Решено

Відсутній зв'язок в роумінгу / складнощі у користуванні

  • 4 Сентябрь 2017
  • 210 ответов
  • 54319 просмотров

Була закордоном, а телефонувати не могла. На телефоні не відображалася назва оператора. Перезавантажувала, але нічого так і не змінилося. Можливо щось з сімкою?
icon

Лучший ответ MASolomko 5 Сентябрь 2017, 07:20

На телефоні не відображалася назва оператора... Можливо щось з сімкою?Доброго дня, @Irina_Vredina!



Ваш телефон не був зареєстрований в мережі іноземного оператора (роумінг-партнера). Це може відбуватися через те, що:

• телефон налаштований на ручний вибір стільникової мережі: вручну необхідно було здійснити пошук наявних мереж і вибрати мережу зі представленого списку для реєстрації чи телефон необхідно було налаштувати на автоматичний режим пошуку мережі (дивиться питання "Налаштування телефону в роумінгу" на цій сторінці про роумінг);

• телефон налаштований на реєстрацію в мережах LTE (4G): на поточний час оператор "Київстар" не підтримує роумінг у мережах LTE навіть при використанні USIM-картки, тому раджу в налаштуваннях телефону встановіть тип стільникової мережі "Тільки 2G (GSM)" або "Переважно 3G (UMTS/WCDMA)";

• послуги міжнародного роумінгу для абонентів передплаченної форми обслуговування активовані автоматично, для абонентів контрактної форми скоріше за все послугу необхідно додатково підключити.
Просмотр оригинала

210 Ответы

Уровень пользователя 7
Отправить значок +3
Зазвичай реєстрація в мережі – автоматична.

Зараз буде складно встановити в чому саме була проблема, оскільки ви вже повернулися на територію України, і я так розумію зі зв’язком все в порядку.

Проблема могла бути з телефоном, SIM-картою або з не достатньою сумою коштів.
На рахунку має бути сума, якої достатньо для оплати відповідного пакета хвилин, SMS або МБ для спілкування за кордоном. Рекомендована сума – 100 грн.

З вартістю послуг в тій чи іншій країні можете ознайомитись на сторінці Роумінг https://kyivstar.ua/uk/mm/roaming

Наступного разу, перебуваючи в роумінгу, ви можете скористатися допомогою через такі канали зв’язку:

• Написати у Viber kv.st/viber
• Надіслати запит *105*466#. Чекайте на вхідний дзвінок з номера +380674660466.
Послуга надається безкоштовно.

Більше інформації на сторінці послуги Київстар довідка в роумінгу
https://kyivstar.ua/uk/mm/roaming/services/in_touch/roam_help
Уровень пользователя 3
Отправить значок
На телефоні не відображалася назва оператора... Можливо щось з сімкою?Доброго дня, @Irina_Vredina!

Ваш телефон не був зареєстрований в мережі іноземного оператора (роумінг-партнера). Це може відбуватися через те, що:
• телефон налаштований на ручний вибір стільникової мережі: вручну необхідно було здійснити пошук наявних мереж і вибрати мережу зі представленого списку для реєстрації чи телефон необхідно було налаштувати на автоматичний режим пошуку мережі (дивиться питання "Налаштування телефону в роумінгу" на цій сторінці про роумінг);
• телефон налаштований на реєстрацію в мережах LTE (4G): на поточний час оператор "Київстар" не підтримує роумінг у мережах LTE навіть при використанні USIM-картки, тому раджу в налаштуваннях телефону встановіть тип стільникової мережі "Тільки 2G (GSM)" або "Переважно 3G (UMTS/WCDMA)";
• послуги міжнародного роумінгу для абонентів передплаченної форми обслуговування активовані автоматично, для абонентів контрактної форми скоріше за все послугу необхідно додатково підключити.
Некоторое время не использую номер. Но регулярно пополняю. После попытки активации в роуминге номер не полключился ни к одной из заграничных сетей. Как узнать заблокирован ли номер или всё ещё обслуживается находясь за границей ? И по возможности восстановить. Спасибо
Уровень пользователя 7
Отправить значок +4
Напишите ребятам в чат, на официальном сайте, можно через "Зоряну".
Напишите ребятам в чат, на официальном сайте, можно через "Зоряну".
Спасибо за помощь!
Писала, пока отвечает только "Зоряна", т.е.робот...Толку ноль.
Уровень пользователя 7
Отправить значок +4
Напишите ребятам в чат, на официальном сайте, можно через "Зоряну".
Спасибо за помощь!
Писала, пока отвечает только "Зоряна", т.е.робот...Толку ноль.

