Решено

Чому надходить смс про виїзд з Домашньої зони, якщо я нікуди не виїжджаю



Показать первую публикацию

127 Ответы

Уровень пользователя 7
Отправить значок +2
@Dozz, вітаємо в нашій спільноті!
За новорічною пропозицією ви підключити тариф "Безлім Відео+", який є регіональним і діє на території певних областей. Київ не відноситься до території дії тарифу😥 Тому отримуєте такі смс.
Смс з пропозицією перейти саме на регіональний тарифний план могло надійти тому, що система перевіряє де ви знаходились протягом 30 днів. Якщо в цей час подорожували (знаходились за межами Києву, але в межах домашньої зони цього тарифу), система сформувала саме таку пропозицію.
Щоб користуватись такими самими умовами, але для Києву, потрібно перейти на тариф національний "Безлім Відео" за 95 грн. Умови за цим посиланням https://kyivstar.ua/uk/mm/tariffs/prepaid/unlimvideo
Уровень пользователя 7
Отправить значок +2
@Espert, вітаємо в нашій спільноті!
А яким тарифом користуєтесь? Можете написати повну назву тарифу (для перевірки потрібно набрати на телефоні комбінацію *100*01*2# і виклик)?
@Dozz, вітаємо в нашій спільноті!
За новорічною пропозицією ви підключити тариф "Безлім Відео+", який є регіональним і діє на території певних областей. Київ не відноситься до території дії тарифу😥 Тому отримуєте такі смс.
Смс з пропозицією перейти саме на регіональний тарифний план могло надійти тому, що система перевіряє де ви знаходились протягом 30 днів. Якщо в цей час подорожували (знаходились за межами Києву, але в межах домашньої зони цього тарифу), система сформувала саме таку пропозицію.
Щоб користуватись такими самими умовами, але для Києву, потрібно перейти на тариф національний "Безлім Відео" за 95 грн. Умови за цим посиланням https://kyivstar.ua/uk/mm/tariffs/prepaid/unlimvideo


Я зазначив у своєму дописі, що умови для Києва мені не підходять. Як можна повернути назад тариф, що діяв до цього? Попередній тариф зараз архівний, але не з моєї вини ваша система сформувала мені регіональну пропозицію, хоча я 99% часу знаходжусь саме в Києві, і повернувся в Київ за 2 тижні до отримання СМС з пропозицією, а активував її ще значно пізніше. До того ж при підключенні тарифу я ніде не був попереджений, що тариф підключається регіональний.

І ще, неможливо додзвонитись оператору. В усі години доби - "Всі лінії зайняті. Зверніться до спільноти Київстар", де спеціалісти реагують в кращому випадку раз на 3 дні.

P.S. Завжди вважав Київстар найкращим оператором України, аж до цієї історії 😞
Уровень пользователя 5
Отправить значок +1
@Dozz, якщо попередній тариф вже закрито, повернутися на нього, на жаль, відсутня можливість. Тарифи, що пропонуються для Києва, діятимуть по всій території України.
Чому мені приходить смс що я виїхав за межі регіону якщо я від'їхав тільки на 15 км від дому не змінюючи району
Уровень пользователя 7
Отправить значок +2
Возможно вы просто попали на обслуживание базовой станции из другой области (если близко к границе). Хотя это маловероятно.

И поскольку вы не первый кто задает этот вопрос, предполагаю что проблема имеет массовый характер и связана с обнолвением сети под LTE (4G).

