Решено

Чому надходить смс про виїзд з Домашньої зони, якщо я нікуди не виїжджаю


Зверніть увагу, Ви виїхали за межі домашнього регіону. З 2017-11-11 23:59:58 безлімітні дзвінки на Київстар за 2 грн лише в день користування. Дзвінки на інші мобільні - 0,6 грн/хв. Деталі тарифу: 466*66

Таке повідомлення зачастило приходити мені на телефон. Стартовий пакет я купив в місті Коломия. Живу в Коломийському районі. Пересуваюсь в основному по Коломийському району, тільки іноді виїжджаючи за його межі. Але чомусь дане повідомлення все частіше надходить на мій телефон. Поясніть, будь ласка, значення поняття "домашній регіон" і його межі. Бо у мене склалось враження, що сервіс збоїть, неправильно визначаючи місцезнаходження.
icon

Лучший ответ Vera 12 Ноябрь 2017, 03:16

@Blackbird, вітаємо в нашій спільноті! 🙂

Такі повідомлення означають, що в Вас регіональний тариф. В ньому тарифні умови діють на певних територіях України. Перевірити назву тарифу можна комбінацією: *100*01*2# та виклик. І потім переглянути його умови на офіційному сайті. Скористайтесь для цього посиланням, яке надав @Aleksei.Sivokhin

Територія "домашньої зони" тарифу може відрізнятися на 10 км (+/-) від адміністративного кордону області (району). Якщо зміна зон відбувається в одному й тому ж приміщенні, це означає, що до нього доходять сигнали різних базових станцій. І сім-карта реєструється то в одній, то в інший. В такому випадку краще перейти на тариф, в якому будуть однакові умови на всій території України. Переглянути можна тут: https://kyivstar.ua/uk/mm/tariffs (для відображення національних тарифних планів оберіть місто Київ).
Просмотр оригинала

127 Ответы



тоді немає хвилювань, якщо не виїзджаєте!Я не хвилююсь))) але є підозра що хтось тарифікує мене по інших тарифах)))
а взагалі, щоб мати спокій та впевненість- підключіть національний тарифний плян, і будете мати спокій

Та це напевно все ж такі напівзахід буде, краще тоді безлім максимальний, і телефон відключити щоб ненароком нічого зайвого не підключили)))
Далеко це більше 25км. Якщо уважно читали 2 роки не було проблем.Але щойно прочитав усі дописи по темі і зробив два висновки: Дійсно може це пов'язано з переходом на LTE або Київстар вирішив таким методом видавити регіональні тарифи(дуже багато пропозицій від модераторів саме таких).А всі ці пропозиції з перезапуском і з бубном шамана результату не дають.
Уровень пользователя 3
Отправить значок +1
@Blackbird, вітаємо в нашій спільноті! 🙂
Такі повідомлення означають, що в Вас регіональний тариф. В ньому тарифні умови діють на певних територіях України. Перевірити назву тарифу можна комбінацією: *100*01*2# та виклик. І потім переглянути його умови на офіційному сайті. Скористайтесь для цього посиланням, яке надав @Aleksei.Sivokhin
Територія "домашньої зони" тарифу може відрізнятися на 10 км (+/-) від адміністративного кордону області (району). Якщо зміна зон відбувається в одному й тому ж приміщенні, це означає, що до нього доходять сигнали різних базових станцій. І сім-карта реєструється то в одній, то в інший. В такому випадку краще перейти на тариф, в якому будуть однакові умови на всій території України. Переглянути можна тут: https://kyivstar.ua/uk/mm/tariffs (для відображення національних тарифних планів оберіть місто Київ).
Уровень пользователя 7
Отправить значок +2
А просьбы пишите не сюда, а оставляйте через оператора.
Здесь сообщество, а не пункт по приёму жалоб.
З цим зрозуміло. Але як, навіть не рухаючись, я за годину можу повернутись до домашнього регіону і знову його покинути?
Приїхав з роботи додому. Через кілька хвилин прийшло смс, що повернувся в домашній регіон. А зараз прийшло смс, що я його покинув. Хоч навіть з дому нікуди не виходив. Це як так можливо?
@Dozz, вітаємо в нашій спільноті!
За новорічною пропозицією ви підключити тариф "Безлім Відео+", який є регіональним і діє на території певних областей. Київ не відноситься до території дії тарифу😥 Тому отримуєте такі смс.
Смс з пропозицією перейти саме на регіональний тарифний план могло надійти тому, що система перевіряє де ви знаходились протягом 30 днів. Якщо в цей час подорожували (знаходились за межами Києву, але в межах домашньої зони цього тарифу), система сформувала саме таку пропозицію.
Щоб користуватись такими самими умовами, але для Києву, потрібно перейти на тариф національний "Безлім Відео" за 95 грн. Умови за цим посиланням https://kyivstar.ua/uk/mm/tariffs/prepaid/unlimvideo


Я зазначив у своєму дописі, що умови для Києва мені не підходять. Як можна повернути назад тариф, що діяв до цього? Попередній тариф зараз архівний, але не з моєї вини ваша система сформувала мені регіональну пропозицію, хоча я 99% часу знаходжусь саме в Києві, і повернувся в Київ за 2 тижні до отримання СМС з пропозицією, а активував її ще значно пізніше. До того ж при підключенні тарифу я ніде не був попереджений, що тариф підключається регіональний.

