Решено

Чи планує Kyivstar зробити підтримку Visual voicemail?

  • 16 Декабрь 2017
  • 19 ответов
  • 4834 просмотры

Отправить значок
Київстар на сьогодні є передовим оператором України по кількості додаткових послуг для абонентів, надаючи можливість використовувати смартфон не просто як "трубу" для дзвінків та інтернету, але користуватись іншими функціями. Зокрема приємно, що у Київстара є багато додатків власного виробництва та сервісів під своїм брендом.

Відомо, що багато абонентів Київстар є користувачами смартфонів Apple iPhone, а у даної компанії є цілий ряд цікавих власних розробок, які роблять користування смартфоном набагато зручнішим. Зокрема є така цікава функція як Visual voicemail, яка полегшує роботу з автовідповідачем. Так, у Київстар є послуга "Автовідповідач у вигляді MMS", але це не настільки зручно, як візуальна голосова пошта. Зокрема, як видно з цієї сторінки, дана послуга досить популярна, її підтримують понад 40 мобільних операторів в Європі, не кажучи про Америку. Навіть наші найближчі сусіди 😏

Чи планує Київстар ввести підтримку Visual voicemail для своїх абонентів?
icon

Лучший ответ Anita 17 Декабрь 2017, 13:25

@Ailandar, вітаю вас у нашій спільноті!

Інформації про впровадження такої послуги не надходило. Досить цікава пропозиція на мій погляд. Реєструю інформацію для розвітку послуг компанії. Сподіваюся, порадуємо новими послугами 😉
Просмотр оригинала

19 Ответы

Уровень пользователя 5
Отправить значок +1
@Ailandar, вітаю вас у нашій спільноті!
Інформації про впровадження такої послуги не надходило. Досить цікава пропозиція на мій погляд. Реєструю інформацію для розвітку послуг компанії. Сподіваюся, порадуємо новими послугами 😉
Отправить значок
@Anita Дуже дякую ) сподіваюсь невдовзі мати можливість користуватись цією послугою в мережі Київстар )
Уровень пользователя 7
Отправить значок +2
Не завадило б тоді й додати інші операторські налаштування.
Наприклад, iOS може надавати користувачеві деяку інформацію по тарифному плану та можливість заміни тарифного плану:



Не ображайтесь, але ваш мобільний додаток "Мій Київстар" дуже погано написаний.
Він занадто залежний від якості мережі - через EDGE майже нічого не грузить. Із старим, Native додатком таких проблем не будло.
Якщо включений доступ до контактів, він вилітає при запуску, а якщо зайти у додаток на іншому пристрої - виходить із аккаунту (тобто водночас активним може бути лише один додаток на одному пристрої, що дуже заважає, я, наприклад, маю ще й планшет, із Data SIM-парою).
Дотого ж, сам додаток Мій Київстар досі не вміє показувати у віджеті, скільки трафіку, хвилин та SMS у мене залишилось. Також не можна відключити відображення грошей на рахушку послуги Домашній Інтернет, хоча я вже давно усе оплачую послугою "Усе разом", з рахунку мого мобільного.
Уровень пользователя 7
Отправить значок +2
@kikiwora, всі зауваження по роботі додатку "Мій Київстар" передано розробникам. Дякую за таку детальную інформацію.
Також вашу пропозицію стосовно операторських налаштувань передаю в відповідний відділ😉
Уровень пользователя 7
Отправить значок +2
Тогда можно и поддержку Apple SIM реализовать. Это идеальный вариант для туристов и гостей нашей страны. Отправившись в Украину, туристу достаточно лишь выбрать вашего оператора и подходящий тарифный план прямо в настройках планшета. И вуаля.

Идея Apple SIM состоит в том, чтобы предоставить пользователю возможность подключаться к доступной сотовой сети непосредственно через приложение «Настройки» (раздел Сотовая связь) на iOS-устройстве без необходимости покупать стартовый пакет у оператора. Для оплаты услуг оператора нужна только кредитная карта.

Почти все планшеты Apple имеют совместимость с Apple SIM, а в последние устройства она уже встроена по умолчанию. Согласитесь, что удобно, покупая планшет Apple, пользователь сразу может подключится к вашему оператору, без необходимости покупки карточки.

Более подробно об Apple SIM:
https://www.apple.com/ru/ipad/apple-sim/
Уровень пользователя 7
Отправить значок +2
Apple Sim очень даже нужно.
Я сам пользовался бы этой "услугой" с удовольствием, ну а что, стартовый пакет покупать не нужно, при поездках в другие страны каточку менять тоже не нужно. Удобно.

Ну и Apple Watch LTE сюда же. Тема по ним отдельная уже есть.
Но было бы очень хорошо в ближайшее время заиметь возможность пользоваться часами в полноценном режиме.
Уровень пользователя 5
Отправить значок +1
@Selecton @kikiwora , все предложения переданы в соответсвующий отдел компании, спасибо, что обратили внимание! 🙂
Уровень пользователя 7
Отправить значок +1
@kikiwora @Selecton - Киевстар еще не внедрил Mobile ID пусть в начале завершат и покажут результат своих обещаний вместо болтологии.

по 1 июня 2018 г. во время опытной эксплуатации 😂

уже 13 июня, кто-то эксплуатирует ? 🙂
Уровень пользователя 7
Отправить значок +2
@Aleksei.Sivokhin, срок опытной эксплуатации услуги "Mobile ID" продлен по 01.09.2018 г.
Информация на сайте не достоверная😥
Заявка на исправление передана в соответствующий отдел.
Уровень пользователя 7
Отправить значок +1
@Aleksei.Sivokhin, срок опытной эксплуатации услуги "Mobile ID" продлен по 01.09.2018 г.
Информация на сайте не достоверная😥

Заявка на исправление передана в соответствующий отдел.


Очень приятно что хоть один сотрудник в Киевстар - компетентный, ответственный. Положительно отрекомендовал вас менеджеру сообщества @Alena.Sliusar в личном сообщении.

Спасибо, @Xomyak и успехов в продвижении.
И хорошего вам дня.
Добрий день! Дуже цікавить коли і чи взагалі колись з'явиться підтримка сервісу Visual Voicemail в київстар? Дуже зручна і потрібна річ. Дякую.
Уровень пользователя 7
Отправить значок +1
Слушне питання, підтримую!
Уровень пользователя 7
Отправить значок +2
Поддерживаю.нужно. Готов платить даже.
Уровень пользователя 7
Отправить значок +2
@AndriyPodolian, раді вітати вас в нашій спільноті!
Також підтримую😉пропозиція вже була передана в відповідний відділ. Сподіваюсь дочекаємося.
Уровень пользователя 7
Отправить значок +2
Есть какие-то новости по eSIM? Apple реализовала поддержку двух sim, пора бы уже подсуетиться.
А там и Apple Watch c Lte станут доступны.
Уровень пользователя 7
Отправить значок +2
@Selecton верно, пора.
Две SIM меня мало интересуют, а вот сидеть чисто на eSIM и иметь Apple Watch 4 LTE нужно.

Не понятно почему КС до сих пор пасёт задних.
Уровень пользователя 7
Отправить значок +2
@Selecton, пока что новостей нет😥
Уровень пользователя 3
@Selecton, пока что новостей нет😥

А что насчет Visual Voicemail? Есть сподвижки?
Уровень пользователя 3
Отправить значок +1
@vmart пока информации не было.

Ответить