В любом случае, рекомендую вам написать заявление в тех. отдел через форму Відгуки.
Ответ ожидайте в течении дня. Обычно отвечают быстрее.
Уровень пользователя 7
Отправить значок +2
@Pavlik, раді вітати вас в нашій спільноті!
🤔не виключено, що сім-карта зареєструвалась на базовій станції області/району, котрі не входять в домашню зону вашого тарифу.
Потрібно спробувати перезавантажити телефон, щоб заново зареєструвати сім-карту в своєму районі (надійде смс, що ви повернулись в домашній регіон).
Якщо це не допоможе, зверніться, будь ласка, до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support для індивідуальної перевірки.
Уже вдруге приходить SMS,що я покинув "домашній регіон".Від межі живу далеко,зону не покидав.Років 2 проблем не було.Змінив телефон та SIM,номер не міняв.Хто знає в чому заковика?
Уровень пользователя 3
Отправить значок
Наскільки далеко?
— — —
"У зв’язку з технічними особливостями телекомунікаційної мережі Київстар, територія дії тарифного плану може відрізнятися на 10 км (+/-) від адміністративних меж наведених областей (районів)."
Далеко це більше 25км. Якщо уважно читали 2 роки не було проблем.Але щойно прочитав усі дописи по темі і зробив два висновки: Дійсно може це пов'язано з переходом на LTE або Київстар вирішив таким методом видавити регіональні тарифи(дуже багато пропозицій від модераторів саме таких).А всі ці пропозиції з перезапуском і з бубном шамана результату не дають.
Уровень пользователя 7
Отправить значок +2
@matros, раді вітати вас в нашій спільноті!
Як варіант, ви можете додатково звернутись до оператора 466/Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support , щоби залишити технічну заявку на перевірку ситуації індивідуально за вашим номером.
Почему невозможно дозвониться оператору????? Зачем вы вообще сделали эту функцию? Как выйти на связь? Почему не цените чужое время? Очень не красиво
Обратной связи никакой, умеете только грабить людей, компания мошенников!
В консультационные центры ваши вообще заходить бесполезно, они там ничего не знают
Собственно вопрос, увидела что у меня в тарифном плане написано "Поза домашнім регіоном", что это значит, если я в домашнем регионе?
Надеюсь на ответ хоть здесь, спасибо!
Уровень пользователя 7
Отправить значок +4
@Aldi
Собственно вопрос, увидела что у меня в тарифном плане написано "Поза домашнім регіоном", что это значит, если я в домашнем регионе?
Это говорит о том что ваш тарифный план регионального действия и работает только на определенных территориях Украины. На каких именно можно узнать на оф. сайте. Ну или напишите здесь название вашего тарифа.
Написано, что "Ваш тарифний план Безлім Відео+"
Уровень пользователя 7
Отправить значок +2
@Aldi, рады приветствовать вас в нашем сообществе!
Скорее всего у вас подключен региональный тарифный план прошлой линейки "Безлим Видео + 2017" (активная ссылка😉). Чтобы увидеть домашнюю зону тарифа, нужно нажать "Подробнее" и спуститься к разделу "Территория действия тарифного плана".
Почему пришло смс что я покинула домашнюб зону тарифа?
Уровень пользователя 7
Отправить значок +2
@dinaO, рады приветствовать вас в нашем сообществе!
Напишите, пожалуйста, полное название вашего текущего тарифного плана (комбинация для проверки *100*01*2# и вызов). А также где территориально находитесь? Область/населенный пункт.
Отправить значок
Скажіть будь ласка, як довго мені будуть приходити такі смс, так як я нікуди не виїжджала?
Смс: Обратите внимание, Вы выехали за пределы домашнего региона. С 2018-07-08 23:59:58 безлимитные звонки на Киевстар за 2 грн только в день пользования. Звонки на другие мобильные 0,6 грн/мин. Детали: 466*66
Уровень пользователя 3
Отправить значок +1
Перевірте де діє ваш тариф. Дуже багато нових тарифів обмежили до "домашнього регіону" - вашого міста чи райцентру. Таким чином ви платите за роумінг всередині країни.
По факту Київстар запровадив роумінг між областями і містами України.
