Решено

Музыкальный сервис "Zvooq" / сложности в использовании


Добрый день! Тариф “Киевстар Онлайн +. Регіон 2” сервис Zvooq “съедает” МБ при прослушивании музыки. Что делать? Скачивал с Play Market. 

icon

Лучший ответ Xomyak 20 September 2021, 08:51

Просмотр оригинала

Эта тема закрыта для комментариев

18 Ответы

Уровень пользователя 3
Отправить значок +1
@Boomfun, вітаємо в нашій спільноті! ☺️
Тарифікація може відбуватись в наступних випадках:
* якщо за номером не була знята абонплата по тарифу;
* при використанні сервісів через браузер "Opera";
* при використанні будь-якого браузера, який передбачає "стиснення" сторінок (для економії трафіку або більш швидкого завантаження сторінок);
* якщо з додатку перейдете на інші ресурси (наприклад, на інші сайти);
* саме завантаження додаткуз Google Play, App Store і Windows Store;
* якщо активовані автоматичні оновлення ПО на пристрої (інші програми, додатки, поштові сервіси тощо).
В разі виключення всіх цих факторів і наявності тарифікації задайте питання, вказавши свій номер, в онлайн-чаті. Для цього або зайдіть в систему Мій Київстар і там оберіть "онлайн-чат" або на офіційному сайті внизу сторінки оберіть онлайн-консультант
Чому в додатку Zvooq не працює підписка Київстар? Тарифний план надає цю послугу, але вона не працює.
Змушена була відключити її, щоб дарма гроші не знімало з рахунку. Підключити знову - не виникне проблем, але як позбутися цієї проблеми?
Уровень пользователя 5
Отправить значок +1
Liubov.Galina, вітаю вас у спільноті Київстар!
Будь ласка, спробуйте повторно скористуватись Zvooq, якщо виникнуть складнощі у користування, будь ласка, зверніться до наших операторів на 466 або до онлайн консультантів, вони зможуть перевірити роботу по слуги по факту за вашим номером.
Дякую Вам)
Підписка звук не працює гроші знімають, а підписки немає!
3 тиждень вже йде гроші знімає нічого не працює!
пробував видаляти додаток переустановлював відміняв підписку заново підключав!
неподобство!
писав у тез підтримку додатку вони кажуть що це оператор!
Уровень пользователя 7
Отправить значок +5
@ArtikYarick, раді вітати вас в нашій спільноті!
🤔потрібна індивідуальна перевірка. Зверніться, будь ласка, до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support із зазначенням номеру телефону. Консультант допоможе розібратись.
4 дні з мене стягується абонплата Київстар за платну підписку zvooq, але самої підписки немає, хочу дізнатись чому?(техпідтримка zvooq пише що проблема не у них)
Уровень пользователя 7
Отправить значок +4
@Xilcen В таком случае нужно обратится к сотрудникам по 466 или в чат для индивидуальной проверки.
Подзвонили з тез підтримки, сказали що зараз все зроблять, і з кінцями, і до оператора токож не можу вже додзвонитись...
Уровень пользователя 7
Отправить значок +5
@Xilcen, раді вітати вас в нашій спільноті!
🤔потрібна індивідуальна перевірка. Зверніться, будь ласка, до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support із зазначенням номеру телефону. Спеціаліст перевірить статус технічної заявки.
Отправить значок
*301*1# активувала. Тепер хочу відключити. Може комусь щось таке подібне приходило???????
Уровень пользователя 7
Отправить значок +4
@Nastia1 в мой киевстар можете выключить
Уровень пользователя 7
Отправить значок +5
@Nastia1, также отказаться от услуги можно при помощи комбинации *301*3# и вызов.
Отправить значок
Входит ли сервис zvooq в тарифный план «максимальный»?
На флаерах от Киевстар с тарифными планами этот сервис якобы есть в пакете «максимальный» но больше не где об этом информации нет!
Уровень пользователя 7
Отправить значок +2
А что туда должно входить? Подписка на музыку zvooq в тарифный план не включена, интернет трафик в тарифе безлимитный, музыка и так будет без тарификации трафика.
Отправить значок
А что туда должно входить? Подписка на музыку zvooq в тарифный план не включена, интернет трафик в тарифе безлимитный, музыка и так будет без тарификации трафика.

А за что тогда платить ценник 2.15грн в сутки за использования zvooq?
Уровень пользователя 7
Отправить значок +2
Ну наверно за доступ к лицензионной музыке, возможности сохранения на устройстве и дальнейшем прослушивании в офлайне.
Уровень пользователя 7
Отправить значок +5

Уважаемые пользователи! 

С 23.12.2020 года Интернет-сервис "Zvooq"  прекратил свое действие :no_entry: