Київстар покращує умови користування мобільним інтернетом у роумінгу

  • 2 Октябрь 2019
  • 7 ответов
  • 1020 просмотров

Уровень пользователя 7
Отправить значок +3

Щоб зробити досвід користування роумінгу більш комфортними для абонентів, Київстар впроваджує зміни в умови використання мобільного інтернету у країнах з високою вартістю цієї послуги, а також на морському та авіатранспорті.

3 10 жовтня 2019 року абоненти контрактної форми обслуговування та бізнес-клієнти Київстар зможуть користуватися мобільним інтернетом у цих країнах після самостійного розблокування. Абоненти передплаченої форми обслуговування також зможуть заблокувати використання мобільного інтернету у країнах з високою вартістю, підключивши без жодних додаткових платежів послугу «Блокування інтернет-роумінгу для країн з вимогливими тарифами».

Таким чином Київстар запобігатиме використанню мобільного інтернету для автоматичного оновлення додатків та у всіх інших випадках, коли абоненти не планували використовувати інтернет. Послуга не передбачає жодних платежів та впроваджується для зменшення витрат абонентів Київстар.

Усім абонентам надається можливість керувати послугою і за необхідності включити чи виключити блокування інтернету в країнах з високою вартістю. Це можна буде робити через систему «Мій Київстар», за допомогою коротких запитів, а для бізнес-клієнтів через персонального менеджера. Детальні умови управління послугою блокування мобільного інтернету будуть доступні у розділі «Роумінг» починаючи з 10 жовтня 2019 року.

Перелік країн та інших напрямків, де для використання мобільного інтернету необхідне підтвердження абонента:

Ангола, Афганістан, Беліз, Бенін, Болівія, Ботсвана, Буркіна-Фасо, Венесуела, Габон, Гана, Гваделупа, Гвінея, Гернсі, Гуам, Іран, Кот-д'Івуар, Кувейт, Лаос, Малаві, Малі, Мозамбік, Намібія, Нігерія, Нідерландські Антильські острови, острів Пасхи, Папуа-Нова Гвінея, Руанда, Есватіні (Свазіленд), Сенегал, Суринам, С’єрра-Леоне, Того, Тонга, Уганда, Французька Гвіана, Французька Полінезія, Екваторіальна Гвінея.

Ангілья, Антигуа і Барбуда, Аруба, Барбадос, Бахрейн, Бермудські острови, Британські Віргінські острови, Бруней Даруссалам, Гайана, Гаїті, Гамбія, Гренада, Домініка, Зімбабве, Ємен, Ірак, Кабо-Верде, Кайманові острови, Куба, Ліберія, Ліван, Лівія, Маврикій, Мавританія, Мадагаскар, Мальдіви, Мартиніка, Нігер, Оман, Сальвадор, Самоа, Сейшельські Острови, Сент-Вінсент і Гренадини, Сент-Кіттс і Невіс, Сент-Люсія, Сен-Бартельмі, Сен-Мартен, Сирія, Судан, Теркс і Кайкос, Тринідад і Тобаго, Фіджі, Ефіопія, Ямайка. А також на морському та авіатранспорті.

 


7 Ответы

Отправить значок +1

Послуга «Блокування інтернет роумінгу для країн з вимогливими тарифами»

Послуга була відключена з тех. причин; неможна заново підключити ні через USSD, ні в системі “Мій Київстар”. Причому виводиться така підказка: :laughing:

 

Уровень пользователя 7
Отправить значок +2

@VLAD.Z, дуже “цікава” помилка :thinking:

Ви вже звертались до оператора для реєстрації технічної заявки на перевірку?

Отправить значок +1

@Xomyak, значить, правильно казали, що Спільнота - не техпідтримка!

І чому “цікава”  в лапках, можливо, це слово віртуальне? :relaxed:

Уровень пользователя 7
Отправить значок +2

@VLAD.Z, так, Спільнота не є технічною підтримкою :shrug_tone2:

А в лапках, тому що так не повинно буде...

Отправить значок +1

@Xomyak, все, тепер послуга виявилась підключена! До того ж на двох моїх номерах.

Уровень пользователя 7
Отправить значок +2

@VLAD.Z, а ви не звертались до оператора для вирішення проблеми? Все відбулось само?

Отправить значок +1

@Xomyak, а я до оператора не звертавсь, бо люблю аби все відбувалось само :heart_eyes:

Ответить