Решено

Каким образом на мой номер подключилась развлекательная услуга?



Показать первую публикацию

609 Ответы

Уровень пользователя 5
Отправить значок +1
@Yuriy_UA, якщо при оформленні звернення вам повідомили термін розгляду, це орієнтовний очікуваний час розгляду. Але існують ситуації підвищеного рівня складності, для вирішення яких потрібна додаткова перевірка. У зв’язку з цим терміни виконання таких завдань можуть подовжуватись. Прийміть вибачення за незручності.
Уровень пользователя 7
Отправить значок +1
я кажу правду, а Ви ллєте бруд на Київстар ! Ви самі аідключили , хто Вам винен? За дурною головою і ногам нема спокою!

Уровень пользователя 7
Отправить значок +1

Уровень пользователя 5
Отправить значок +1
@Yuriy_UA,дуже незрозуміла ситуація 😞 Виходячи з вашого повідомлення, я так розумію інформація передана в Техвідділ для перевірки, будь ласка, очікуйте, співробітники технічного відділу обов'язково вас проінформую про результат.
Отправить значок
@Yuriy_UA,дуже незрозуміла ситуація 😞 Виходячи з вашого повідомлення, я так розумію інформація передана в Техвідділ для перевірки, будь ласка, очікуйте, співробітники технічного відділу обов'язково вас проінформую про результат.

Дуже незрозуміла підтримка компанією "КС" своїх абонентів та вирішення питань.
Володіючи всією інформацією щодо обслуговуємого номера тянути вирішення звернення два тижні. Мені, як новому абоненту мережі це просто дико спостерігати. Свій досвід "вирішення" проблеми буду поширювати у соціальних мережах, щоб інші абоненти знали як можуть "вирішуватись" іх звернення.
Термін "останнього" очікування, згідно повідомлення "КС" спливає сьогодні, 21.12.2017.
Маю надію отримати всі відповіді, порушені у заявці, відтермінування не сприймаю як вирішення КАТЕГОРИЧНО.
Уровень пользователя 5
Отправить значок +1
@Yuriy_UA, якщо ваше питання ще актуальне, будь ласка, зверніться до підтримки на сайті https://kyivstar.ua/uk/support внизу сторінки пункт Онлайн консультант.
Здравствуйте. Я абонент "Киевстар" http://tel:+380%2096%20857%208358. Уже с полгода наблюдаю один и тот же сценарий несанкционированного изъятия средств со счета, небольшими суммами 3-6 гривен, после SMS, ориентировочно такого содержания: "Вам доступний каталог за посиланням: http://catalog.imno.com.ua/w/1002570900 Виберіть і завантажте на свій телефон!" Последий раз с номера 107006 в 9-23, 9-27 25.12, то есть вчера. Приходят за пару дней до снятия абонплаты (20 грн).Это происходит всегда, если деньги поступают на счет за 3-5 дней до даты официального снятия абонплаты. В случае, пополнения день в день таких эксцессов не наблюдалось... что закономерно наталкивает на размышления о причастности сотрудников компании "Киевстар" к данным мошенническим действиям... Кроме нанесения материального ущерба, явно прослеживается морально угнетающая ситуация недоверия к компании... Данные действия нарушают мои права потребителя на качественное обслуживание. Прошу предпринять меры, позволяющие в дальнейшем пользоваться услугами компании "Киевстар".
Уровень пользователя 7
Отправить значок +1
я не представник Київстар, але це ж очевидно, що саме воно підключитися не може, або шкідливе ПЗ на телефоні, або відвідування різних незаконних сайтів з краденим контентом, або випадково натиснули щось десь, або хтось інший , хто мав доступ до Вашого телефону то зробив.

Отправить значок
Прийшла смс від 5076 що підключено послугу smotri.club за 8,50 в день. До оператора дозвонитись неможливо. Що робити,це розводять?
Уровень пользователя 1
Отправить значок
Списало кошти як на вихідне смс, в "Мій Київстар" нічого не підключено, телефон сьогодні перепрошив - нічого там не повинно бути із шкідливого софта. Як відключити?

