Как подключить новый тариф: пошаговая инструкция



Показать первую публикацию

336 Ответы

Доброго дня. хочу змінити тарифний план на Безлім розмови (по всій території Укрїни), правда з мого рахунку була щойно знята абонплата до іншого тарифу, хочу перевести ці гроші на інший тарифний план
Как получить компенсацию за смену тарифа если операторы всегда заняты?
Уровень пользователя 5
А что за компенсацию вы хотите ?
Вернуть деньги за не использованный тариф можно в течении 3-х дней подав заявку оператору. Дозвониться оператору не реально, что делать, кто поможет?
Отправить значок
Помилково підключила не той пакет. Хотіла"4G", а підключила "безлім соцмережі + 3000МБ".Як змінити і не втратити кошти?
Идти в центр обслуживания клиентов и писать письменное заявление ...
Уровень пользователя 5
Отправить значок +1
lililkoo, вітаю вас у нашій спільноті!
Будь ласка, ознайомтеся з цією темою, зможете знайти відповідь на своє питання.
Уровень пользователя 5
Отправить значок +1
Skubniki06, добро пожаловать в наше сообщество!
В случае, когда нет возможности соединиться с оператором при звонке, можно написать онлайн оператору на странице https://kyivstar.ua/ru/support
Уровень пользователя 7
Отправить значок +1
ніхто нічого не поверне Вам, не вигадуйте!
Уровень пользователя 7
Отправить значок +2
@Ok.141615, раді вітати вас в нашій спільноті!
"Соцмережі + 3000 Мб" - це додатковий Інтернет-пакет, а не тарифний план. При першому підключенні перша абонентська плата не знімається. Тобто, якщо пакет не потрібен, його можна відключити. Комбінація для відключення *267*3# та виклик. Всі невикористані Мб анулюються.

В цій темі додатково знайдете інструкцію, як перейти на новий тарифний план і не втратити гроші😉
Уровень пользователя 7
Отправить значок +2
@Havrel, рады приветствовать вас в нашем сообществе!
У компании есть возможность рассмотрения возвратов в подобных ситуациях.
Главное, чтоб вы не "затянули" с обращением о компенсации.
Чем быстрее обратитесь, тем больше шансов, что сделают перетарификацию.
Например, между списанием абонентской платы за старый тариф и за новый не должно пройти больше 3-х дней и с момента как снялась абонентская плата за новый тариф не должно пройти 7 дней.
Если вписываетесь в эти рамки, обращайтесь к оператору, он все оформит. А обратиться можно через Онлайн Чат https://kyivstar.ua/uk/support (внизу справа Онлайн Консультант).
Доброго дня! ПІдскажіть будь ласка як підключити тариф Київстар онлайн регіон 2 .Буду вдячна.
Уровень пользователя 5
Отправить значок +1
@dashunya1605, вітаю вас у спільноті!
Цей тариф закритий для підключення. Наші тарифні пропозиції представлені за посиланням: https://kyivstar.ua/ru/mm/tariffs Змінити тариф можно по дзвінку на 477 за підказками автоінформатора.
Отправить значок
Був тариф регіон 2+ поміняла на безлім відео позвонила до оператора Настя. Вона сказала що нада поповнити рахунок на 95 гр і позвонити ще раз до оператора і вони мені вернуть ті гроші що я поповнила на регіон 2+ це 6 5гр в ітоге цілий день звоню ніхто набере телефон . Це шо спеціально щоб не вертати гроші???????????????
Уровень пользователя 7
Отправить значок +2
Линии заняты просто. Вы не единственная, кому нужно поговорить с оператором.
Но зачем нужно пополнение не понятно.
Уровень пользователя 7
Отправить значок +2
@Sina 12, раді вітати в нашій спільноті! Ви можете звернутись в Онлайн Чат https://kyivstar.ua/uk/support для детальної консультації і оформлення заявки на повернення коштів.
Підкажіть будь ласка як повернути зняту абонплату, якщо цього ж дня коли її зняли я змінила старий тарифний план на інший комплексний тариф "все разом", що включає інтернет послуги домашнього інтернету. Тепер мені не вистачає коштів заплатити по новому тарифу, при тому що старий уже не використовується.
Уровень пользователя 7
Отправить значок +4
@Tanya85 Обратитесь к онлайн консультанту, внизу страницы. Советую не затягивать, так как вернуть можно если выполнены определенные условия.
Уровень пользователя 7
Отправить значок +2
@Tanya85, раді вітати вас в нашій спільноті!
У Компанії є можливість розгляду повернення в цій ситуації. Головне, щоби ви не "затягнули" зі зверненням стосовно компенсації😉
Повинні виконуватись такі умови: між списанням абонентської плати за старий тариф і за новий не повинно пройти більше 3-х днів і з моменту як знялася абонентська плата за новий тариф не повинно пройти 7 днів.
Якщо вписуєтесь в ці рамки, зверніться до оператора, він все оформить. А звернутися можна через Онлайн Чат https://kyivstar.ua/uk/support (внизу праворуч Онлайн Консультант).
Хочу змінити тарифний план
Уровень пользователя 7
Отправить значок +4
@Roce Staile Так а проблема в чем?) Заходите в Мой Киевстар,
выбираете тариф, подключаете)))
Добрый день! Хочу подать заявку на возврат денег за двойное снятие .
Уровень пользователя 7
Отправить значок +4
@Koziy.nata Такую заявку можно оставить сотрудникам по 466 или в чат (внизу странички онлайн консультант)
Заказала новий тарифний план за 30 грн а вони забрали 95 за старий а потом 30 і за новий
Уровень пользователя 7
Отправить значок +2
Пишіть сюди: Відгуки

Ответить