Решено

Опция -33%

  • 12 Декабрь 2017
  • 18 ответов
  • 12181 просмотр

Дзвоню на номер 466,чую у відповідь "послуга тимчасово не доступна,перетелефонуйте пізніше"
icon

Лучший ответ Aksolotl' 13 Декабрь 2017, 16:46

@Andriiana, вітаю вас у нашій спільноті!

Така інформація звучить при умові вже знятої в цей день щоденної абонплати за послугу або якщо не настала планова дата оплати за опцію за місяць.
Просмотр оригинала

18 Ответы

Уровень пользователя 7
Отправить значок +1
то є дуже й дуже дивно
Уровень пользователя 6
Отправить значок +3
@Andriiana, вітаю вас у нашій спільноті!
Така інформація звучить при умові вже знятої в цей день щоденної абонплати за послугу або якщо не настала планова дата оплати за опцію за місяць.
С 15.01.2018 меня переводят на тариф 4g за 75/мес. Действует ли по этому тарифу опция - 33%?
Уровень пользователя 7
Отправить значок +1
на щастя не діє, звісно ж , ні!

Уровень пользователя 5
Отправить значок +1
@Bounty, вітаю у спільноті 🙂
На жаль, ні, опція діє тільки в деяких старих тарифах.
Добрий день. Я поповнила рахунок і замовила послугу -33%. Щоб перевірити дату наступного зняття ввела для цього комбінацію, але помилилася однією цифрою і мені прийшла смс що мою послугу -33% відключено і гроші не вернулись. Як повернути послугу -33%? Тар.план "вільний київстар"
Уровень пользователя 7
Отправить значок +4
@Julia92 Пополните счет, подключите повторно, деньги не вернуться.
Для подключения *238*1# вызов, при подключении будет снята оплата за месяц.
Уровень пользователя 7
Отправить значок +4
@Julia92 Оборудование настроено. Что ввели, то и получили. Железка не может знать, ошиблись вы или нет. Будем все ждать пока появится ИИ.
Случайно отключила опцию -33%, что теперь делать??? Как вернуть?
Уровень пользователя 5
Ка ранее подключали ? Пробуйте аналогичным способом.
Уровень пользователя 5
Отправить значок +1
Querote, добро пожаловать в наше сообщество!
Повторно опцию можно активировать через код *238*1# и вызов. При этом будет произведена оплата за месяц.
Чи можна відмінити випадкову заявку.Дитина набрала комбінацію і відмінила опцію -33
Уровень пользователя 7
Отправить значок +4
@Vasuluna Подключение? отключение? заявка если уже выполнена, то уже ничего не сделаете с этим.
Не встиг поповнити рахунок до моменту автоматичного зняття абонплати. Прийшло повідомлення, що для позачергового замовлення потрібно поповнити рахунок на 50+ гривень і набрати *238*4#. Поповнив рахунок(зараз там 53 грн), набираю вказаний номер і появляється повідомлення, що на рахунку недостатньо коштів. І це при тому, що на ньому більше 50 гривень.
Уровень пользователя 7
Отправить значок +2
@max_slkk, раді вітати вас в нашій спільноті!
🤔тут вже потрібна індивідуальна перевірка. Зверніться, будь ласка, до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support із зазначенням номеру телефону. Консультант допоможе розібратись.
Как заказать опцию внеочередного снятия -33%
Уровень пользователя 7
Отправить значок +2
@Roman820722, комбинация для внеочередного начисления *238*4# и вызов.

Ответить