Оновлення умов деяких тарифних планів у абонентів передплати та контракту: ще більше послуг, менша вартість та інші зміни

  • 27 Декабрь 2019
  • 603 ответы
  • 6975 просмотров

Уровень пользователя 7
Отправить значок +3

З метою покращення обслуговування абонентів та надання їм більш вигідних умов для спілкування, з 15 січня 2020 року мобільний оператор збільшує обсяг послуг у тарифному плані «Київстар Дзвінки 2019» без зміни його вартості.

Майже 1 млн абонентів Київстар, котрі користуються цим тарифом, отримають у 6 разів більше мегабайтів мобільного інтернету: 3000 Мб замість 500 Мб.

Також з 15 січня по 5 березня 2020 року припинять свою дію деякі застарілі тарифні плани передплаченого зв'язку, а абонентам буде запропоновано обрати один з актуальних тарифів.

В рамках цих змін для майже 1,5 млн своїх абонентів Київстар запропонує нові тарифні плани із меншою вартістю. Наприклад, для частини абонентів Київстар із тарифом «Безлім Соцмережі 2018», буде запропонований тариф з меншою на 25 грн вартістю. Іншим абонентам, котрі активно користуються мобільним інтернетом, будуть запропоновані тарифні плани зі більшою кількістю мегабайтів.

Всі абоненти, яких стосуються зміни, будуть проінформовані на сайті мобільного оператора та у SMS-повідомленні щонайменше за 7 днів. Вони матимуть можливість ознайомитися із запропонованим пакетом послуг у новому тарифі і, якщо він їм не підійде, самостійно обрати будь-який актуальний тариф та перейти на нові умови обслуговування. Лише тим абонентам, котрі не зроблять свій вибір самостійно до вказаного у SMS-повідомленні дня, буде запропонований тарифний план з урахуванням профілю використання послуг, щоб нові умови відповідали потребам абонентів.

 

Звертаємо увагу! Навіть якщо абонент не встиг самостійно обрати інший тарифний план, після автоматичного переведення він зможе безкоштовно змінити його на будь-який діючий тариф.

Також нагадаємо, що для більшості абонентів передплати та контракту до 14 січня 2020 року діє акція: кожному учаснику компанія пропонує тарифний план, з урахуванням його профілю споживання послуг. Дізнатись про запропонований тариф можна зателефонувавши на короткий номер 477 або за допомогою мобільного додатку «Мій Київстар».

Після зміни тарифу на запропонований – абоненти отримають до двох місяців послуг у подарунок*.

 

 

*Під терміном «до 2 місяців послуг у подарунок» слід розуміти, що абоненти контрактної форми обслуговування можуть користуватися перевагами свого нового тарифу протягом двох місяців за 1 грн, а абоненти передплаченої форми обслуговування - протягом 8 тижнів за 1 грн.


603 Ответы

Уровень пользователя 7
Отправить значок +1

@tonatos коллективное обращение через суд- это детский сад. Если у вас есть что предъявить- подавайте иск.

Уровень пользователя 7
Отправить значок +2

@VLAD.Z, это уже крайняя инстанция. Большинство вопросов можно решить и без обращения на электронный адрес Компании.

Уровень пользователя 1

Есть ли те кто готов подписать колективное обращение через суд? 

Есть у кого варианты по адвакатам  или самостоятельно?

суммы не большие но похоже на это и расчитано, с того тысячу с того половину в итоге с каждого по чуть и пару милионнов легко.

Думаю для компании главное создать прецендент и огласка. Готов поучаствовать !

Отправить значок +1

@Xomyak,  :thinking: отлично, в рекомендации должно быть указано, что можно и в электронном виде обращение подавать

Уровень пользователя 7
Отправить значок +1

@VLAD.Z тебе самому не надоело тошнить? Чего ты докапываешься?

Уровень пользователя 7
Отправить значок +2

@VLAD.Z, :thinking: кому не рекомендую и в какой ситуации? 

Уровень пользователя 7
Отправить значок +2

@tonatos, повторюсь, данная рекомендация была взята не “с потолка” (для ее предоставления были использованы внутренние источники). 

Но, хочу вас поблагодарить, что обратили внимание на то, что рекомендация не соответствует Закону (с ссылкой, которую вы предоставили, я ознакомилась).

Дополнительно я передам запрос на то, чтобы информация в наших источниках была исправлена, дабы не вводить в заблуждение пользователей :innocent:   

Отправить значок +1

@Xomyak, почему тогда вы не рекомендуете отправить электронное обращение?

Уровень пользователя 1

Да отправляйте как знаете. Думаете от того, что вы тут будете заниматься буквоедством, у компании изменится порядок приема обращений?! Если что не так, они его отфутболят. Неужели вы не понимаете, что тыкать носом в законы непонятно кого на форуме- это просто смешно!

Конечно! Именно так ! я отправил в електронному виде и нормально получил ответ на мыло обратно!

Никаких фотографий подписей и прочьего, все согласно Закона приянли и отписали.

И я не занимался каким-либо едсвом, а просто обратил внимание что возможностей оставить обращений существенно больше и нету таких ложных требований как было указано @Xomyak  

Если вы тут выступаете как представители компании - пожалуста ознакомтесь с Законом и не пиши ерунды. 

