Информационные SMS от Киевстар / SMS о снятии абонентской платы


Уровень пользователя 4
Отправить значок +1

Большая просьба к Компании “Киевстар” - не надо присылать информационные SMS, если это не что-то экстренное, в период с 00:00 до 08:00.
Это сравнимо с тем, когда мне кто-то звонит в домофон ночью.

Aksolotl' 3 года назад

@KYIANYN, в ночное время система SMS не отправляет. Скорее всего это одноразовый сбой, потому что система отправку делает по графику в период с 9:00 до 22:00.

Просмотр оригинала

139 Ответы

Ситуация следующая: не было достаточно денег на счету для снятия абонентской платы (не хватило 10 грн). При этом Киевстар начал снимать по 10 грн в сутки… БЕЗ УВЕДОМЛЕНИЯ (!!!) о снятии. И так, опа, и 130 грн снялись. Я расцениваю это как мошенничество со стороны компании, потому что после первой же смс о снятии дневного тарифа, я бы, естественно, пополнила счет. Хотя раньше такие смс присылались. Прошу вернуть данные уведомления.

А когда перестанете спамить своих клиентов дебильными смс - "Выбирайте свой новогодний бонус..."?
Уровень пользователя 7
Отправить значок +1

Нет

Уровень пользователя 7
Отправить значок +4


По поводу того должно ли приходить сообщение о снятии абонплаты ночью или нет не могу ничего сказать - не знаю, но как по мне, почему бы и нет. Если сообщение приходит по факту события, а не через пол дня это хорошо.

Если я не ошибаюсь, у Киевстара также есть услуга информирования вида день\ночь, которая запрещает приход сообщений от системы в ночное время. Но не знаю влияет ли она на сообщения об абоплате/недостатке средств и им подобным, иначально предназначена для фильтрации "Вам звонили..."


Не должно смс приходить ночью, отправка идет с 9 до 22.
дневной/ночной режим есть только у услуге "Уведомить меня" 🙂
Отправить значок

Доброго часу доби! Абсолютно незадоволений тим, як система інформує про зняття коштів.

Ситуація начтупна:

Вночі не знялися кошти по тарифу через їх недостатню кількість. 

Було поповнено рахунок на необхідну суму, + 20грн, з розрахунком на те, що буде знято 10 грн за день користування інтернетом.

В результаті було знято 50 грн (10 мобільний, 30 gprs internet, 10 щоденна оплата безлім вілео) без жодних нотифікацій. Відповідно плату за тариф знову було не знято, про що я також не отримав нотифікацію. Що знову призвело до повторення ситуації, оскільки очікувалося, що кошти будуть списані.

За 3 дні рахунок поповнено на 280 грн.

Отже, я знову маю на рахунку необхідну суму на підключення тарифу +10грн. При цьому я знову не впевнений у тому, скільки з мене буде списано коштів, якщо я користуватимуся інтернетом протяшом наступного дня.

Отже, проблема 1: чому я не бачу в мобільному додатку скільки коштів буде списано вночі і за які послуги? Або хоча б попередження, про їх зняття.

2: якщо автоматизація надання певних послуг мене не влаштовує чому я не можу визначити чи хочу я автоматичне підключення послуги.

Дана ситуація призводить до того, що я маю тримати на рахунку сумму або рівну 0, або сумму х2 від мінімальної суми необхідної для підключення тарифу. В іншому випадку кошти будуть тихо списані без жодних повідомлень.

Вважаю дану ситуацію певним "трюком" по додатковому списанню коштів з користувача. Тому хотілось би почути відповіді на поставлені питання і можливо отримати посилання де можна було б подати відповідні заявки на додання відповідного функціоналу в додаток Київстар.

 

Дякую!

Уровень пользователя 7
Отправить значок +5

@Andreq:thinking: тобто ви не отримали жодного інформаційного повідомлення? Вірно я вас зрозуміла?

1: чому я не бачу в мобільному додатку скільки коштів буде списано вночі і за які послуги? Або хоча б попередження, про їх зняття.

Дуже дивно, адже в системі самообслуговування фіксуються всі операції з рахунком. А де ви дивитесь інформацію? В якому розділі? Можете для прикладу додати скріншот? 

2: якщо автоматизація надання певних послуг мене не влаштовує чому я не можу визначити чи хочу я автоматичне підключення послуги.

На жаль, автоматичне зняття коштів не є умовою, котру абонент може контролювати (підключати, або відключати) :sweat:

...і можливо отримати посилання де можна було б подати відповідні заявки на додання відповідного функціоналу в додаток Київстар.