Screen
Screen 2
Screen 3
Уровень пользователя 7
Отправить значок +4
Для отключения отправьте слово "стоп" на номер 305
Зроблено усе так.. щоб здерты з кожного пару гривень поки людина зрозуміє як ці "послуги" виключити. Нав'язливо. Що за підхід такий..?
Уровень пользователя 1
Отправить значок
Надішліть стоп на 5962, також в меню сімкартки відключіть промо меню і все буде гаразд.
Отправить значок
Доброго дня. Поясніть будь ласка яким чином трапилося, що Компанія "Цифровая Лабораторія" вже ТРИ місяц (жовтень 2017 - грудень 2017) краде в мене гроші? (Лише за листопад, по звітові "Мій Київстар" в мене вкрали більше 100 грн.) Однотипні скриптові фрази: "Ви десь клікнули на сайті і дали дозвіл на підписку і списання коштів" - вже не проходять. Дуже багато в інтернеті статей про підписки на гральні та інтимні сайти ПЕНСІОНЕРІВ, які взагалі не користуються інтернетом.
https://www.epravda.com.ua/rus/publications/2017/04/13/623791/
https://antikor.com.ua/articles/138214-legalizovannoe_vorovstvo_kak_kievstar_voruet_denjgi_u_svoih_abonentov
Більш того, подзвонивши на номер 504, мені достеменно так і не змогли пояснити коли і на якому сайті я дав дозвіл на зняття коштів.
Можливо компанія Київстар, як тримач мого номеру, з рахунку якого списувались кошти, мені пояснить яким чином, коли, згідно якої угоди - я дав дозвіл на зняття коштів з мого рахунку.
Я хочу повністю розібратися в цій ситуації, тому що немає найменшого бажання дарувати свої кошти ШАХРАЯМ. Більш того маю твердий намір повернути, вкрадені/списані в мене кошти.
Щиро надіюсь на адекватність компанії Київстар, користувачем послуг якої я є вже більше 15 років.
Уровень пользователя 5
Отправить значок +1
@Jara , добро пожаловать в сообщество!
107006 - это подписка на предоставление услуг по номеру, оплата 4.25 грн на неделю. Оплата снимается еженедельно при наличии средств на номере. Подключить можно только со стороны пользователя телефона в меню сим-карты. Для отключения услуги отправьте слово СТОП в ответ на это смс 107006.
Уровень пользователя 5
Отправить значок +1
@Dzhobulda, вітаю Вас у нашій спільноті! 🙂
Підключення послуги можливе лише самим користувачем за допомогою інтернету. «Mobile click» - являє собою інтернет сторінку контент-провайдера, на яку перенаправляється абонент з сайту контент-провайдера для отримання дозволу на контент. На цій сторінці абонент може ознайомитися з тарифами і активувати підписку, натиснувши відповідну кнопку. Відписка від сервісу здійснюється відправкою безкоштовного СМС з командою «STOP» на номер 5076
Номер для довідок 504 (безкоштовно).
Уровень пользователя 7
Отправить значок +1
я не представник Київстар, але це ж очевидно, що саме воно підключитися не може, або шкідливе ПЗ на телефоні, або відвідування різних незаконних сайтів з краденим контентом, або випадково натиснули щось десь, або хтось інший , хто мав доступ до Вашого телефону то зробив.

Отправить значок
Доброго дня. Поясніть будь ласка яким чином трапилося, що Компанія "Цифровая Лабораторія" вже ТРИ місяці (жовтень 2017 – грудень 2017) краде в мене гроші? (Лише за листопад, по звітові "Мій Київстар" в мене вкрали більше 100 грн. Однотипні скриптові фрази: "Ви десь клікнули на сайті і дали дозвіл на підписку і списання коштів" - вже не проходять. Дуже багато в інтернеті статей про підписки на гральні та інтимні сайти ПЕНСІОНЕРІВ, які взагалі не користуються інтернетом.