І ще, неможливо додзвонитись оператору. В усі години доби - "Всі лінії зайняті. Зверніться до спільноти Київстар", де спеціалісти реагують в кращому випадку раз на 3 дні.

P.S. Завжди вважав Київстар найкращим оператором України, аж до цієї історії 😞
Мої вітання всім зацікавленим. Мій тариф Безлім соцмережі +. Перебуваю у місті Стрий. Регулярно отримую ці кляті смс, не відходячи від свого робочого місця. Вчора, перебуваючи у своєму кабінеті, я раптово покинула свій домашній регіон, а сьогодні, перебуваючи там же, раптом до нього повернулася. Я користуюся послугами Київстару вже близько 13 років, а останні кілька місяців вкрай не задоволена обслуговуванням. Зв'язок почав зникати, інтернет-зєднання теж, раптом організація, в якій я працюю, стала випадати за межі міста та району. Мене це не влаштовує. Я не хочу міняти тариф. Я не хочу нервувати через ті смс. Змушена була витратити пів дня, щоб таки додзвонитися до оператора - але все намарно. Оперативність реагування на запитання тут, у спільноті, просто "зашкалює". Мені не потрібні пояснення, чому ті повідомлення приходять, я всього лиш хочу адекватної роботи мережі. І щоб вони нарешті не приходили! Що до порад про зміну тарифу, маю зауважити, що має нормально працювати той, який я вже обрала, а інші мене не влаштовують. Простіше буде змінити оператора.
Обратите внимание, Вы выехали за пределы домашнего региона. С 2018-08-09 23:59:58 безлимитные звонки на Киевстар за 2 грн только в день пользования. Звонки на другие мобильные 0,6 грн/мин. Детали: 466*66
Второй раз за сутки проходит сообщение, что я выехал за пределы домашнего региона. А я вообще дома сижу. Это новая схема воровства денег со счета? А до оператора как всегда не дозвониться...
Мне 3-ий день подряд приходят СМС сообщения с уведомлением о том, что я покинула свой регион и через некоторое время, что я вернулась домой! Каким образом, если я даже в другой район города не езжу?
@IVK, кроме этого можете обратиться к оператору Онлайн Чата https://kyivstar.ua/uk/support для уточнения деталей. И уточните, какие сложности при звонке к оператору?
А какой смысл? Если один ответ переходите на тариф который действует по всей территории, он всего-лишь на 10 грн. дороже. Вот только зачем мне это надо если меня устраивает мой тариф и я не куда не выезжаю?
Отправить значок
@wsl, така ситуація можлива якщо знаходитесь в межах 10 км від кордону домашньої зони.
🤔місто Конотоп не межує ні з якою іншою областю, котра не входить в домашній регіон?

Та ні, це мабудь була проблема в ході підключення 4g, зараз все нормально. Розташування гляньте на карті, поруч Чернігівська обл.,але там цей тариф діє.

Привожу переписку в чате с оператором по поводу возникшей проблемы:

На протяжении последних 10 дней получаю сообщения о том, что я выехал за пределы домашнего региона, хотя не выходил даже из квартиры. На этом же основании мне отказано в снятии платы за пакет услуг, хотя средств на счету достаточно. Пришло время отказываться от услуг Киевстара?

Обращение сейчас в очереди и ждет распределение на оператора. Спасибо за ожидание!

Оценка чата:

Может Закарпатье уже не Украина?

13:45
С вами на связи оператор Дмитро

Здравствуйте.

13:46
Жду ответа на свои вопросы

13:46
Для проверки, будет удобно предоставить временный пароль, который поступит в смс? Срок действия пароля 3 минуты.

13:48
Присылайте

13:49
Отправил.

13:51
0557

13:52
В каком районе Закарпатской области находитесь?

13:56
г.Ужгород, ул. Капушанская

13:56
Тариф "Дайте еще" действует в Ужгороде. Устройство может подключаться к базовым станциям за пределами домашней зоны тарифного плана., если вы находитесь у границы домашней зоны. Границы могут отличаться на +/- 10 км. Подскажите, находитесь у границы зоны или нет?

14:01
+/- 10 км - это Словакия. Раньше проблем не было

14:03
Попробуйте перезагрузить телефон и совершить любой исходящий вызов. Он может подключиться к базовой станции в пределах территории домашней зоны.

14:08
Пробую...

14:08
Ожидаю.

14:13
После перезагрузки. Вызов 477*202 - ответ оператора: "Заказ невозможен - вы находитесь вне домашней зоны тарифа". Ужгород не Украина?

14:14
Не очень понимаю, как вопрос "Ужгород не Украина?" относится к ситуации. Тариф действует не по всей Закарпатской области, а только в некоторых ее районах. А именно: Береговский (включая г. Береговое), Великоберезнянский, Воловецкий, Мукачевский (включая г. Мукачево), Перечинский, Свалявский, Ужгородский (включая г. Ужгород и Чоп).

