трапляється, що в самий непідходящий момент погіршується якість зв'язку, або ще гірше — зникає мережа і ми залишаємося на самоті. :(

Для вашої зручності я створила цю закріплену тему, щоб ви швидко могли знайти відповідь з рекомендаціями інших користувачів або додали свій коментар, на який ми швидше зможемо відреагувати.

Основні рекомендації, які слід виконати при тимчасових складнощах зі зв'язком:

Перевірте роботу SIM-картки в іншому телефоні та уточніть чи є скаладнощі у інших абонентів нашої мережі, які поруч з вами.
В залежності від цього можливі наступні варіанти:

1. У інших все гаразд. В іншому телефоні покриття є.
  • Потрібно перевіряти роботу мобільного апарату.
2. У інших все гаразд. В іншому телефоні також складнощі.
  • Потрібно робити заміну SIM-карти. Детальна інформація за посиланням
3. У інших такі ж складнощі при користуванні послугами зв'язку.
  • Для детальної перевірки зверніться до служби підтримки в онлайн-чат з системи Мій Київстар або скористайтесь онлайн-консультантом на сторінці.
Уровень пользователя 7
Отправить значок +1
Дорогая, @Alena.Sliusar.
Чрезмерно много для этого нужно делать телодвижений, клиент делает единственно правильное движение это оплачивает услуги мобильной связи 3.1. Абонент зобов'язаний: 3.1.8. своєчасно оплачувати Інсталяційні роботи (якщо такі виконуються) та Послуги згідно зі встановленим в Умовах або у Договорі порядком розрахунків; а саме 3.1.12. утримувати у справному стані абонентські лінії у межах території, що належить Абоненту (приватний житловий будинок, присадибна ділянка, квартира, офісне приміщення тощо); — пункт 3.1.12. Не держите клиента за идиота.
— трудности в сети это проблемы ПрАТ «Київстар» в соответствии с договором 4.1.38. усувати пошкодження Мережі у строк, передбачений наказом Міністерства транспорту та зв’язку №147 від 19.03.2010 р. «Про встановлення рівнів якості послуг рухомого (мобільного) зв'язку» та наказом Міністерства транспорту та зв’язку № 91 від 22.02.2010 р. «Про встановлення рівнів якості послуг фіксованого телефонного зв'язку». У разі, якщо строки усунення пошкоджень Мережі не визначені законодавством – усунення таких пошкоджень здійснюється Оператором протягом 5 діб із зафіксованого моменту подання Абонентом відповідного повідомлення про пошкодження;

Лицензию ПрАТ «Київстар» получил, будь-те добры предоставлять только качественные услуги!
Уровень пользователя 7
Отправить значок +3
@Alex-S, рада Вас видеть.
Вышеописанные рекомендации зачастую помогают в решении временных сложностей со связью. Если сложности со связью более глобальные, их всегда стараются оперативно устранить ответственные сотрудники нашей компании.
Как Вы знаете, ничто не вечно и всем вещам свойственно ломаться, и базовые станции, к сожалению, не исключение.
Перебои в связи могут возникать тогда, когда на базовых станциях ведутся плановые работы или же их модернизируют. Все это делается для того, чтоб наши клиенты пользовались только качественными услугами и не ощущали дискомфорт.

Спасибо за Ваш комментарий, но давайте, пожалуйста, придерживаться темы обсуждения.
Уровень пользователя 7
Отправить значок +1
@Alex-S, рада Вас видеть.
Вышеописанные рекомендации зачастую помогают в решении временных сложностей со связью. Если сложности со связью более глобальные, их всегда стараются оперативно устранить ответственные сотрудники нашей компании.

Спасибо за Ваш комментарий, но давайте, пожалуйста, придерживаться темы обсуждения.

Всегда придерживался темы обсуждения, и напоминать мне не обязательно всякий раз.

Изначально надо создавать нормально и без поломок, Приведу пример из личного опыта, в решении временных сложностей. У меня начнет искрить в електрощитовой…, Локализовать пожар буду только исключительно в своей квартире... После проведывания следствия и сбора доказательств по возгоранию подъезда, окажется что на площадке было короткое замыкание - ответственность тогда возложу на обленерго Этим объясняется очень просто не мною сделано — не мне ремонтировать / модернизировать.

Если во время от компании не получено уведомление о предстоящих неполадках, — ответственность несёт корпорация.