Більш того, подзвонивши на номер 504 в підтримку "ЦифровойЛаборатории", мені достеменно так і не змогли пояснити коли і на якому сайті я дав дозвіл на зняття коштів.
Можливо компанія Київстар, як тримач мого номеру, з рахунку якого списувались кошти, мені пояснить яким чином, коли, згідно якої угоди - я дав дозвіл на зняття коштів з мого рахунку.
Я хочу повністю розібратися в цій ситуації, тому що немає найменшого бажання дарувати свої кошти ШАХРАЯМ. Більш того маю твердий намір повернути, вкрадені/списані в мене кошти.(якщо доведеться навіть у суді, з найбільшим розголосом в соц.мережах і інтернеті.)
Щиро надіюсь на адекватність компанії Київстар, користувачем послуг якої я є вже більше 15 років.
Отправить значок
Kaliniv D
Аміго, ти зі своєю "Юшкою" відмітився з усіма, хто мав претензії до КС. (Хоча не є представнико КС. Ага, а як же)
Але тобі і іншим захисникам чітко пояснюють, що не було ні згод ні підписок на ті стрьомні сайти.
А ящо кошти і знімаюся з РАХУНКІВ КЛІЕНТІВ КИЇВСТАРА якимись левачними сервісами, то КС повинен повідомляти про це своїх користувачів. (Як це роблять, наприклад, банки). Чи запитувати підтвердження на зняття коштів.
Я, наприклад, маю багато дзвінків, і в мене не є сума витрат на зв'язок сталою, але коли побачив звіт, то афігел! І Київстар все задовольняє, бо комісійні! Гроші не пахнуть.
В додатку скріншот тільки частини зняття коштів на ЩОСЬ! Щоденно бляха.
Да якби КС мав повагу до СЕБЕ і СВОЇХ користувачів, вони давно б вже заблокували цих шахраїв!

Уровень пользователя 7
Отправить значок +2
@Max Almeida, вітаємо в нашій спільноті!
@Stas вірно підказав, що потрібно зробити для відключення послуги. Скористуйтесь, будь ласка, підказкою😉
Уровень пользователя 7
Отправить значок +2
@oleksadobrosij, вітаємо в нашій спільноті!
Шкода, що у вас виникла така думка🙁але оплата знімається лише за підключені послуги, котрі активувати може лише сам користувач за своїм номером. Послуг дуже багато, способи активації різні, але ми в міру своїх можливостей допомагаємо з відключенням.
Уровень пользователя 7
Отправить значок +2
@Sergiy07, вітаємо в нашій спільноті!
Інформація про замовлення послуги надходить контент-провайдеру по IP каналу, при цьому номери телефонів абонентів - зашифровані. "Київстар" уважно ставиться до дотримання партнерами вимог законодавства.
Якщо замовлення послуг відбувається помилково, або передумали користуватися сервісом - контент-провайдер повертає вартість замовлення за першим зверненням. Крім того, в будь-яку хвилину можна відмовитися від послуги, за допомогою відправки безкоштовного SMS на короткий номер, про який інформує контент-провайдер.
Інформацію про активацію сервісу (на якому сайті, коли саме) має лише провайдер🙁Також саме провайдер зможе повернути повну суму за підписку. Потрібно повторно звернутись за номером 504 для уточнення всіх моментів.
Уровень пользователя 1
Добрый день. Второй месяц подряд, у меня происходит автоматическая подписка на портал игр за которую снимаются деньги. В первый раз столкнулся с данной проблемой в декабре. Оператор Киевстара посоветовали мне позвонить на горячую линию сайта партнёра и попросить тех, что бы мой номер поставили в чёрный список - деньги снимать прекратили. В январе снова начали снимать деньги с номера 3015 (gamesclub), хочу отметить, что я не давал своего согласия на подписку данного сайта. На данный момент дозвонится в Киевстар не возможно... с такой потерей денег со счёта, я как абонент Киевстара (более 15 лет) буду вынужден отказаться от пользования пакетом данного оператора, т.к. не вижу, что защищен как клиент.
Уровень пользователя 7
Отправить значок +1
Я

не представник Київстар, але це ж очевидно, що саме воно підключитися не може, або шкідливе ПЗ на телефоні, або відвідування різних незаконних сайтів з краденим контентом, або випадково натиснули щось десь, або хтось інший , хто мав доступ до Вашого телефону то зробив.
Уровень пользователя 1
Спасибо "не представник Київстар", за рекламу смартфонов в магазине Киевстар 🙂

Ответить