Решено

Пакет хвилин "Дзвінки на інші мобільні"


  • Новичок
  • 0 ответов
Замовив послугу 100 хвилин на інші мережі. Плату зняли, смс про нарахування отримав проте після перевірки нарахованих хвилин виявилося 0 хв. В чому причина
icon

Лучший ответ Aksolotl' 4 Декабрь 2017, 16:10

@Igoitr, вітаю вас у нашій спільноті!

Ви раптом не міняли тарифний план після замовлення цієї послуги? Бо якщо поміняли сам тариф, то пакет додаткових хвилин відключається, а невикористані хвилини анулюються.
Просмотр оригинала

46 Ответы

Уровень пользователя 6
Отправить значок +3
@Igoitr, вітаю вас у нашій спільноті!
Ви раптом не міняли тарифний план після замовлення цієї послуги? Бо якщо поміняли сам тариф, то пакет додаткових хвилин відключається, а невикористані хвилини анулюються.
Добрый день, у меня тариф Киевстар онлайн регион 2, я выехал за границы своего региона, могу ли я заказать минуты для разговоров с абонентами других операторов?
Як відмовитися від зняття абонплати за послугу дзвінки на інші оператори
Уровень пользователя 6
Отправить значок +3
@Chelsiuk, добро пожаловать в наше сообщество!
Можете. Детальную информацию про эту услугу можете посмотреть здесь: https://kyivstar.ua/ru/mm/services/voice/calls-to-tother-mobile
Уровень пользователя 6
Отправить значок +3
@Svetochkagalmanova, вітаю вас у нашій спільноті!
Для цього треба відмовитись від самої послуги. При відключенні будуть анульовані невикористані хвилини. Подати заявку на відключення можна за безкоштовним номером 477.
Спасибо за ответ, но он оказался неправильным. Заказанные минуты не в своем регионе не снимаются, снимаются деньги со счета.
Мій тарифний план "Київстар розмови" у його вартість входить 30 бонусних хвилин на інші оператори,як іх отримати і як скористатись ними?
Уровень пользователя 7
Отправить значок +4
Насколько знаю, они предоставляются первые 3 месяца при подключении к тарифу, потом можно использовать дополнительную услугу - https://kyivstar.ua/ru/mm/services/voice/calls-to-tother-mobile?utm_source=ICR&utm_medium=inform
Дякую!
Доброго вечора я підключила послугу 100хв.на місяць за 20грн.але воно зняло гроші і переключилось на послугу безлімітні дзвінки кожного дня по 5 грн . В мене питання як відмовитись від послуги?
]Доброго вечора я підключила послугу 100хв.на місяць за 20грн.але воно зняло гроші і переключилось на послугу безлімітні дзвінки кожного дня по 5 грн . В мене питання як відмовитись від послуги? Дайте будьласка відповідь якомога скоріше
Уровень пользователя 7
Отправить значок +4
@Yuli a не понятен Ваш вопрос, от чего отключиться? 100 минут на другие сети, это доп. услуга. А то что у Вас снимает по 5 грн, это скорее всего тариф. Рекомендую зайти в систему мой киевстар, там можно менять тарифы, отключать/подключать услуги.
Вот ссылка - https://new.kyivstar.ua/
Відключитися від послуги безлімітні дзвінки
Уровень пользователя 5
Отправить значок +1
@Yuli a , ласкаво просимо в наше спільноту! :)
Не зовсім зрозуміло про що ви питаєте, але спробую допомогти. Можливо, ви маєте на увазі відключити на номері тарифний план для дзвінків в мережі Київстар? Якщо так, то, на жаль, мобільний номер не може існувати без тарифного плану. Будь ласка, якщо тариф вам з якихось причин не підходить, то завжди можете змінити на інший, наші тарифні плани представлені тут: https://kyivstar.ua/uk/mm/tariffs
В мене підключена послуга «дзвінки на інші номери»
чому при поповнені на 50грн в першу чергу мені підключили послугу дзвінків, а не активували тарифний план?
Тепер я ще 24год повинен чекати щоб активували тарифний план, а на день мені дали 50мб якого мені взагалі не хватає.
Уровень пользователя 5
Отправить значок +1
@maxxik, вітаю вас у спільноті!
Якщо в умовах тарифу чи послугу передбачено зняття абонплати після поповнення, будь ласка, рекомендую поповнювати рахунок на суму достатню для оплати всіх послуг.
Снялась абонплата 20 грн по услуге: 100 мин для звонков на другие мобильные, а услуга не предоставлена. Проверяла Ее предоставление согласно номера *149# предоставленного в смс от Киевстар.
просьба прояснить ситуацию по моему номеру, дозвонится на Киевстар не удалось, все операторы заняты(
спасибо
Уровень пользователя 6
Отправить значок +3
@GOV, приветствую вас в нашем сообществе!
Если оплата была снята, то услуга предоставлена в обязательном порядке. Если сейчас минут нет, возможно, перешли на новый тарифный план? При смене тарифа услуга отключается автоматически и неиспользованные минуты аннулируются.
Прийшла вчора смс про те, що буде знято 5 грн. за послугу 'дзвінки на інші мобільні', яку я не замовляла, сьогодні 5 грн. списалося з рахунку. Що за приколи в Київстарі?
Уровень пользователя 7
Отправить значок +2
Вы такая не одна. Проблема имеет массовый характер. Это уже минимум 5е подобное сообщение.

