Полезно знать Решено

Ухудшилось качество связи / пропадает покрытие сети "Киевстар"


Уровень пользователя 4

Все чаще обрывается связь и во время разговоров слышу посторонние звуки, шумы. С чем это связано и как это устранить?

icon

Лучший ответ Valentyna 30 August 2018, 12:18

Просмотр оригинала

3304 Ответы

Уровень пользователя 7
Отправить значок +2
@Zenchak S, зараз немає складнощів чи робіт у вашому районі. Якщо заявку передали для перевірки, обов'язково виправлять. 😉
Уровень пользователя 4
Отправить значок +1
Так где у вас проблемы? Чтобы ответили нужна конкретика, у меня связь есть
Чому в Рокитному Київська область немає звязку
Також відсутній зв'язок. Рокитне, Київська обл.
Уровень пользователя 7
Отправить значок +2
@Vladimir70, зараз не спостерігається масових складнощів зі зв'язком у вашому місті. Рекомендую звернутися до оператора, щоб він зафіксував заявку і передав інженерам для перевірки.
являюсь абонентом Киевстара достаточно давно, последние пол года это ужас, сеть глючит (дозвониться кому-то проблема и мне тоже), домашний интернет нормально только днём, вечером всё грузится очень туго. звонил в службу поддержки, писал, толку ноль. вижу только один выход менять оператора (сеть, домашний интернет).
Уровень пользователя 2
Отправить значок

@Bogdanm, спасибо за подробное описание проблемы с покрытием. Все полученные данные о качестве связи будут зафиксированы и проанализированы, для дальнейшего развития/улучшения сети.Пожалуйста, но компания данные о качестве связи зафиксирует и анализирует уже 4-ре года как. При каждом обращении составляет новую заявку и передаёт на контроль техническому отделу. Но результата 0!



Тоже самое. Уже столько обращений и заявок было, со счета сбилась. Результата нет.
Уровень пользователя 3
Скільки хотілося сказати теплих слів в адресу київстара- шкода що без матюків не висловити всіх емоцій. Поясніть чому за абонплату в 30гр. якість зв'язку була краща ніж тепер за 75гр відсотків на 60. Після запуску 4G у нас в селі не можливо користуватися 2G мережею, хоча відповідь від київстара свідчить про те що якість покриття у нас відмінна, тоді чому я інтернетом можу користуватся лише з 5 до 9 години ранку, в день стає гірше, а в вечері про інтернет можна забути. Ніяких перешкод за ці роки на шляху до мобільної вишки не зя'вилося, зміна телефонів нічого не дала, в сусідів така сама ситуація. Я розумію що заради села в 1000 мешанців київстар дуже напрягатися і не буде, все розраховане на абонентів в містах- але що робити нам?Альтернатива переходу на іншого оператора відпадає - всіх інших в нас взагалі не має покриття. Залишається чекати на відповідь що " заявку передадуть інженерам для перевірки" а київстар і далі буде знущатися над нами... с. Мозоліївка. Глобинський р-н. Полтавська обл.
Уровень пользователя 7
Отправить значок +2
@Defiop, зараз немає масових складнощів зі зв'язком в Рокитному. У Вас вже стабілізувалося покриття?
Уровень пользователя 7
Отправить значок +2
@Vovson, рекомендую ознайомитися із найкращою відповіддю у цій темі. Сподіваюся, ви знайдете рішення.
Уровень пользователя 7
Отправить значок +2
@KatyaK, зараз вже все гаразд?
Уровень пользователя 7
Отправить значок +2
@fariks, жаль, что сложилось такое мнение. Хочется больше конкретики: где именно такие сложности? 🤔
Доброго вечора!
Зникає сигнал на телефоні, відповідно не можу здійснювати та приймати дзвінки. Сигнал з’являється після перезавантаження телефону. Порадили звернутися за заміною Сім карти. Змінила. Проблема не зникла. При встановленні сім іншого оператора (Лайф) все працює. Прошу вирішення даної проблеми. Причина несправності слоту телефону відсутня. Прошу розібратися у вирішенні даного питання та надати зворотній зв'язок. Дякую
Уровень пользователя 7
Отправить значок +5
@Svitlana128, 🤔где вы находитесь? В какой области/населенном пункте?
Уровень пользователя 7
Отправить значок +5
@Kolya1976, запевняю вас, що Компанія "Київстар" дуже уважно і конструктивно ставиться до звернень і зауважень своїх абонентів, а також постійно вкладає кошти в розвиток і підвищення якості мережі мобільного зв'язку.
Всі отримані дані щодо якості зв'язку в вашому населеному пункті будуть зафіксовані і проаналізовані, для подальшого розвитку мережі.
Дякую вам за детальне описання ситуації зі зв'язком і Інтернетом. З нашого боку буде зроблено все можливе.
Уровень пользователя 3
@Kolya1976, запевняю вас, що Компанія "Київстар" дуже уважно і конструктивно ставиться до звернень і зауважень своїх абонентів, а також постійно вкладає кошти в розвиток і підвищення якості мережі мобільного зв'язку.
Всі отримані дані щодо якості зв'язку в вашому населеному пункті будуть зафіксовані і проаналізовані, для подальшого розвитку мережі.
Дякую вам за детальне описання ситуації зі зв'язком і Інтернетом. З нашого боку буде зроблено все можливе.

Дякую на даний час зв'зок нормальний ,головне щоб і надалі він залишався таким.
Скажите вот я живу в городе Кременчуг, что тут произошло со связью, жалуюсь я и все мои родные и близкие, дозвониться часто не выходит, ужасные помехи, прерывистось связи, неразборчивость голоса. И это все уже более месяца. Это безобразие. Телефоны хорошие на них не грешить. Ответ мне дайте когда вы это все наладить. Или мы будем менять этот киевстар. Потому что сил терпеть уже нету.!!!
Перейти в реале на лайф всей семьёй и друзьями, что бы поняли как игнорировать и сбрасывать звонки, а потом блокировать!
Полтавська обл . Глобинський р-н. відсутній звязок зачасту. Хотілось би знати причину?
Уровень пользователя 2
Отправить значок
Xomyak, я нахожусь в городе Днепр, работаю в самом центре, телефон лежит передо мной на столе, а через время начинают приходить смс о том, что мне звонили. Такое наблюдается у всех сотрудников с киевстаром, у всех разные телефоны, а проблема одна. Более того скажу, летом ездила на поезде в Карпаты, так связь есть только на больших станциях, про интернет вообще молчу. По этому поводу тоже подавала жалобы и прошлым летом тоже после поездки.
Уровень пользователя 7
Отправить значок +2
@Lina27, така ситуація тільки в приміщенні спостерігається чи на вулиці також?
Така ситуація спостерігається повсюди. Другий день без зв'язку.
Уровень пользователя 7
Отправить значок +2
@Lina27, cпробуйте переставити сім-карту в інший телефон і протестуйте.
Уровень пользователя 7
Отправить значок +2
@Svitlana128, дополнительно передам инженерам запрос для проверки.
Скажіть будь ласка,чому немає зв'язку Кієвстар в Кіровоградській області вже другий день? Неможливо нормально подзвонити,навіть елементарно перевірити рахунок....

Ответить