Решено

Активація SIM-карти // Активація додаткової SIM-карти в стартовому пакеті

  • 4 Январь 2018
  • 62 ответы
  • 24309 просмотров

Нещодавно я придбав новий смартфон Xiaomi Redmi Note 4X та вставив у нього свою SIM-карту, яку відновив в зв'язку із втратою попередньої. При синхронізації у Mi Cloud не вдається активувати SIM-ку та кожного разу при спробі це зробити, ввівши номер телефону, висвітлює повідомлення "Не вдалося активувати SIM-карту 1". Перепробував усі варіанти вирішення цієї проблеми, та нічого не допомогло. Знаю, що при активації SIM-карти із телефону відправляється СМС за кордон, а для цього повинні бути певні кошти на рахунку. Я поповнив рахунок та нічого не змінилось. А з оператором ніяк не можу зв'язатись. Можливо проблеми із обмеженням СМС оператором, чи з тим, що SIM-карта придбана 2 місяці тому, чи можливо із прошивкою телефону?
Допоможіть, будь ласка, якщо хтось зіштовхувався з такою проблемою.
Дякую.
icon

Лучший ответ Aksolotl' 9 Январь 2018, 18:12

@m.dolinskiy, вітаю вас у нашій спільноті!

Відравка смс може не відбуватись з двох причин:

1. Не вистачає коштів. На закордонний номер смс в більшості тарифів коштує 2,20 грн.

2. Не налаштована послуга смс в меню телефону. В "настройках смс" знайдіть розділ "номер смс-центру" і вкажіть там номер +380672021111 і перезавантажте телефон.

Якщо суми на рахунку достатньо і після налаштування послуги смс активація також не відбудеться, треба буде звернутись до сервісної підтримки Mi Cloud
Просмотр оригинала

62 Ответы

Уровень пользователя 7
Отправить значок +1
може телефон не підтримує чотири джі картки?
Уровень пользователя 7
Отправить значок +1
може телефон не підтримує чотири джі картки?
Уровень пользователя 6
Отправить значок +3
@m.dolinskiy, вітаю вас у нашій спільноті!
Відравка смс може не відбуватись з двох причин:
1. Не вистачає коштів. На закордонний номер смс в більшості тарифів коштує 2,20 грн.
2. Не налаштована послуга смс в меню телефону. В "настройках смс" знайдіть розділ "номер смс-центру" і вкажіть там номер +380672021111 і перезавантажте телефон.
Якщо суми на рахунку достатньо і після налаштування послуги смс активація також не відбудеться, треба буде звернутись до сервісної підтримки Mi Cloud
Уровень пользователя 7
Отправить значок +4
Попробуйте сим активировать в другом телефоне, потом переставите в нужный.
Подскажите, пожалуйста, кто знает можно ли активировать карту cdma intertelecom в телефоне redmi 4x
лучше спросить в службе поддержки интертелекома

https://www.intertelecom.ua/contacts/contactu-company
Купила нову сім карту, але не можу нияк активувати, перевірка рахунку не працює. Поповнити рахунок теж неможливо.
Уровень пользователя 7
Отправить значок +2
@Havva, раді вітати вас в нашій спільноті!
🤔дивно. Зверніться, будь ласка, до оператора 466/0800300466/Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support для індивідуальної перевірки ситуації за номером, та надання рекомендацій щодо активації.
Уровень пользователя 7
Отправить значок +4
Купила нову сім карту, але не можу нияк активувати, перевірка рахунку не працює. Поповнити рахунок теж неможливо.
А в стартовом пакете случайно не 2 сим карты? если 2, то попробуйте вставить вторую и проверить счет 😉
Уровень пользователя 7
Отправить значок +2
На всякий случай уточню, @Stas говорит о пакете, в котором включена Data SIM-пара. Возможно что вы используете именно её, а с неё отправка SMS и звонки не возможны, только доступ в интернет - предназначена для модемов и планшетов.
Добрий день!Тільки що був у київстар центрі міста Хмельницький.Мені там сказали що активують мій новий пакет і через 4 тижні потрібно заплатити 95грн.Сказали що через 15хв прийде смс з підтвердженням і я зможу користуватись ним,але вже пройшло 2години і я неможу звонити!Допоможіть будьласка.
Купила нову сім карту ..не вдається її підключити пише що треба вести*111# і її зареєструє але ні(((тільки екстрені виклики..що робити як підключити нову сім???
Уровень пользователя 7
Отправить значок +1
Если Вы покупали стартовый пакет Безлим Видео либо же Максимальный Безлим то внутри ещё одна сим должна быть
Уровень пользователя 7
Отправить значок +2
@PSV, раді вітати вас в нашій спільноті!
🤔тут потрібна індивідуальна перевірка. Зверніться, будь ласка, до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support із зазначенням номеру телефону. Консультант допоможе розібратись.
Уровень пользователя 7
Отправить значок +2
@Alex2909, раді вітати вас в нашій спільноті!
🤔дивно. Зверніться, будь ласка, до оператора 466/0800300466/Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support для індивідуальної перевірки ситуації за номером, та надання рекомендацій щодо активації.
Придбали сьогодні новий пакет і не можемо ніяк його активувати
Уровень пользователя 7
Отправить значок +4
@OksanaT Посмотрите в пакете, возможно там 2 сим карты? Если да, то вставьте другую (так как одна для интернета, а вторая для полного объема услуг и активировать именно её нужно)
У нас такая же ситуация. Пишет не зарегистрирован в сети...
Уровень пользователя 7
Отправить значок +4
@tt457717 тоже только купили стартовый пакет?
добрий день скажіть, будь ласка, якщо я купив пакет київ стар 5 місяців тому та ще не користувався ним як його активувати? дякую
Уровень пользователя 7
Отправить значок +4
добрий день скажіть, будь ласка, якщо я купив пакет київ стар 5 місяців тому та ще не користувався ним як його активувати? дякую
Проверьте на стартовом пакете должна быть надпись "активировать до: хх.хх.хххх" если срок не прошел, вставляете сим карту в телефон и проверяете счёт *111#
Уровень пользователя 7
Отправить значок +1
После чего пополняете 1м платежем от 55 грн. (нужно именно пополнением)
Купив сім карту а пише не обслуговується. Пробував поповняти. Пише абонента ненайдено
Уровень пользователя 7
Отправить значок +1
Возможно Вы вставили интернет сим пару поищите в стартовом пакете еще одну сим карту.
Она должна быть основной
що треба зробити щоб вона працювала? номера не пам'ятаю

Ответить