Решено

Бонуси за своєчасну оплату



Показать первую публикацию

60 Ответы

Уровень пользователя 7
Отправить значок +1

@VLAD.Z я завжди на 466 додзвонююсь. Я на контракті.

Уровень пользователя 7
Отправить значок +5

@denchi, МБ нараховуються протягом 5 календарних днів після оплати пакета послуг на 4 тижні :nerd:

Отправить значок +1

@Cherevach, контрактники мають пріоритетніший додзвін на 466

Сьогодні намагавсь додзвонитись на номер служби підтримки із номера передоплати, дек. хвил. чув гудки і завершив дзвінок :nerd:

Отправить значок +1

@Xomyak, якщо я правильно розумію, то в попередній тарифній лінійці МБ нараховуються протягом 5 календарних днів після оплати пакета послуг на 4 тижні, а в нинішній тарифній лінійці —  протягом 2 календарних днів після оплати пакета послуг на 4 тижні :nerd:

Уровень пользователя 7
Отправить значок +5

@VLAD.Z, так, все вірно :wink:

Отправить значок +1

@Xomyak, а чому саме така різниця в таких умовах тарифних лінійок, бо в попередній нараховувлись лише МБ за своєчасне поповнення, а в новій — хвилини, МБ та SMS?

P.S.: продемонстрував це на тарифі “Безлім Месенджери”, в котрому своєчасно поповнили рахунок і SMS про нарахування бонусних 2000 МБ надано в той же день зняття абонентської плати.

Перейшов на тарифний план “Відео без меж”. Перед переходом оператор запевнив, що протягом 2 днів будуть надані бонуси за своєчасне поповнення. Пройшло вже 5 днів і все що відписують оператори Київстару, що в них “проблеми з нарахуванням бонусів” і вони колись обов’язково прийдуть. Це одному мені так “пощастило” чи це такий “якісний” підхід до клієнтів від Київстару? Хоч комусь вони нараховували ті бонуси вчасно? І чи нараховували взагалі?

Уровень пользователя 7
Отправить значок +2

Скористайтесь пошуком на форумі, ви не один такий

Уровень пользователя 7
Отправить значок +5

@VLAD.Z, спробую дізнатись, чому саме така різниця. 

Уровень пользователя 7
Отправить значок +5

@grokree, на даний момент дійсно спостерігаються складності з нарахуванням бонусів за своєчасну оплату пакета послуг за тарифним планом. Наші інженери вже займаються вирішенням цієї проблеми. Приношу вибачення за тимчасові незручності :pray_tone2:

За фактом усунення вам надійде SMS.

Ответить