Решено

Чому надходить смс про виїзд з Домашньої зони, якщо я нікуди не виїжджаю


Зверніть увагу, Ви виїхали за межі домашнього регіону. З 2017-11-11 23:59:58 безлімітні дзвінки на Київстар за 2 грн лише в день користування. Дзвінки на інші мобільні - 0,6 грн/хв. Деталі тарифу: 466*66

Таке повідомлення зачастило приходити мені на телефон. Стартовий пакет я купив в місті Коломия. Живу в Коломийському районі. Пересуваюсь в основному по Коломийському району, тільки іноді виїжджаючи за його межі. Але чомусь дане повідомлення все частіше надходить на мій телефон. Поясніть, будь ласка, значення поняття "домашній регіон" і його межі. Бо у мене склалось враження, що сервіс збоїть, неправильно визначаючи місцезнаходження.
icon

Лучший ответ Vera 12 Ноябрь 2017, 03:16

@Blackbird, вітаємо в нашій спільноті! 🙂

Такі повідомлення означають, що в Вас регіональний тариф. В ньому тарифні умови діють на певних територіях України. Перевірити назву тарифу можна комбінацією: *100*01*2# та виклик. І потім переглянути його умови на офіційному сайті. Скористайтесь для цього посиланням, яке надав @Aleksei.Sivokhin

Територія "домашньої зони" тарифу може відрізнятися на 10 км (+/-) від адміністративного кордону області (району). Якщо зміна зон відбувається в одному й тому ж приміщенні, це означає, що до нього доходять сигнали різних базових станцій. І сім-карта реєструється то в одній, то в інший. В такому випадку краще перейти на тариф, в якому будуть однакові умови на всій території України. Переглянути можна тут: https://kyivstar.ua/uk/mm/tariffs (для відображення національних тарифних планів оберіть місто Київ).
Просмотр оригинала

127 Ответы

Уровень пользователя 7
Отправить значок +2
Це проблеми у мережі, пов`язані із її оновленням.
Після заміни сім картки почати надходити смс від київстар про те що я залишив зону облуговування свого тарифного плану, а яерез хвилину київстар мене вітає з поверерненням до домашнього тарифу і це при умові що я стою на одному місті або вночі телефон знаходиться на зарядці, а рано висить 6 смс)))) певно телефон живе своїм життям, мандрує поки я сплю))). Все це звичайно весело, але не смішно... Допоможіть вирішити проблему... Дякую.
Уровень пользователя 7
Отправить значок +2
Ніяк ви її не змошете вирішити. Це звичайна збій у системі пов`язаний із запуском нової мережі LTE 1800.
Ігноруйте ці повідомлення, якщо ви дійсно не виїзжали за межі домашнього регіону.
Уровень пользователя 7
Отправить значок +2
@YnFixx, раді вітати вас у нашій спільноті! Уточніть, в якій області знаходитесь? Також для детальної перевірки рекомендую звернутися до оператора Онлайн Чата https://kyivstar.ua/uk/support.
Уровень пользователя 7
Отправить значок +2
@sanek2489, Возможно, находились приграничном районе, если не вся область в вашем тарифе входит в Домашний регион. По этому вопросу можно также обратиться к оператору Онлайн Чата https://kyivstar.ua/uk/support для уточнения деталей.
Уровень пользователя 7
Отправить значок +2
@1Alexander1, для детальної перевірки рекомендую звернутися до оператора Онлайн Чата https://kyivstar.ua/uk/support.
Нехай збій в мережі я розумію. Але смс приходить в майбутньому часі. Наприклад 25.08 приходить що зверніть увагу 27.08 у 23:59:58 ви виїхали за межі домашнього регіону, що за біс діється взагалі???
Уровень пользователя 7
Отправить значок +2
@Pavel Zinovievich, рекомендую вам звернутися до оператора Онлайн Чата https://kyivstar.ua/uk/support, щоб перевірити детально інформацію за номером.
Нехай збій в мережі я розумію. Але смс приходить в майбутньому часі. Наприклад 25.08 приходить що зверніть увагу 27.08 у 23:59:58 ви виїхали за межі домашнього регіону, що за біс діється взагалі???

