Лучший ответ MASolomko
Ваш телефон не був зареєстрований в мережі іноземного оператора (роумінг-партнера). Це може відбуватися через те, що:
• телефон налаштований на ручний вибір стільникової мережі: вручну необхідно було здійснити пошук наявних мереж і вибрати мережу зі представленого списку для реєстрації чи телефон необхідно було налаштувати на автоматичний режим пошуку мережі (дивиться питання "Налаштування телефону в роумінгу" на цій сторінці про роумінг);
• телефон налаштований на реєстрацію в мережах LTE (4G): на поточний час оператор "Київстар" не підтримує роумінг у мережах LTE навіть при використанні USIM-картки, тому раджу в налаштуваннях телефону встановіть тип стільникової мережі "Тільки 2G (GSM)" або "Переважно 3G (UMTS/WCDMA)";
• послуги міжнародного роумінгу для абонентів передплаченної форми обслуговування активовані автоматично, для абонентів контрактної форми скоріше за все послугу необхідно додатково підключити.