Решение обычное - либо звонок оператору через 466, либо разговор через онлайн-чат, либо поход в центр обслуживания абонентов, либо письмо с описанием проблемы через форму Відгуки.

Рекомендую последнее - оно самое удобное. Ответ ожидайте (на указанный вами адрес электронной почты) в течении дня. Могут и позвонить.
Уровень пользователя 7
Отправить значок +2
@Inna_n, раді вітати вас в нашій спільноті!
🤔досить дивна ситуація, адже оплата знімається лише за підключені (замовлені) послуги. Зверніться, будь ласка, до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support для детальної перевірки ситуації за номером.
Всім гарного дня! Бажаю щоб Київстаровські "уловки", стосовно того щоб абонент "лоханувся" і сплатив більше, не затьмарювали ваш приємний настрій! Просто розповім тому, хто ще не знає. Якщо згідно вашого пакету, за який ви сплачуєте абонплату щомісячно, не вистачає хвилин для дзвінків на інші мережі, - Київстар потурбувався про вас: набирайте, *264*30# за 10 грн, *264*100# за 20 грн. Але не забувайте!!!!!! Ця послуга підключена не на один раз, а на постійній основі. І, якщо ви забули, що вона у вас підключена, то у випадку поповнення рахунку для абонплати на користування вашим пакетом, у вас швидесенько спишуться ці 10 чи 20 гривень за чудову послугу "Дзвінки на інші мобільні", яка вам, по суті зараз, ну, геть не потрібна, а потрібно, щоб діяв ваш пакет. А, на абонплату, вже, нажаль коштів не вистачить - поповнюйте рахунок знову! І, якщо ви захочете зараз відключити послугу "Дзвінки на інші мобільні", щоб подібне більше не повторилось - вам оператор скаже: "При відключенні послуги, невикористані хвилини анулюються", а те, що ви за них вже заплатили, нікого не цікавить! Так що не забудьте через місяць цю послугу відключити, щоб знов не трапився сюрприз!! Київстару можна не коментувати - і так все ясно!
Уровень пользователя 7
Отправить значок +2
@filippovna, раді вітати вас в нашій спільноті!
🤔дякую, що поділились своїм досвідом в використанні цієї послуги. Але всі умови є на офіційному сайті https://kyivstar.ua/uk/mm/services/voice/calls-to-tother-mobile в вільному доступі😉
У мене за умовами тарифного плану 150 хвилин на інші оператори мобільного зв'язку. Але кожного місяця 26числа бонусні хвилини анульовуються і мені потрібно додатково купувати хвилини. Один раз мені їх не вистачило і я додатково їх купила. Як відмінити цю послугу?
Дякую.
Уровень пользователя 7
Отправить значок +1
Через МК/оператора/голосовое меню 477

Ответить