"...простите, мы не учли разницу во времени" (с) анекдот про Челленджер

оператор пустился во все тяжкие и зарабатывает как может 🙂
Второй раз за сутки проходит сообщение, что я выехал за пределы домашнего региона. А я вообще дома сижу. Это новая схема воровства денег со счета? А до оператора как всегда не дозвониться...
Уровень пользователя 7
Отправить значок +4
Второй раз за сутки проходит сообщение, что я выехал за пределы домашнего региона. А я вообще дома сижу. Это новая схема воровства денег со счета? А до оператора как всегда не дозвониться...
Нет, это скорее всего в вашем городе/селе запустили 4g, ждите пока донастроят сеть. Деньги вряд-ли снимут, так как в тарифах около 2 дней льготного периода
Мне 3-ий день подряд приходят СМС сообщения с уведомлением о том, что я покинула свой регион и через некоторое время, что я вернулась домой! Каким образом, если я даже в другой район города не езжу?
Уровень пользователя 7
Отправить значок +2
@Irina09807, в каком городе находитесь?
Уровень пользователя 7
Отправить значок +2
@IVK, кроме этого можете обратиться к оператору Онлайн Чата https://kyivstar.ua/uk/support для уточнения деталей. И уточните, какие сложности при звонке к оператору?
@IVK, кроме этого можете обратиться к оператору Онлайн Чата https://kyivstar.ua/uk/support для уточнения деталей. И уточните, какие сложности при звонке к оператору?
А какой смысл? Если один ответ переходите на тариф который действует по всей территории, он всего-лишь на 10 грн. дороже. Вот только зачем мне это надо если меня устраивает мой тариф и я не куда не выезжаю?
Отправить значок
Переміщуюсь в межах м.Конотоп Сумської області,вже двічі було смс що я виїхав за межі домашнього регіону, дзвінок до підтримки нічого не дав - все що змогли порадити це змінити тариф. Але мені зараз це робити не вигідно- тиждень тому тільки знято абонплату. Як бути?
Отправить значок
Скрін
Отправить значок
Магія! Тільки що повернувся в домашній регіон не встаючи з стільця! Буду далі контролювати
Здравствуйте! Несколько раз приходило sms сообщение «Уважаемый абонент, с возвращением в домашний регион! У Вас снова действуют домашние тарифы. Приятного общения!». Проживая в г. Одесса посещаю только пригородный г. Черноморск поэтому смысл данных sms сообщений мне не понятен. Прошу разобраться.
С уважением Александр.
Уровень пользователя 7
Отправить значок +2
Игнорируйте. Это ошибка системы.
Уровень пользователя 7
Отправить значок +2
А просьбы пишите не сюда, а оставляйте через оператора.
Здесь сообщество, а не пункт по приёму жалоб.
Уровень пользователя 7
Отправить значок +2
@scorpions88, 🤔где вы находитесь? В какой области/населенном пункте? Смс о выезде за пределы домашней зоны все еще вам приходят?
Уровень пользователя 7
Отправить значок +2
@wsl, така ситуація можлива якщо знаходитесь в межах 10 км від кордону домашньої зони.
🤔місто Конотоп не межує ні з якою іншою областю, котра не входить в домашній регіон?
Отправить значок
@wsl, така ситуація можлива якщо знаходитесь в межах 10 км від кордону домашньої зони.
🤔місто Конотоп не межує ні з якою іншою областю, котра не входить в домашній регіон?

Та ні, це мабудь була проблема в ході підключення 4g, зараз все нормально. Розташування гляньте на карті, поруч Чернігівська обл.,але там цей тариф діє.
Уровень пользователя 7
Отправить значок +2
@alexodessa, 🤔информация о массовых сложностях не поступала. Обратитесь, пожалуйста, к оператору Онлайн Чата https://kyivstar.ua/uk/support с указанием номер телефона, а также адреса (город/улица/дом), где проявляется ситуация. Сотрудник передаст запрос на проверку в технический отдел с последующим информированием.

Ответить