Тема временных неполадок больше не обсуждается.
Зверталась куди тільки можна,ніяких дій.У с Вільхи Черкаська обл дуже погане покриття Київстар,зникає сигнал,не надходять дзвінки,або ж мене просто не чують інші абоненти.Проблема не виключно в мене а у всьому населеному пункті!З іншими телефонами також пробували мережа зникає.Після смерчу з липня таке діється,зробіть що небуть!
Уровень пользователя 7
Отправить значок +1
Добрі поради, багатьом стануть у нагоді!
Уровень пользователя 6
Отправить значок +3
@Viktoria, ми відправили запит на перевірку інформації щодо покриття у вашому населенному пункті. Дякуємо, що сповістили.
Уровень пользователя 7
Отправить значок +1
Дякую Київстар за якісний зв'язок, чудові тарифні пляни та приємні прості сучасні телефони в магазинах Київстар за чудовими цінами!
Уровень пользователя 6
Отправить значок +1
А в мене вдома тепер крім погіршеної швидкості 3G погіршився ще й сам сигнал 3G. Зранку саме гірше, ловить тільки 2G, раз в 3 хвилини з'явиться 3G на парочку хвилин, який навіть сторінку Київстар не відкріває і знову 2G. Обідом в основному 3G, іноді перехід на 2G, вечором ситуація знову стає гірше і вночі як зранку. Оператори тільки фіксують мою інформацію та результату від цього ніякого! 😠
Миколаївська обл м.Баштанка, вул.Грушевського,13
Уровень пользователя 7
Отправить значок +1
А в мене вдома тепер крім погіршеної швидкості 3G погіршився ще й сам сигнал 3G. Зранку саме гірше, ловить тільки 2G, раз в 3 хвилини з'явиться 3G на парочку хвилин, який навіть сторінку Київстар не відкріває і знову 2G. Обідом в основному 3G, іноді перехід на 2G, вечором ситуація знову стає гірше і вночі як зранку. Оператори тільки фіксують мою інформацію та результату від цього ніякого! 😠
Миколаївська обл м.Баштанка, вул.Грушевського,13

Дорогий @Good Bye, — оператор не лише фіксує та приймає звернення від громадян. Спеціально призначений відділ аналізує покриття на мапі, Це не обов'язково працівник Київстар, підрядна організація, яка виконує. проектну роботу по встановленню та подальше обслуговуваня й модернізація. Вірогідніше усьому є застаріле обладнання базової станції.
Уровень пользователя 6
Отправить значок +1
Вірогідніше усьому є застаріле обладнання базової станції.
Чому, ще року не пройшло, як в нас проводили заміну та модернізацію обладнання. Скоріш всього у цьому винувате навантаження на базові станції 😔
Доброго дня.
Вже більше 10 років тому вся моя родина обрала в якості оператора мобільного зв’язку Київстар і раніше як в Києві, так і за межами міста, якість покриття була найкращою.
Але вже останніх років два, в с. Нова Буда, Бородянського району, Київської області якість зв’язку впала до непристойності. Щоб поговорити по телефону - потрібно постійно шукати якісь місця, де хоч трохи адекватніший зв’язок, телефони дуже швидко розряджаються, за користування послугами Інтернету взагалі нічого казати. Навіть Edge ледь-ледь працює, не кажучи вже за 3g, якого взагалі немає. Така ситуція спостерігається як на старих телефонах, так і на сучасних (тобто не залежиться від апарату прийому) і перевірялась як на вулиці Нова, так і на вулиці 1-го травня, десь трохи краще, щесь трохи гірше, але в загальному стані незадовільна.
Прошу посприяти відновленню якості надання послуг, оскільки в селі проживає багато населення, що є абонентами саме Київстара.
Уровень пользователя 6
Отправить значок +3
@Good Bye, така ситуація можлива, але запуск мережі 4G дозволить знизити навантаження на обладнання. На сторінці президента компанії ви знайдете цікаву інформацію стосовно цього питання https://www.facebook.com/peter.chernyshov/posts/10214249070811885
Уровень пользователя 6
Отправить значок +3
@uascorpion, ласкаво просимо в нашу спільноту.
Питання буде розглянуто технічним відділом. Дякуємо, що повідомили.
Уровень пользователя 7
Отправить значок +1
Дорогой @Aksolotl' таких профилей можно на строгать пачками на https://www.facebook.com и указать что он президент компании. И от его имени любую лабуду вещать.

Не смотря на анонимность, по 🙊 секрету скажу, что субъект « Петро О. Порошенко » на facebook отсутствует в принципе, И таких профилей персонально выпилено с моей подачи — десять негритят президентов 🐵

Так что если он хочет что-то персонально до нести в массы, пусть тогда вещает от имени персональной страницы и не забудет ознакомится Что такое подтвержденная Страница или профиль?
До этого момента товарищ Peter Chernyshov является анонимным субъектом, информация всерьез ни кем не воспринимается.

Ответить