Решено

Історія викликів / нарахувань / витрат



Показать первую публикацию

140 Ответы

Уровень пользователя 7
Отправить значок +2

@kikiwora, просмотрю пункты договора. Проверю :wink:

Уровень пользователя 2
Отправить значок

На сайте Киевстар, в личном кабинете, анализируя свои расходы в т.ч. и звонки мне не понятно, что означает:   тип операции: переадрессованный вызов?

Уровень пользователя 7
Отправить значок +2

@Marinads, это означает, что звонок был переадресован либо на другой номер, либо на услугу “Автоответчик”, к примеру. Номер, на который был переадресован звонок есть в системе самообслуживания “Мой Киевстар”? 

Виявилося, що в звіті по дзвінках в особистому кабінеті не реєструється статистика по дзвінках на 102 (поліція)
Велике прохання - виправте цей недолік

Уровень пользователя 7
Отправить значок +2

@french314, дякую за спостереження. Ваше зауваження та прохання буде передано в відповідний відділ.

Отправить значок +1

@french314, @Xomyak, в якому типі викликів будуть реєструватися дзвінки на 102?

Уровень пользователя 7
Отправить значок +2

@VLAD.Z:thinking: виклик на 102 - це буде вихідний дзвінок. Вважаю, що так він і буде відображатись в системі самообслуговування “Мій Київстар”. 

У вас є думки стосовно цього питання? Поділитесь? 

Як отримати роздруківку дзвінків за 2013 рік? Чи взагалі можна це зробити? 

Уровень пользователя 7
Отправить значок +2

@QHelenaQ, за номерами передплати деталізацію можна отримати тільки за останні 6 місяців. За контрактними номерами - за останні 3 роки. 

здравствуйте, подскажите пожалуйста почему рядом с некоторыми номерами добавлен ещё один номер 0672055673, может у меня услуга какая-то подключена, не могу нигде найти!?!? 

Отправить значок +1

@VLAD.Z:thinking: виклик на 102 - це буде вихідний дзвінок. Вважаю, що так він і буде відображатись в системі самообслуговування “Мій Київстар”. 

У вас є думки стосовно цього питання? Поділитесь? 

Якщо дивитись по вкладці “Витрати за типом”, тип нарахувань “Дзвінки” поділені на такі категорії:

Однак, виклик на 477*477 (де готують пропозицію для абонентів) зараховується як Додаткові послуги Розважальні послуги, а має бути Дзвінки на сервісні номери Київстар.

Уровень пользователя 7
Отправить значок +2

@VLAD.Z, ваше зауваження передала на розглядання у відповідний відділ. 

Уровень пользователя 7
Отправить значок +2

@d k:thinking: интересно еще и то, что этот номер отображается в графе мобильный Интернет. Предполагаю, что по вашему номеру ничего дополнительно не подключено. Скорее всего это просто некорректное отображение информации. 

Обратитесь, пожалуйста, к оператору Онлайн Чата https://kyivstar.ua/uk/support для регистрации технической заявки. 

Здраствуйте. А можна как-то удалить исходящие звонки, в “Расходы и платежи”

Отправить значок +1

@Querty, такая возможность не предусмотрена.

Ответить