Решено

Чому надходить смс про виїзд з Домашньої зони, якщо я нікуди не виїжджаю


Зверніть увагу, Ви виїхали за межі домашнього регіону. З 2017-11-11 23:59:58 безлімітні дзвінки на Київстар за 2 грн лише в день користування. Дзвінки на інші мобільні - 0,6 грн/хв. Деталі тарифу: 466*66

Таке повідомлення зачастило приходити мені на телефон. Стартовий пакет я купив в місті Коломия. Живу в Коломийському районі. Пересуваюсь в основному по Коломийському району, тільки іноді виїжджаючи за його межі. Але чомусь дане повідомлення все частіше надходить на мій телефон. Поясніть, будь ласка, значення поняття "домашній регіон" і його межі. Бо у мене склалось враження, що сервіс збоїть, неправильно визначаючи місцезнаходження.
icon

Лучший ответ Vera 12 Ноябрь 2017, 03:16

@Blackbird, вітаємо в нашій спільноті! 🙂

Такі повідомлення означають, що в Вас регіональний тариф. В ньому тарифні умови діють на певних територіях України. Перевірити назву тарифу можна комбінацією: *100*01*2# та виклик. І потім переглянути його умови на офіційному сайті. Скористайтесь для цього посиланням, яке надав @Aleksei.Sivokhin

Територія "домашньої зони" тарифу може відрізнятися на 10 км (+/-) від адміністративного кордону області (району). Якщо зміна зон відбувається в одному й тому ж приміщенні, це означає, що до нього доходять сигнали різних базових станцій. І сім-карта реєструється то в одній, то в інший. В такому випадку краще перейти на тариф, в якому будуть однакові умови на всій території України. Переглянути можна тут: https://kyivstar.ua/uk/mm/tariffs (для відображення національних тарифних планів оберіть місто Київ).
Просмотр оригинала

127 Ответы

Уровень пользователя 7
Отправить значок +1
Якщо не помиляюсь Коломия це, Івано-Франківська область, отже означає що тариф діє тільки в околицях, зазвичай в сусідній області ваш тариф може бути базовим, але протягом трьох діб вважається із четвертої доби, якщо смартфон не повертаєтеся у домашній регіон.

Докладніше, знайдіть свій тарифний план https://kyivstar.ua/ru/mm/tariffs/arhive далі натисніть на Детальніше оберіть Територія дії тарифного плану.
З цим зрозуміло. Але як, навіть не рухаючись, я за годину можу повернутись до домашнього регіону і знову його покинути?
Приїхав з роботи додому. Через кілька хвилин прийшло смс, що повернувся в домашній регіон. А зараз прийшло смс, що я його покинув. Хоч навіть з дому нікуди не виходив. Це як так можливо?
Уровень пользователя 7
Отправить значок +1
… Хоч навіть з дому нікуди не виходив. Це як так можливо? Вероятно сбой SIM карты, - помогает способ выключение телефон, и через несколько минут включить.
Возможно потребуется, аккуратно слот sim вытянуть, и повторно вставить и включить.
вероятно телефон не корректно зарегистрировался у БС либо использовал сведения БС не из своего региона. 😓
Уровень пользователя 7
Отправить значок +1
Рекомендуюю підключати національні тарифи і мати повний цілковитий спокій!
Уровень пользователя 3
Отправить значок +1
@Blackbird, вітаємо в нашій спільноті! 🙂
Такі повідомлення означають, що в Вас регіональний тариф. В ньому тарифні умови діють на певних територіях України. Перевірити назву тарифу можна комбінацією: *100*01*2# та виклик. І потім переглянути його умови на офіційному сайті. Скористайтесь для цього посиланням, яке надав @Aleksei.Sivokhin
Територія "домашньої зони" тарифу може відрізнятися на 10 км (+/-) від адміністративного кордону області (району). Якщо зміна зон відбувається в одному й тому ж приміщенні, це означає, що до нього доходять сигнали різних базових станцій. І сім-карта реєструється то в одній, то в інший. В такому випадку краще перейти на тариф, в якому будуть однакові умови на всій території України. Переглянути можна тут: https://kyivstar.ua/uk/mm/tariffs (для відображення національних тарифних планів оберіть місто Київ).
Ви виїхали за межі домашнього регіону а ч нікуди не виїжджав а тепер в мене немає безлімітний дзвінків на Київстар?
Уровень пользователя 6
Отправить значок +3
@andriy_17, вітаю вас у нашій спільноті!
Коли сім-карта реєструється за межами домашньої зони, то ще 3 дні (в день коли отримали смс + 2 дні) зберігаються умови користування як у домашній зоні, а потім вже діє додаткова оплата.
кожного дня приходить смс,з текстом,ви виїхали за межі домашнього регіону,через деякий час-ви повернулись до домашнього регіону...сиджу на місці,
що за фігня? спеціально,щоб зняти 2 грн?
Уровень пользователя 7
Отправить значок +4
В региональных тарифах есть льготный период,когда при выезди из домашнего региона вы ничего не платите.
Кстати, зона действия тарифа. ±10 км от территориальной границы области\района.
Если вам надоели эти смс подключайте национальный тариф.
Уровень пользователя 7
Отправить значок +1
@Stas Что подразумевается под территориальным значением? 🤔
code:
 ±10кмот