 

Спасибо!

Уровень пользователя 7
Отправить значок +2

@Omi, на жаль, у модераторів Спільноти немає доступу до бази абонентів для індивідуальної перевірки ситуації за мобільним номером. 

Будь ласка, зверніться до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support для уточнення інформації. 

Уровень пользователя 1

@Xomyak, а просто в электронном виде нельзя напечатать и отправить?

Ні, тільки письмово у вигляді фотографії ☺️

Уровень пользователя 7
Отправить значок +2

@VLAD.Z, можете попробовать :wink:

Если обращение будет составлено некорректно, вы получите об этом ответное письмо с комментариями. 

Отправить значок

@Omi не на тому ресурсі ви шукаєте справедливість. Ой, не на тому.

Якщо Київстар не розуміє, що відбувається в тому числі з його боку щось не те, то саме на тому. Не треба тоді брехати в мессаджах "ми турбуємось про ваші родини" і  красти при цьому кошти клієнтів, ніби нічого не сталося.

Уровень пользователя 7
Отправить значок +1

@Omi не на тому ресурсі ви шукаєте справедливість. Ой, не на тому.

Отправить значок

@Omi, це значить, що ваш тарифний план змінений без попереднього повідомлення.

Дякую, Кеп Очевидність.

Але питання було НЕ  в "чи був змінений план". Бо відповідь я знаю: він був змінений.

Питання було:

 

- на яких засадах базувалося це рішення. Клієнторієнтовність? Ні. Краще клієнту не стало. Турбота про клієнта? Ні. Навіть не попередили заздалегідь. А якби у мене бракувало коштів на новий тариф? Викреслюємо чесність, бо це було зроблено навмисно і тихо, як пограбування.

- чому не було надіслано ніякого попереджаючого месседжу. Тоді як спам надходив постійно і "вчасно"

 

- навіщо підвищувати тарифи у період карантину, коли люди втрачають роботу і настали часи коли бракує коштів на інші соціальні потреби.

 

Vlad.Z., Якщо ви не уповноважені відповідати на ці питання, не гайте свій та мій час.

 

Якщо найближчим часов не буде дзвінка та / або е-мейла від оператора по цьому кейсу (вони вказані в профілі аккаунта), буду змушена змінити оператора.

 

Отправить значок +1

@Omi, це значить, що ваш тарифний план змінений без попереднього повідомлення.

Отправить значок

Платних підписок немає.

Отправить значок

У мене план, наприклад ХХ. Було знято (ХХ+Y грн.). Надісланий месседж так, начебто нічого не сталося: "списано XX+Y грн. за вашим тарифним планом"

Але у мене тарифний план XX і згоду на його підвищення Київстар не отримував. Також Київстар не повідомляв про негайне і примусове підвищення.

 

Це Київстар насправді має відповісти "що сталося".

Отправить значок +1

@Omi, якщо були зняті кошти більше ніж тарифний план, у вас можуть бути підключені платні підписки.

Київстар регулярно закриває застарілі тарифні плани, переводячи на нові з більш сучасними абонентськими платами (у бік підвищення :wink:)

Отправить значок

А що в травні сталося. Ви можете написати детально. Чи я маю робити припущення?

Сталося те, що були зняті кошти більше ніж тарифний план. Попереджень, що тарифи буде збільшено, надіслано не було.

Отправить значок

Якщо недостатньо коштів для зняття щомісячної абонентської плати, знімається щоденна абонентська плата,
а якщо на рахунку менше розміру плати, щоденна абонентська плата дорівнює залишку коштів на рахунку.
Дані умови не розповсюджуються на тарифи Дзвінки для батьків, Київстар Комфорт, Професіонал.

При чому тут "недостатньо коштів". Це не є темою топіка.

Отправить значок +1

Якщо недостатньо коштів для зняття щомісячної абонентської плати, знімається щоденна абонентська плата,
а якщо на рахунку менше розміру плати, щоденна абонентська плата дорівнює залишку коштів на рахунку.
Дані умови не розповсюджуються на тарифи Дзвінки для батьків, Київстар Комфорт, Професіонал.

Уровень пользователя 7
Отправить значок +1

А що в травні сталося. Ви можете написати детально. Чи я маю робити припущення?

Отправить значок

Тарифні плани були підвищені у вартості ще в лютому. Як так вийшло, що тільки в травні ви це помітили? Я більш схиляюсь до думки, що декілька місяців сімка лежала на полиці і тільки зараз ви вирішили нею знову скористатися. Тому й смс не отримали вчасно, бо смс з попередженням надсилались ще в грудні-січні.

Нічого подібного не було, не треба домислювати. У попередньому місяці зняли як завжди, за тарифним планом, що був з початку року.

Чому травень вийшов особливим місяцем - питання залишається відкритим.

Уровень пользователя 7
Отправить значок +1

Тарифні плани були підвищені у вартості ще в лютому. Як так вийшло, що тільки в травні ви це помітили? Я більш схиляюсь до думки, що декілька місяців сімка лежала на полиці і тільки зараз ви вирішили нею знову скористатися. Тому й смс не отримали вчасно, бо смс з попередженням надсилались ще в грудні-січні.

Ответить