Регулярно отримую ось такі смс-повідомлення : Zvernitʹ uvagu, Vy vyjihaly za mezhi domashniogo regionu. Z 2018-07-14 23:59:58 bezlimitni dzvinky na Kyivstar za 2grn lyshe v denʹ korystuvannia. Dzvinky na inshi mobilni 0,6 grn/hv. Detali: 466*66.
За межі домашнього регіону я не виходила! За межі міста чи району не виїзджала, не виходила і наразі перебуваю у домашньому регіоні! Чому я знову і знову отримую ці повідомлення, перебуваючи в межах свого міста? Чому з мене на пустому місці щось там стягують?
Уровень пользователя 7
Отправить значок +2
@Mariasha, @Polyagst123, раді вітати вас в нашій спільноті!
У даній темі знайдете інформацію про те, чому такі смс надходять на номер телефону. Будь ласка, ознайомтеся з відповідями учасників, та найкращою відповіддю в цій темі. Впевнена знайдете вихід з ситуації, що склалась.
Мої вітання всім зацікавленим. Мій тариф Безлім соцмережі +. Перебуваю у місті Стрий. Регулярно отримую ці кляті смс, не відходячи від свого робочого місця. Вчора, перебуваючи у своєму кабінеті, я раптово покинула свій домашній регіон, а сьогодні, перебуваючи там же, раптом до нього повернулася. Я користуюся послугами Київстару вже близько 13 років, а останні кілька місяців вкрай не задоволена обслуговуванням. Зв'язок почав зникати, інтернет-зєднання теж, раптом організація, в якій я працюю, стала випадати за межі міста та району. Мене це не влаштовує. Я не хочу міняти тариф. Я не хочу нервувати через ті смс. Змушена була витратити пів дня, щоб таки додзвонитися до оператора - але все намарно. Оперативність реагування на запитання тут, у спільноті, просто "зашкалює". Мені не потрібні пояснення, чому ті повідомлення приходять, я всього лиш хочу адекватної роботи мережі. І щоб вони нарешті не приходили! Що до порад про зміну тарифу, маю зауважити, що має нормально працювати той, який я вже обрала, а інші мене не влаштовують. Простіше буде змінити оператора.
Уровень пользователя 7
Отправить значок +2
@Polyagst123, раді вітати вас в нашій спільноті!
Будь ласка, зверніться до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support з вказанням номеру телефону, для того, щоби співробітник зміг залишити запит в технічній відділ для індивідуальної перевірки ситуації з смс та покриттям.
Добрый вечер. Мало того, что связь в нашем районе/я говорю район -имею ввиду квартал, что б вы понимали/ отсутствует. Если ты находишся дома то это нужно в квартире, найти место, где хоть какая то связь есть, и стоять и не шевелится. И это обласной центр..это не село, не район..сидишь дома и через время только получаешь смс-вам звонили...вам звонили...Это катастрофа..приходится идти на остановку выше или ниже, что б нормально поговорить с семьей-за что я плачу в месяц 60грн????а вчера и сегодня вообще выдал КС, ушла на почту..метров 500 от квартиры, пришла смс-я покинула свой регион...вы серьезно???вернулась домой-пришла смс -вы вернулись...а сегодня я как ушла за 500м...и по словам кс покинула свой регион..и до сих пор не вернулась... И за это у меня сняли 2грн за звонок на кс.-потому что я не в своем регионе, хотя в смс указано, что с 2.08 будут снимать по 2грн за звонки на кс, и по 0.6грн на другие номера....вы прикалываетесь???
Добрий день. Коли підключався тарифний план у м. Калуш (Івано-Франківська область) працівники центру обслуговування абонентів не повідомили про те що "Мій домашній регіон" це є моя область. Тому після переведення на роботу у Львів мені систематично приходять смс при виїзді за межі Івано-Франківської області та при в'їзді.
На даний час ці смски приходять коли собі хочуть (відповідно і діють\не діють умови тарифу)
У нд. (29.07.2018) я перебувала у м. Калуш, а Київстар попередив про виїзд за межі регіону.
В пн. я фактично повернулась у Львів, а Київстар повідомив що я приїхала в свій регіон.
У вт. я "виїхала і в'їхала" протягом години (насправді перебувала на роботі у офісі м. Львів).
Сьогодні ср. 01.08.18 - виїхала і в'їхала на протязі хвилини.

Нічого не розумію. Де мій домашній регіон і чого я з нього виїжджаю і в'їжджаю коли захоче Київстар?

Ответить