😅
Уровень пользователя 7
Отправить значок +4
@Aleksei.Sivokhin по пробелу не попал 😞
Уровень пользователя 7
Отправить значок +1
@Aleksei.Sivokhin по пробелу не попал :(
Бывает мусье Торопишкин.
@Stas на будущие, пользуйтесь функцией редактировать сообщение. Три точки, нажать и отредактировать.
В противном случае, текст воспринимается как набор
букофф от школоты 😃
Уровень пользователя 7
Отправить значок +4
@Aleksei.Sivokhin Есть ограничения, не всегда получается отредактировать. 😞
Уровень пользователя 7
Отправить значок +1
@Aleksei.Sivokhin Есть ограничения, не всегда получается отредактировать. :(

Тогда пожаловаться на свой персональный пост, указав в причине как правильное для модератора сообщества.
Решение проблем много, было бы желание развиваться, вместо торопиться!
Доброго дня. До мене прихолдять смс з інформуванням про те що я виїхав в інший регіон, потім через деякий час (буває тиждень), що я повернувся в свій регіон, хочя фактично нікуди не виїзджаю, живу в обласному центрі.
Уровень пользователя 7
Отправить значок +1
тоді немає хвилювань, якщо не виїзджаєте!
тоді немає хвилювань, якщо не виїзджаєте!
Я не хвилююсь))) але є підозра що хтось тарифікує мене по інших тарифах)))
Уровень пользователя 7
Отправить значок +1

тоді немає хвилювань, якщо не виїзджаєте!Я не хвилююсь))) але є підозра що хтось тарифікує мене по інших тарифах)))

а взагалі, щоб мати спокій та впевненість- підключіть національний тарифний плян, і будете мати спокій


тоді немає хвилювань, якщо не виїзджаєте!Я не хвилююсь))) але є підозра що хтось тарифікує мене по інших тарифах)))
а взагалі, щоб мати спокій та впевненість- підключіть національний тарифний плян, і будете мати спокій

Та це напевно все ж такі напівзахід буде, краще тоді безлім максимальний, і телефон відключити щоб ненароком нічого зайвого не підключили)))
Уровень пользователя 7
Отправить значок +1



тоді немає хвилювань, якщо не виїзджаєте!Я не хвилююсь))) але є підозра що хтось тарифікує мене по інших тарифах)))
а взагалі, щоб мати спокій та впевненість- підключіть національний тарифний плян, і будете мати спокій
Та це напевно все ж такі напівзахід буде, краще тоді безлім максимальний, і телефон відключити щоб ненароком нічого зайвого не підключили)))

так само маю Максимальний безлім- і вже нічого і ніколи зайвого не знімає!
Уровень пользователя 4
Отправить значок +1
@Olleksiy уточніть, будь ласка. Де Ви мешкаєте (область/місто/назву вулиці), дату відколи почали отримувати смс і який у Вас підключено тариф?
Підключив тарифний план безлім відео +, через пару днів приходить смс що я поза домашнім регіономхоча я з міста не виїздив.. Підкажіть як бути і взагалі як взнати який регіон встановлено в моєму тарифному плані
Уровень пользователя 5
Отправить значок +1
@Vanec, вітаю вас у нашій спільноті!
Тариф Безлім відео+ є регіональним. Перелік території дії тарифу є в описі тарифного плану при розгорненні пункту Детальніше на сторінці https://kyivstar.ua/uk/mm/tariffs/prepaid/unlimvideo-p. Якщо в цьому переліку відсутній ваш населений пункт, краще обрати національний тариф Безлім відео https://kyivstar.ua/uk/mm/tariffs/prepaid/unlimvideo
Моя ситуація: з 10.01.2018 до сьогодні я не покидав меж Києва і області. 23.01 мені прийшла СМС "Новорічний бонус від Київстар! Отримайте знижку 45 грн на першу абонплату у новому тарифі: безлім на YouTube та музику, 6000 МБ, 200хв на інші мобільні за 90грн/міс. Замовляйте до 29/01/2018 за тел. 477". Я замовив, розуміючи це як новорічну акцію, і через кілька днів почав отримувати повідомлення про виїзд з регіону, хоча нікуди не виїжджав. Мій Київстар теж повідомляє про не свій регіон. Рахцнок невпинно тане. Що це за такий розвод? Елементарно подивитись який у мене регіон і чому, я так розумію, неможливо. Як повернути все на свої місця? Повний тариф для Києва мене не цікавить. Цікавою є лише новорічна пропозиція з СМС за 90 грн.
Доброго дня! Чому постійно приходять смс, що я виїхав за межі свого регіону. Хоча насправді я з Луцька вже місяці два не виїжджаю?

Ответить