Оновлення умов деяких тарифних планів у абонентів передплати та контракту: ще більше послуг, менша вартість та інші зміни

  • 27 Декабрь 2019
  • 603 ответы
  • 6967 просмотров


Показать первую публикацию

603 Ответы

Уровень пользователя 2

вот именно,в новостях то и дело,слышно о том какие сверхприбыли были получены Киевстаром,типа какие мы молодцы. Да уж,молодцы,наживаетесь на пенсионерах с пенсией в 1500 грн.,повышая им тарифы перед каждым  Новым годом

Уровень пользователя 2
Отправить значок

здравствуйте еще раз. Ну так дозвонился и узнал по своему тарифу. Но самое интересное, что ничего кроме цены не меняется. Вы там на приколе? Власти много? Доллар наоборот дешевеет, а тарифы от вас дорожают. Услуги не улучшаются. Что там, мало денег? 

Прошу пояснити з якого дива ви вважаєте, що можете приймати рішення за мене і за мого сина стосовно заміни тарифного плану? Особливо коли заміна стосується не зменшення тарифу, а його збільшення на 50! гривень. Нас влаштовує теперішній тариф за 75 грн., ми не маємо потреби  у більшій кількості хвилин, збільшенні трафіку інтернету, тощо. Прошу надати детальну інформацію стосовно того, яким чином ми можемо залишитися на теперішньому тарифі.

Уровень пользователя 7
Отправить значок +2

@Tetiana Ostrovska вам ніхто нічого пояснувати не буде - тут навіть представників Київстару, окрім модераторів, немає. А задача модераторів - не відповідати а підтримувати “порядок”.

Якщо хочете отримати офіційну відповідь, пишіть листа через Відгуки

Вы еще долго будете поднимать тарифы без причины? Куда можно написать официальную жалобу? 

Уровень пользователя 7
Отправить значок +2

“Київстар працюе в рамках закону” - коли я чую такий булшіт від операторів, мене рве від злості, бо для Київстару основна ціль тепер не зробити якомога краще, а робити все що не заборонено законом, тобто Київстар не просто не бажає бути кращим, а навпаки, навіть порушує норми моралі та єтики, кладе ...на розвиток, на нові послуги, та дере гроші як хоче, не виходячи за рамки законодавства.

Тепер moto Київстара це “Усе що не заборонено - дозволено”, а не “№1” чи “Найкращі”.
З 2014 року післа відставки Литовченко, погіршення все прискорюються.

Перейшов на Lifecell, бо усе це не збігається з моїми поглядами на життя.
У них і eSIM є, а Київстар мене прямим текстом послав - їх це не цікавить, бо “абонентів мало”, розумієте? 

Уровень пользователя 7
Отправить значок +2

Відгуки

Уровень пользователя 7
Отправить значок +2

Пишіть сюди: Відгуки
Нехай не борзіють

Уровень пользователя 7
Отправить значок +2

Пишіть сюди: Відгуки
Нехай не борзіють

Уровень пользователя 3

Уже змінив оператора, Київстар зажрались, покриття відстій у моєму місці перебування

А на какого  оператора вы перешли?

На лайфсел, тариф интернет жара за 60 грн, 20 Гб интернета, 500 минут на все сети, цена тарифа гарантирована до конца 2020 года

 

повністю підтримую

які тарифи для пенсіонерів просто для дзвінків? Без дзвінків за кордон. Що за сума 65 грн за місяць? Може у працівників та адміністрації Київстару зарплати та пенсії високі, але, на жаль, не у всіх так. Чи пенсіонерам без великого достатку не потрібно спілкуватися? Нехай Господь Бог буде з вами (тоді ви будете дбати і про людей)

Уровень пользователя 7
Отправить значок +2

Нехай Господь Бог буде з вами (тоді ви будете дбати і про людей)

Тільки Бога не існує, от усі навкруги і таке ла***, ні про кого крім себе не думають ?
Київстар включно. Його не цікавлять якісь там пенсіонери, бо вони не просто не приносят прибутку, а навпаки, завдають втрат із такою вартістю як ви хочете.

Уровень пользователя 3
Отправить значок

 

... на данный момент я подготовила письмо в антимонопольный комитет. Если ничего не делать Киевстар и дальше...