Выше указал, что устройство может соединяться с базовой станцией, которая находится за пределами этой домашней зоны.

14:18
К сожалению, время ожидания ответа в чате ограничено. При необходимости обратитесь, пожалуйста, к нам повторно.

14:23
Оператор завершил диалог

Для продолжения диалога отправьте сообщение

Все указанные Вами населенные пункта Закарпатья находятся +/- 10 км за границей Украины. Спасибо, что не включаете роуминг. Я не занимаюсь обслуживанием ваших базовых станций и не могу влиять на погрешность определения ими границ домашней зоны

14:23
С вами на связи оператор Олександр

Повторять все написанное ранее заново?

14:24
Добрый день, продолжим диалог, по домашней зоне действия тарифа ответ Вам предоставили, чем еще могу помочь?

14:25
Это не ответ а отписка. Если Ужгород не определяется базовыми станциями как домашняя зона, купите мне квартиру в Киеве

14:27
Это не ответ а отписка. Если Ужгород не определяется базовыми станциями как домашняя зона, купите мне квартиру в Киеве
Я представляю информацию, только по услугам компании Киевстар

14:30
Если Киевстар от слова Киев, я понял почему он не работает в Ужгороде...

 

Уровень пользователя 7
Отправить значок +2

@George_II, мне искренне жаль, что вам пришлось столкнуться с таким равнодушием к вашей проблеме :disappointed:

Пожалуйста, напишите мне в личные сообщения ваш номер телефона, попробуем разобраться вместе. 

Уровень пользователя 4
Отправить значок +1
@Olleksiy уточніть, будь ласка. Де Ви мешкаєте (область/місто/назву вулиці), дату відколи почали отримувати смс і який у Вас підключено тариф?
Уровень пользователя 6
Отправить значок +3
@andriy_17, вітаю вас у нашій спільноті!
Коли сім-карта реєструється за межами домашньої зони, то ще 3 дні (в день коли отримали смс + 2 дні) зберігаються умови користування як у домашній зоні, а потім вже діє додаткова оплата.
Уровень пользователя 7
Отправить значок +2
Це помилка у системі інформування. Ігноруйте.
Уровень пользователя 7
Отправить значок +2
Ніяк ви її не змошете вирішити. Це звичайна збій у системі пов`язаний із запуском нової мережі LTE 1800.
Ігноруйте ці повідомлення, якщо ви дійсно не виїзжали за межі домашнього регіону.
Уровень пользователя 7
Отправить значок +1



тоді немає хвилювань, якщо не виїзджаєте!Я не хвилююсь))) але є підозра що хтось тарифікує мене по інших тарифах)))
а взагалі, щоб мати спокій та впевненість- підключіть національний тарифний плян, і будете мати спокій
Та це напевно все ж такі напівзахід буде, краще тоді безлім максимальний, і телефон відключити щоб ненароком нічого зайвого не підключили)))

так само маю Максимальний безлім- і вже нічого і ніколи зайвого не знімає!
Уровень пользователя 7
Отправить значок +1
@Aleksei.Sivokhin Есть ограничения, не всегда получается отредактировать. :(

Тогда пожаловаться на свой персональный пост, указав в причине как правильное для модератора сообщества.
Решение проблем много, было бы желание развиваться, вместо торопиться!
Уровень пользователя 7
Отправить значок +2
@Aldi, рады приветствовать вас в нашем сообществе!
Скорее всего у вас подключен региональный тарифный план прошлой линейки "Безлим Видео + 2017" (активная ссылка😉). Чтобы увидеть домашнюю зону тарифа, нужно нажать "Подробнее" и спуститься к разделу "Территория действия тарифного плана".
Уровень пользователя 7
Отправить значок +2
@dinaO, рады приветствовать вас в нашем сообществе!
Напишите, пожалуйста, полное название вашего текущего тарифного плана (комбинация для проверки *100*01*2# и вызов). А также где территориально находитесь? Область/населенный пункт.
Уровень пользователя 7
Отправить значок +2
@Mariasha, @Polyagst123, раді вітати вас в нашій спільноті!
У даній темі знайдете інформацію про те, чому такі смс надходять на номер телефону. Будь ласка, ознайомтеся з відповідями учасників, та найкращою відповіддю в цій темі. Впевнена знайдете вихід з ситуації, що склалась.
Уровень пользователя 7
Отправить значок +2
@Polyagst123, раді вітати вас в нашій спільноті!
Будь ласка, зверніться до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support з вказанням номеру телефону, для того, щоби співробітник зміг залишити запит в технічній відділ для індивідуальної перевірки ситуації з смс та покриттям.
Уровень пользователя 7
Отправить значок +2
@REXTO, рады приветствовать вас в нашем сообществе!
На данный момент действительно могут возникать сложности с получением информационных смс о выезде с домашней зоны. О ситуации известно, инженеры занимаются устранение неполадок. Просим прощения за неудобства🙏🏼

Ответить