Важно

Что нужно для подключения нового тарифного плана? / Смена тарифного плана / Оплата за смену тарифного плана / Отключение тарифного плана

  • 31 Октябрь 2017
  • 389 ответов
  • 58169 просмотров


Показать первую публикацию

389 Ответы

Уровень пользователя 5
Отправить значок +1
@Faerr, добро пожаловать в сообщество!
Если заявку на смену тарифа оформили и на счете средств достаточно, то смена тарифа будет выполнен в течении 24 часов.
Хочу перейти з тарифного плану Київстар Онлайн 2016 на тарифний план Максимальний Безлім. Гроші знімаються по 70 гривень 1-го числа кожного місяця. Як можно перейти на новий тарифний план, щоб не втратити нічого зі старого, також щоб новий був теж з першого числа.
Наскільки я розумію гроші автоматично списуються. А якщо їх не вистачає - включають тимчасові умови, за які відповідно йде оплата. Отже якщо на рахунку є якісь гроші - частина з них піде на ці умови, до включення нового тарифного плану.

Ідеальний варіант - це, я так розумію, перейти 31-го числа, але і оплата буде теж в кінці місяця, а не на початку нового.

Чому не можна перейти 20-го, щоб внести різницю між тарифними планами до кінця поточного місяця і вже з нового платити нормально?
Уровень пользователя 5
Отправить значок +1
@serjch, рада вітати вас у нашій спільноті!
Для виконання ваших умов потрібно на 1 січня мати на рахунку суму менше 5 грн. Після 3-00 ночі оформити заяву на активацію послуги Пауза абонплати через код *477*24#. Після її підключення (відбувається впродовж 2 годин, надходить смс) можна поповнювати рахунок для сплати нового тарифу та оформити заявку на підключення тарифу Максимальний безлім. Виконання заяви на заміну тарифу відбувається впродовж 24 годин, зазвичай набагато швидше.
Але при цьому до виконання заяви ви можете у святковий день залишитись без зв'язку (з причини відсутності коштів). Для того, щоб у вас залишилась змога привітати близьких зі святом, можна на рахунку залишити суму від 5 грн. В такому випадку у вас буде сплачена щоденна абонплата за діючим тарифом. Після 3-00 ночі додаєте на рахунок суму до 155 грн для сплати нового тарифу та оформлюєте заяву на заміну тарифу, заява так само впродовж доби буде виконана, але ви матимете можливість телефонувати в мережі до виконання заяви.
Как остановить автоматическое снятие абонплаты за текущий тариф, что бы изменить его на другой
Уровень пользователя 1
Отправить значок
В мій київстар підключити пауза абонплати.
Уровень пользователя 7
Отправить значок +2
@Vrubel9tko, приветствуем в нашем сообществе!
@roman_v правильно подсказал😉нужно подать заявку на подключение "Паузы абонентской платы". Это можно сделать или через личный кабинет "Мой Киевстар", или при помощи комбинации *477*24# и вызов (подать заявку можно если не была снята ни ежемесячная, ни ежедневная оплата по текущему тарифу). После того, как получите смс о том, что услуга подключена, можно оставлять заявку на смену тарифа и смело пополнять счет.
Гроші на рахунку є а заявка ще ніяк не виконається на зміну тарифу на онлайн 3G+
Уровень пользователя 7
Отправить значок +2
@Sergiy31, вітаємо в нашій спільноті!
Максимальний термін виконання заявки на зміну тарифного плану - доба😉
Якщо вже доба пройшла, а тариф так і не змінився зверніться, будь ласка, до онлайн оператора для більш детальної перевірки за вашим номером https://kyivstar.ua/ru/support (внизу сторінки "Онлайн консультант").
Чому я не можу змінити свій тарифний план на Безліміт?
Уровень пользователя 7
Отправить значок +4
Скорее всего вы пользуетесь предоплаченой связью, а этот тариф для контракта.
Привіт.Хочу дізнатися чи змінився мій тариф,бо я сьогодні підключив "Все разом Екстра" і хочу переконатися що вже цієї ночі стягне кошти за новий тариф а не старий
Уровень пользователя 7
Отправить значок +4
Какой подключен у Вас тариф можно тут
Уровень пользователя 5
Отправить значок +1
Artur May, вітаю вас у нашій спільноті!
При виконанні заяви відбувається інформування у вигляді смс на контакний номер телефону, також актуальна інформація відображається в особистому кабінеті Мій київстар
Я хочу поменять акцию , я уже подал заявку , там нужно внести 135 ,у меня на счёту 60 а бонусов 107 , я могу заплатить одну сумму так и другую отдельно ?
Уровень пользователя 7
Отправить значок +1
нічого не зрозуміло.
Яким чином можна відмінити тарифний план якщо я на нього перейшов але рахунок не поповнював я хочу перейти на попередній тарий план
Уровень пользователя 7
Отправить значок +1
Яким чином можна відмінити тарифний план якщо я на нього перейшов але рахунок не поповнював я хочу перейти на попередній тарий план


можете просто перейти на інший тарифний плян, не треба нічого скасовувати.
Уровень пользователя 4
Отправить значок +1
@Denis Savchuk раді вітати у нашій спільноті! якщо заявка на заміну тарифу оформлена, і ви ще не поповнили номер, тобто тариф не змінивще ще, можна звернутись до оператора в чат або 466, для того, щоб Вам допомогли скасувати ще не оброблену заявку, якщо така технічна можливість буде
Доброго дня. Сталась така проблемка, отримав бонусні кошти по акції "Повертаємо 20% на рахунок", захотів змінити тарифний план, але сплатити ними абонплату не зміг, хоча в умовах чітко вказано що ними можна сплатити абонплату.
Додам ще додатково скріншоти.
Всем привет! Хочу перейти на новый тариф, но воспользоваться бесплатным переходом могу до 00.00 9 января. Интересует такой вопрос - если я сейчас подам заявку на смену тарифа, а счёт пополню на необходимую сумму, например, 12 января - сохранится ли за мной право бесплатного перехода и каким образом будут тарифицироваться звонки в эти несколько "подвешенных" дней?
Уровень пользователя 6
Отправить значок +3
@Yan Nikanorov, добро пожаловать в наше сообщество!
Все зависит от того, наступила ли уже плановая дата оплаты за текущий тариф. Можете набрать комбинацию *100# и вызов для проверки. Если эта дата еще не наступила, можете смело пополнять счет подавать заявку. Если же уже пришло время списания абонплаты за старый тариф, то нужно сначала подключить бесплатную услугу "Пауза абонплаты", наберав комбинацию *477*24# и вызов. После того как заявка выполнится, вам поступит смс и можно будет пополнять счет. В этом случае до конца дня система не будет снимать автоматически абонплату за старый тариф.
Уровень пользователя 6
Отправить значок +3
@velvan, добро пожаловать в наше сообщество!
Для замены тарифного плана нужно иметь полную сумму для оплаты именно на основном счете. За счет бонусов заявка на подключение не выполняется.
Так як вже добу немає відповіді, то приїхавши з Європи на свята в Україну, можу сказати декілька слів про цього оператора.
Закордоном я б звернувся до суду, бо оператори вимерли як динозаври, а псевдо крута спільнота мовчить. Мені цікаво як повинні до вас достукатися старші люди, які не вміють користуватися можливостями інтернету!? За що люди сплачують кошти ? Де сервіс ?
Не могу перейти на тариф кот.мне нравится,нет в предложенеом,хотя при мне человек перешёл( у него есть этот план)

Ответить