 

Писати немає сенсу. А от боротись треба і їхніми ж методами. Я знайшов стару, але діючу сімку. Перевірив через мій київстар і підключив тариф із спец.пропозиції за 50 грн з 6 Гб інтернету. Поставив сімку дочці, відтепер її постійна сімка буде лише на прийом дзвінків і чекатиме своєї спец.пропозиції (теперішній тариф 100 грн, але збираються перевести на 175, здається).  Другій дочці купив червону сімку із тарифом турбо. Має за 75 грн безлімітний інтернет і 700 хв на всіх операторів, їй вистачає. А сімка від київстара також лише на прийом, чекає спец.пропозиції. У дружини поки що контракт за 150 вимушено, заради другої сімки в модемі  як додатковий інтернет до нестабільного адсл від укртелекому. Але укртелеком підтягує оптику і в січні- лютому підключать. Тоді ж завяжемо із контрактом і купимо той же турбо за 75. Як тільки доберуться до мого тарифу то також перейду до червоних.

Суки ! В мене слів нема !

міняти оператора один вихід 

Потому что, не нажрутся никак!!!!

Купил Лайф сегодня, выкину кс скоро…

Шоб они подавились!!!

У меня тариф безлимит

200грн, инет безлим и 500мин на другие операторы и 500смс.

Сейчас меняют на 300грн и вместо 500---300минут!!!!

Я должен за то, что забрали 200минут платить 100грн!!!?????

Шо бы подавились нашими деньгами!!!

Реально, как можна быть такими???(((

Все

 

Мне ещё ничего не приходило но Киевстар успел вчера сделать неприятно украв у меня 50 гривен за пакет ВидеоGo 2000 mb, в пакете не тарификуеться трафик при просмотре видео на Ютубе но в этот раз пакет съел весь мой трафик и в ответ сказали да проблема есть ждите её исправления через несколько дней, недель или до 30 января, то есть проплаченая мной функция работать не будет около месяца, вот такой подарок под новый год.

Чому київстар міняє тарифний план без згоди користувача?

 

 

 

Уровень пользователя 3
Отправить значок +1

Пишіть сюди: Відгуки
Нехай не борзіють

Им до лампочки личные обращения.

Отписка, мотивируя комфорт для моей жизни, очевидна!

Звездить эту компанию можно только в общественном месте, авось ответственные органы заметят недовольство абонентов!

@DanzaL, якщо тариф, який для вас підібрали, не підходить, можете обрати будь-який інший на нашому сайті

Я впевнений, що багатьом не підходять нові тарифи.

Хтось не використовує інтернет (іноді тільки тому що Київстар не надає якісного, іноді тому, що їм це непотрібно).

Мені підняли вартість в 1.5 рази і додали непотрібні мені послуги.

Едине, що підтримає ці тарифи - це консерватизм... Лінь міняти свій номер/оператора

З метою покращення обслуговування абонентів та надання їм більш вигідних умов .для спілкування..

 

Про абонентів ніхто не думав!

 

Уровень пользователя 7
Отправить значок +2

Звездить эту компанию можно только в общественном месте, авось ответственные органы заметят недовольство абонентов!

При Зеленском, который закончил эпоху бедности олигархов такого не будет ???

Уровень пользователя 2

Спасибо Киевстар за новогодний подарок к 2020 году. Повышение цен почти в два раза очень нас "порадовало" и добавило праздничного настроения. "Радостное" СМС пришло как нельзя вовремя 30 декабря. Еще раз спасибо вам за "чуткое" отношение к клиентам.

Поддерживаю негативные отзывы! Только летом меня принудительно перевели с тарифа с абонплатой 120гр на 155 гр/мес, а сейчас пришла смс, что снова мой тариф с 1.02 автоматом будет изменен на тариф с абонплатой 225 грн/мес!!! И каждый раз объясняете, что тариф действующий закрывается и нужно выбрать из существующих, а они все на порядок дороже. Такая же система с номером моего сына, мамы, папы, всех принудительно переводят на тариф дороже. С таким подходом вы потеряете клиентов!!!! Хватит повышать стоимость даже в тот период, когда доллар падает, чем объясняются подорожания???

Мне ответил оператор, что связан перевод с увеличением потребностей-"оптимизация" называется!!! Kyivstar еще раз - У МЕНЯ НЕ УВЕЛИЧИЛИСЬ ПОТРЕБНОСТИ, я даже на 50% не использую услуги в текущем тарифе. Зачем мне еще больше и дороже? Например в декабре из 300 минут на других операторов, я использовала 71 минуту, та же ситуация с смс. Зачем меня переводить? Прилагаю скрин

 

Ответить