Решено

Бонуси за своєчасну оплату


  • Новичок
  • 3 ответов

Щоб бонус «Поповнюйте рахунок своєчасно»      запрацював потрібно щоб зняло гроші і на балансі вистачало на наступне зняття, чи за те що воно зняло абонплату одразу після завершення тарифних умов?

icon

Лучший ответ Valentyna 6 December 2019, 14:37

Просмотр оригинала

60 Ответы

Уровень пользователя 7
Отправить значок +5

@grokree, на даний момент дійсно спостерігаються складності з нарахуванням бонусів за своєчасну оплату пакета послуг за тарифним планом. Наші інженери вже займаються вирішенням цієї проблеми. Приношу вибачення за тимчасові незручності :pray_tone2:

За фактом усунення вам надійде SMS.

Уровень пользователя 7
Отправить значок +5

@VLAD.Z, спробую дізнатись, чому саме така різниця. 

Уровень пользователя 7
Отправить значок +2

Скористайтесь пошуком на форумі, ви не один такий

Перейшов на тарифний план “Відео без меж”. Перед переходом оператор запевнив, що протягом 2 днів будуть надані бонуси за своєчасне поповнення. Пройшло вже 5 днів і все що відписують оператори Київстару, що в них “проблеми з нарахуванням бонусів” і вони колись обов’язково прийдуть. Це одному мені так “пощастило” чи це такий “якісний” підхід до клієнтів від Київстару? Хоч комусь вони нараховували ті бонуси вчасно? І чи нараховували взагалі?

Отправить значок +1

@Xomyak, а чому саме така різниця в таких умовах тарифних лінійок, бо в попередній нараховувлись лише МБ за своєчасне поповнення, а в новій — хвилини, МБ та SMS?

P.S.: продемонстрував це на тарифі “Безлім Месенджери”, в котрому своєчасно поповнили рахунок і SMS про нарахування бонусних 2000 МБ надано в той же день зняття абонентської плати.

Уровень пользователя 7
Отправить значок +5

@VLAD.Z, так, все вірно :wink:

Отправить значок +1

@Xomyak, якщо я правильно розумію, то в попередній тарифній лінійці МБ нараховуються протягом 5 календарних днів після оплати пакета послуг на 4 тижні, а в нинішній тарифній лінійці —  протягом 2 календарних днів після оплати пакета послуг на 4 тижні :nerd:

Отправить значок +1

@Cherevach, контрактники мають пріоритетніший додзвін на 466

Сьогодні намагавсь додзвонитись на номер служби підтримки із номера передоплати, дек. хвил. чув гудки і завершив дзвінок :nerd:

Уровень пользователя 7
Отправить значок +5

@denchi, МБ нараховуються протягом 5 календарних днів після оплати пакета послуг на 4 тижні :nerd:

Уровень пользователя 7
Отправить значок +1

@VLAD.Z я завжди на 466 додзвонююсь. Я на контракті.

Отправить значок +1

@Cherevach, ви завжди дозванюєтесь на 466? Якщо ні, можна звернутись в Онлайн Чат.

Уровень пользователя 7
Отправить значок +1

@denchi от хто вам тут має допомагати? Коли вам треба цвях забити ви ж не пишете на форум. На те є техпідтримка на 466.

Добрий день,у мене питання щодо тарифу ''безлім месенжери''?

Поповнив рахунок на суму 100 грн . Зняло плату за пакет послуг ,але в тарифі сказано що, за вчасну своєплату повино надійти  +2000Мб,а не прийшло.

Допоможіть, будь ласка.

 

Уровень пользователя 7
Отправить значок +5

@Annnnnnnia, якщо в період з 00:00 до 03:00 оплата не знялась, а знялась в той же день після поповнення рахунку, бонуси будуть нараховані. 

Уровень пользователя 7
Отправить значок +5

@123 456789 10, обратитесь, пожалуйста, к оператору Онлайн Чата https://kyivstar.ua/uk/support для индивидуальной проверки ситуации по номеру. 

Уровень пользователя 7
Отправить значок +1

Не рахується. Якщо пише, що 1 числа буде знято абонплату, то 31-го гроші вже повинні бути на рахунку.

Тариф відео без меж , при вчасній абонплаті інтернет безлімітний, які межі «вчасної абонплати» ? Абонплата була знята не вночі , а наступного дня, чи рахується так ?

Прошло два дня ,бонусы так и не поступили,у меня видео безлим,225 гривен в месяц,при Своевременной оплате начисляется безлимит интернет, но его нету снимаются мегабайты,решите эту проблему. Пополнила счёт 22-го 23-го снялися деньги но безлимит так и не пришел, Номер телефона +38068ххххх40. Жду свои бонусы! За что я заплатила 225 грн?

Уровень пользователя 7
Отправить значок +5

@kitchuk.olga:thinking: бонусы начисляются в течение 2 календарных дней после своевременной оплаты. Если вы не уверенны в том, поступили ли бонусы на ваш счет, пожалуйста, обратитесь к оператору Онлайн Чата https://kyivstar.ua/uk/support для индивидуальной проверки. 

Отправить значок +1

А в “Видео без границ” заблаговременного пополнения вообще начисляют не 18000 МБ, а безлимит интернета.

Уровень пользователя 7
Отправить значок +1

А почему вам должно было прийти больше?

Если заблаговременно пополнить по этому тарифу начисляют в 2 раза больше минут и мегабайт. Это особенность всей новой линейки.

Уровень пользователя 7
Отправить значок +2

А почему вам должно было прийти больше?

Уровень пользователя 7
Отправить значок +1

А заранее это когда?

Я заранее пополнила счёт на 125 гривен,чтобы было больше 6000 МБ и 60 минут,НО деньги сняло и пришло только 3000 МБ и 30 минут. Нут разве это нормально?Если не исправится, то буду переходить  на лайфселл. И к тому же это не впервые.

Уровень пользователя 7
Отправить значок +5

@tiky062:thinking: удалось связаться с оператором и выяснить причину?

Ответить