Інформаційні смс від Київстар/ смс про зняття абонентської плати


Уровень пользователя 4
Отправить значок +1
Велике прохання до Київстара - не треба присилати SMS з інформацією, яка не екстрена, в період з 00:00 до 08:00. Це однаково, коли мені хтось дзвонить в домофон вночі.

112 Ответы

Несколько дней подряд приходят смс в 1 час 28 минут ночи о начислении пакета минут и будят ребенка. Нет слов от негодования. Какой идиот-программист компании додумался поставить программу об уведомлении смс-ками ночью??? Можно, конечно, отключать звук, ставить только на вибрацию, но это не выход. Нарушение закона о тишине с 22-х часов до 08:00 со стороны Киевстара процветает!
Отправить значок
В мене був тариф Київстар 3G Online. 20.01.2018 Я змінив його на Київстар все разом Екстра з мене за нього зняли гроші. А тепер прийшла СМС що цієї ночі з мене буде знято 35 грн за Київстар 3G Online? Як це розуміти!!!!!!
Уровень пользователя 6
Отправить значок +3
@KYIANYN, @Buro, в нічний час система смс не відправляє. Скоріш за все це одноразовий збій, бо система відправку робить за графіком в період з 9:00 до 22:00.
Уровень пользователя 4
Отправить значок +1
можливо, збій.
смс прийшла о 02.17 ночі.
Доброго дня. Як вимкнути рекламу та спам, що надходять від вашого оператора?😡
Уровень пользователя 6
Отправить значок +3
@Onnni2, вітаю вас у нашій спільноті!
Така ситуація можлива, бо смс-нагадування системою формується вночі за день до дати планового списання абонплати за тариф, а відправляється вже в денний час. Якщо ви зранку перейшли на новий тариф, то інформація в смс вже не актуальна до моменту, коли ви отримали це повідомлення. Тому можете просто не звертати на нього уваги.
Уровень пользователя 6
Отправить значок +3
@Reptiloid462, раді вітати вас у нашій спільноті!
Подати заявку на блокування інформаційних смс може будь-який оператор або колл-центру, або Чата.
СМС-ки з пропозиціями від Київстар приходять постійно,так як і від інших операторів,нічого такого.
Але коли сьогодні Київстар прислав мені пропозицію з бонусами о 05:58 ранку!!... Ви що показилися?
Уровень пользователя 6
Отправить значок +3
@Dimawalkman, вітаю вас у нашій спільноті!
Проблем із відправкою смс за останній цей день не зафіксовано. В період з 22:00 до 9:00 система не робила відправку. Не виключено, що смс сформовано було раніше у робочий час, але через те, що телефон, наприклад знаходився в зоні невпевненого покриття, або якщо некоректно спрацював телефон, то могла відбутись така ситуація.
А когда перестанете спамить своих клиентов дебильными смс - "Выбирайте свой новогодний бонус..."?
Уровень пользователя 1
ага, до сих пор новогодние бонусы приходят. Как отписаться!?
Уровень пользователя 7
Отправить значок +4
@digows, @Nalalia заявку на блокировку таких смс можно оставить у сотрудника по 466 или в онлайн чате.
Уровень пользователя 1
@Stas, пробовали, бесполезно.
Уровень пользователя 7
Отправить значок +4
@digows что сказали?
Уровень пользователя 5
Отправить значок +1
@Nalalia, @digows, добро пожаловать в наше сообщество!
На данный момент есть сложности, что при установленной блокировке таких смс они могут поступать. Наши технические специалисты уже работают над устранением этой ситуации. Примите, пожалуйста, извинения за временные неудобства!
Нещодавно я змінила тарифний план і коли сьогодні зранку я хотіла зателефонувати, а почула, що на рахунку недостатньо коштів, це мене здивувало. Бо до встановлення цього тарифу мені приходило повідомлення, що от завтра закінчується термін дії тарифного плану і що для продовження поповниться рахунок. Це було дуже еее зручно!!!! А зараз цього нема, так от чи можна щось зробити, щоб і зараз приходило смс-сповіщення про закінчення терміну дії тарифу????
Уровень пользователя 7
Отправить значок +4
@Snowjane Во всех новых тарифах есть такое оповещение, только вот из-за нагрузки на оборудования они иногда могут не формироваться. В меню *100# можно посмотреть дату снятия абонентской платы.
почему мне не было отправлено смс с непониманием о снятии оплаты за тариф???
Не прийшло повідомлення про зняття абонплати. Щодня знімає по 10 грн. Якщо немає на рахунку ви залишаєтесь без звязку.
Вранці я перейшла на новий тариф, про що була сповіщена в смс повідомленні "Ваш тариф змінено на «Z-тариф». Нові умови будуть активовані після нарахування абонплати. Приємного спілкування!". Абонплата в розмірі 45 грн була знята.
Ввечері прийшла смс, яка приходить за умовами старого тарифного плану, про те, що не вистачає коштів на зняття абонплати (за умовами старого тарифу, 75 грн), і тому знімається 10 грн, надаються мегабайти та інше. І ці 10 грн знялися. При тому, щотв мене вже інший тариф, а гроші знімає за попередніми тарифами.
Ось смс "Надано безлім на Київстар, 200МБ та 10хв на інші мобільні за 10грн/день. Місячну абонплату буде знято вночі після поповнення рахунку на суму від 75грн. "

Чому приходять смс, які стосуються старого тарифного плану і чому знімає гроші за старим планом, якщо я вже на новому тариінрму плані?
Уровень пользователя 5
А что это за смс должна быть ? Непонимание чего ?!
Уровень пользователя 6
Отправить значок +3
@Roma Bosyi, вітаю вас у нашій спільноті!
Трішки вище в цій темі Stas надав правильно відповідь на ваше запитання 😉
Уровень пользователя 6
Отправить значок +3
@Chick-Chick, вітаю вас у нашій спільноті!
Смс, про яке ви написали формується системою вночі в період з 0:00 до 3:00 одразу як знімається щоденна оплата за тариф, але так як вночі доставку смс ми не робимо, бо це буде турбувати наших абонентів, то воно надходить протягом дня. У вашому випадку оплата була знята за один день за старий тариф, потім було сформоване таке смс, далі вдень ви поміняли тарифний план, а потім надійшло смс, але його зміст вже частково втратив свою актуальність, бо ви на цей момент користуєтесь іншими умовами.
Уровень пользователя 7
Отправить значок +2
@Olena Ponomarchuk, рады приветствовать вас в нашем сообществе!
Чуточку выше @Stas предоставил ответ на ваш вопрос, пожалуйста, ознакомьтесь🙂
Чому не приходить повідомлення про зняття абонплати?
Повідомлення в цьому місяці не прийшло знято 10,00 за користування на день....

Ответить