Ви можете написати в самому магазині, з котрого завантажували додаток (Play Market, App Store), відгук, де зазначити, який саме функціонал вам хотілось би додати. Відгук буде передано розробникам. 

Уровень пользователя 7
Отправить значок +1
Ночью смс не отправляются. Возможно единичный сбой
Уровень пользователя 7
Отправить значок +1
С 9 до 21 если буть точнее 😉
Уровень пользователя 7
Отправить значок +5

@VLAD.Z, ваша пропозиція була передана на розглядання. Сподіваюсь, що вона не залишиться без уваги :innocent:

@Deeman, раді вітати вас в нашій спільноті!
Напишіть, будь ласка, оператору Онлайн Чата https://kyivstar.ua/uk/support для перевірки, чи є якісь обмеження за номером.

Оператор відповів що це мабуть збій в київстарі.
2 місяці триває збій?
Отправить значок +1

@CopyOfNoName, це просто помилково надіслано :slight_smile:

Уровень пользователя 7
Отправить значок +5

@CopyOfNoName, SMS було сформовано раніше, аніж ви перейшли на новий тарифний план. Тому ви можете не звертати на нього увагу :wink:

Чому Київстар не надсилає смс повідомлення про закінчення коштів на рахунку?! Як якийсь спам надсилати, так можна, а повідомити по смс, що через два дні відключать номер ні?!.. Це нереально бісить! Всі оператори повідомляють, тільки не Київстар!!!😡
Уровень пользователя 7
Отправить значок +1
Вам приходит СМС за день до снятия абон.платы.
Если Вам платить 15 числа то соответственно Вам прийдет СМС 13 числа что с 14 на 15 у Вас снимается АП

какой умник додумался будить меня сообщением в 2.30 ночи с известием что заканчиваются мегабайты? 1.мой телефон неимеет функции интернет 2.у меня уже закончились 4 недели абонплаты ещё с 27 на 28 февраля! 

Уровень пользователя 7
Отправить значок +4

@Alex2019, ми відправляємо смс із нагадуванням, що буде знята оплата за тариф. Надсилається таке смс за день до зняття. Якщо таких інформаційних смс не отримуєте, зверніться до оператора.Чи я Вас не розумію, чи Ви не про те. В мене пакет "Все за 70". Оператор не знімає 70 грн за раз. Я оплачую пакет, він активується і кожен день пропорційно знімається певна сума аж до 0 грн. Про яке зняття за тариф Ви пишете?!.. Після мого питання на форумі, я нарешті дозвонився до оператора і з'ясувалось, що є подібна послуга, яку треба активувати в Мій київстар. Я активував, але це не те, що потрібно. Тепер мені приходять смс ЩОДНЯ про залишок коштів на рахунку! По-перше, мені не потрібні смс щодня, тим більше в різний час, і о 7 ранку і о 10 вечора! А по-друге, мова йшла про те, що потрібне лише ОДНЕ смс в місяць, за день до того, як на моєму рахунку залишиться 0 грн.! Чому у інших операторів є така функція, а для Київстару це непосильна ноша?!..

Так вы на контракте можете выбрать порог информирования. И что Вам мешает самостоятельно набрать заветную комбинацию *111#?
Уровень пользователя 7
Отправить значок +5

@Sergei_, в ночное время система не отправляет SMS. Могу предположить, что это одноразовый сбой, потому что система делает отправку по графику в период с 09:00 до 22:00. 

Уровень пользователя 7
Отправить значок +5

@Artemische, на жаль, можливість відключення не передбачена :disappointed_relieved:

 

Уровень пользователя 7
Отправить значок +5

@VLAD.Z:thinking: вам не подобається, що надходять SMS про допомогу дітям? 

Отправить значок +1

@Xomyak:thinking: SMS про допомогу дітям не є 100% пов'язаними із поповненням рахунку. 

Уровень пользователя 7
Отправить значок +2

@VLAD.Z, так, смс про благодійність не пов’язана із поповненням рахунку. 

Отправить значок +1

@Valentyna, саме тому пропоную не надсилати смс про благодійність тому, що не пов’язана із поповненням рахунку. 

Уровень пользователя 7
Отправить значок +2

@VLAD.Z, благодійність має місце. Якщо клієнт не захоче отримувати такі смс, їх може відключити оператор. :hugging:

На протяжении двух дней после звонка или приёма вызова приходит смс от компании киевстар

 

Уровень пользователя 7
Отправить значок +5

@Annamyzrova, у зв’язку з міграцією номерів в нові ІТ-системи, на жаль, не все пройшло добре…, відбувся технічний збій, тому ви отримували такі повідомлення. 

Уточніть, будь ласка, на сьогодні проблема досі актуальна?

Ответить