Решено

Не начислили минуты / МБ по тарифу



Показать первую публикацию

49 Ответы

Здрастуйте я підключив тарифний план Київстар онлайн і після поповнення на 35 грн. мені его неактивували
Уровень пользователя 7
Отправить значок +4
Здрастуйте я підключив тарифний план Київстар онлайн і після поповнення на 35 грн. мені его неактивували
А условие первого пополнения 45+ грн выполнили?
Уровень пользователя 7
Отправить значок +2
@Emirates, інформаційні смс якісь приходили?
Отправить значок
02.10.2019 о 20:31 було поповнено рахунок на 160 грн. та нараховано пакет послуг за умовами тарифного плану. О 20:36 рахунок знов було поповнено на 25 грн для того щоб перейти на тарифний план Спілкування без меж. О 20:38 ТП Спілкування без меж було підключено, проте я не можу здійснювати дзвінки ні за старим ТП ні за новим.
Поповнення та перехід на новий ТП здійснювалось через сайт Мій Київстар.
Оператор онлайн чату просить поповнити рахунок на 125 грн, щоб мати можливість звернутися до технічного відділу, проте таких коштів немає. Як бути?
Поповнив рахунок на потрібну суму, а пакет не було під‘єднано
Уровень пользователя 7
Отправить значок +2
@deadmau5, якщо ви не оплатили старий тариф і вирішили перейти на новий, то після поповнення, звісно, знімиться оплата за старий тариф.
Тут слід було підключити паузу абонплати. 🤓
Уровень пользователя 7
Отправить значок +2
@Badan, така ситуація буває, коли вже була знята щоденна абонплата. Тоді наступна спроба зняти повну оплату відбувається найближчої ночі, з 00:00 до 03:00.

Прийшли і зразу пропали,що це ???

Хотілось мені б знати де мій пакет послуг

Уровень пользователя 7
Отправить значок +2

@Vova246856, що відображається у вас на головній? 

Поповнив рахунок, на 140 грн, зняло по тарифу 110грн,а хвилини та мегабайти не нараховані, і приходять смс що мені потрібно поповнити рахунок

Уровень пользователя 7
Отправить значок +2

Дурних дурити не потрібно, вони сами себе завжди обдурять

Купил стартовый пакет в магазине киевстара безли за 100гр с первыми 4неделями бесплатно, смс о начисление тарифа пришла а вот сам тариф как оказалось не начислили , звон оператору 3 раза, и на протяжении месяца мне переносят решение моей проблемы то на два дня то на 10. Деньги вы мои забрали сразу но как дело касается вас то решать про тему н кто не хочет. 

Уровень пользователя 7
Отправить значок +2

@Moborz, ви зверталися до оператора за перевіркою? :thinking:  

Уровень пользователя 7
Отправить значок +2

@Kyicstarlaja, рекомендую обратиться к оператору Онлайн Чата https://kyivstar.ua/uk/support для уточнения деталей. 

Я нещодавно підключила послугу «Онлайн без меж», гроші зняло за послугу, але мегабайти не прийшли, не можу користуватися інтернетом, чому? В чому проблема?

Уровень пользователя 7
Отправить значок +1

Я нещодавно підключила послугу «Онлайн без меж», гроші зняло за послугу, але мегабайти не прийшли, не можу користуватися інтернетом, чому? В чому проблема?

Вопросы подобного характера задавайте оператору в чат https://kyivstar.ua/uk/support, сообществу недоступна эта информация!

Отправить значок +1

Я нещодавно підключила послугу «Онлайн без меж»

А хвилини прийшли (100хв)? 

Уровень пользователя 7
Отправить значок +2

@Alina2822, зверталися до оператора? Що він відповів? 

Уровень пользователя 7
Отправить значок +1

Основной юмор в сети Киевстар.

 

Счёт пополнен, Киевстар требует большее

Телефон уехал в путешествие, абонент остался дома. И что характерно, баланс для доступа составляет нужную сумму.

Звоню в диспетчерскую службы 0 800 300 466  прохожу идентификацию, на проводе сначала девочка, затем обыкновенный , не видит в системе что нужная сумма на балансе существует.

Как мне позвонить с номера  тарифного плана «Все вместе Смарт», если на границе в аэропорту города Львове отключается мобильный телефон (SIM) и связь с телефоном только по whatsapp (wi-fi)?

второй вопрос, Почему средства на балансе есть, скриншот предоставлен. Деньги не списаны.

Уровень пользователя 7
Отправить значок +2

@Aleksei.Sivokhin, возможно, были временные сложности, поэтому оплата могла не сняться. 

Уровень пользователя 7
Отправить значок +1

@Aleksei.Sivokhin, возможно, были временные сложности, поэтому оплата могла не сняться. 

Меня не волнуют как постоянный так и временные ошибки. У меня должно всё работать стабильно и без перебоев.

Не надо меня злить, когда я злой — я плохой, плохой. :sunglasses:

Уровень пользователя 7
Отправить значок +2

@Aleksei.Sivokhin:thinking: чем закончилась история? Абонентская плата в итоге была снята?

Було знято 225 гривень за тариф "відео без меж", але умови тарифного плану не було надано. Прошу допомогти повернути кошти або надати умови тарифування.

Уровень пользователя 7
Отправить значок +2

@Artem Barasiy:thinking: вдалось розібратись?

Ответить