Если не ошибаюсь, её можно попросить соединить с оператором)
Напишите ребятам в чат, на официальном сайте, можно через "Зоряну".
Спасибо за помощь!
Писала, пока отвечает только "Зоряна", т.е.робот...Толку ноль.

Если не ошибаюсь, её можно попросить соединить с оператором)

Интересно... Спасибо, не знала таких нюансов, попробую)
Уровень пользователя 7
Отправить значок +4
надеюсь получится) 😊
надеюсь получится) 😊
Получилось. Всё объяснили... Но проблема до конца так и не решена:(((
Вам большое спасибо, Вы мне очень помогли! ?
Уровень пользователя 7
Отправить значок +4
надеюсь получится) 😊
Получилось. Всё объяснили... Но проблема до конца так и не решена:(((
Вам большое спасибо, Вы мне очень помогли! ?

Спасибо, очень приятно 🤗 . Надеюсь Вы решите вопрос с номером!
Я більше року знаходжуся в іспанії. Номером Київстар не користуюся, але він постійно висить в роумінгу, в смартфоні на дві сім. Кілька днів назад номер перестав працювати повністю. Ну думаю, треба поповнити. Поповнив на 10 грн. без результату. Як спасти номер? Він мені важливий, на ньому банк, Гугл, купа інших сервісів. Може сума поповнення за мала? Скажіть на скільки треба. Я в розпачі. Доступу до офісів Київстар в мене немає.
Уровень пользователя 7
Отправить значок +4
Напишите в чат на официальном сайте через Зоряну. Уверен Вам помогут 🙂
Уровень пользователя 4
Отправить значок +1
@kostyamat, здравствуйте! @Stas😃 прав, для проверки информации по Вашему номеру, необходимо обратиться к оператору в чат, информация будет проверена и вам помогут🤗
Уровень пользователя 6
Отправить значок +3
@kostyamat, спробуйте декілька разів перезавантажити телефон або обрати в настройках "ручний пошук" мережі. Можливо, телефон просто втратив мережу роумінгового партнера.
Ні Зоряна, ні живий оператор допомогти не змогли. Просить серію сімки, а я її під нано обрізав. Цифри не збереглися. Обидва ІМЕІ мої вона в мережі не бачить. ((
Уровень пользователя 7
Отправить значок +4
@kostyamat некоторые программы для телефонов могут отображать серийный номер сим карты (IMEI код не нужен)
Уровень пользователя 6
Отправить значок +3
@kostyamat, телефон так і не змогли зареєструвати в мережі? Мої попередні рекомендації не допомогли? Після ручного пошуку мережі телефон хоч якогось оператора пропонує? Якщо так, то яка помилка виникає при його виборі?
Мені СМС не приходять. Сімка в мережі іспанського оператора реєструється без проблем.
Уровень пользователя 6
Отправить значок +3
@kostyamat, напишіть мені в приватні повідомлення свій номер телефону + дату/ час, коли вам відправляли смс та з якого номеру.
Добрый день. Прилетела в Кишинев и нет сети . Телефон перегружала и отключали , все равно сети нет, только екстренные!. почему?
Уровень пользователя 7
Отправить значок +4
Пробовали в ручную зарегистрироваться в сетях роумингового оператора? У Вас контракт или предоплата? У контракта должны быть обязательно включены услуги роуминга, У предоплаты деньги на счете. Можно так же на оф. сайте связаться с оператором для уточнения инфо и при необходимости передадут заявку (через чат).
Уровень пользователя 7
Отправить значок +1
так, власне треба відповіді на питання пана Stas отримати, а тоді буде зрозуміло
чому немае мережів Чехії
Як підключитися
Уровень пользователя 7
Отправить значок +4
Попробуйте перезагрузить телефон, зайти в настройки, выбрать поиск сети, и попробуйте несколько раз зарегистрировать в разных сетях.
Уровень пользователя 7
Отправить значок +3
@muhailo , добрий день. Тут є рекомендації, які вам можуть допомогти https://community.kyivstar.ua/rouming-ta-mizhnarodniy-zv-yazok-16/korisni-rouming-poradi-519

Ответить