Решено

Перереєстрація номеру / Як перейти з бізнес-тарифу на "Індивідуальний"?


Добрий вечір! Скажіть будь ласка як перейти з бізнес тарифу на індивідуальний, оскільки звільнилась від підприємця, а запропонований тариф не підходить?
icon

Лучший ответ Katrine 30 Апрель 2018, 21:18

@Tetyana_021, вітаю вас у спільноті!

Будь ласка, зверніться до координатора вашої корпоративної групи (або за місцем отримання номеру на колишній роботі) дізнатись чи дозволяє ваша колишня організація залишити вам номер, із подальшими діями координатор ознайомлений.

Інформація про перереєстрацію також розміщена на нашому сайті: https://kyivstar.ua/uk/mm/services/base/reissue
Просмотр оригинала

27 Ответы

Уровень пользователя 7
Отправить значок +1
Если у Вас корпорация то только через координатора.
Яка процедура відключення?
Оператори не працюють. Два дні не знаю чи прийнята заявка на зміну тарифного плану. 4 рази обіцяли передзвонити - не дзвонять!!! Суцільна брехня. Сервіс занепав. Я як клієнт непотрібен нікому.
Як отримати контакт з оператором щоб зясувати процес переходу на передоплачений тариф з корпоративнолї групи?
Зараз Київстрах тягне час а першого числа скажуть давай плати за цілий місяць бо не поджав заявку до кінця місяця. Задрали. Сервіс - для самозадоволення а не для людей
Прошу дати пояснення хто такий координатор. Це представник підприємства чи сервісного центру Київстар.
Уровень пользователя 7
Отправить значок +4
@Tetyana_021 Это представитель вашей организации (в которой вы работали).
Чи необхідно щоб координатор був особисто присутній при відключенні, чи може він дасть підтвердження іншим способом (письмовою заявою, ксерокпією документів, телефонним дзвінком тощо)?
Уровень пользователя 5
Отправить значок +1
@AndriiK, вітаємо вас у спільноті!
Для виходу з корпоративної групи потрібно звернутись до координатоа вашої організації дізнатись, чи дозволить він вам виконати таку процедуру. А щоб перевірити яка ситуація на номері, будь ласка, напишіть нашим онлайн консультантам за посиланням: https://kyivstar.ua/uk/support
Уровень пользователя 5
Отправить значок +1
@Tetyana_021, вітаю вас у спільноті!
Будь ласка, зверніться до координатора вашої корпоративної групи (або за місцем отримання номеру на колишній роботі) дізнатись чи дозволяє ваша колишня організація залишити вам номер, із подальшими діями координатор ознайомлений.
Інформація про перереєстрацію також розміщена на нашому сайті: https://kyivstar.ua/uk/mm/services/base/reissue
Скільки коштує відключення номеру від корпорації?
Зараз мій номер обслуговується в бізнес пакеті малого та середнього бізнесу, хочу перейти на дешевший тариф, який недоступний в бізнес пакетах, тому маю намір перейти на послуги передплаченого зв'язку. Скільки коштує дана послуга і які документи потрібні.
Уровень пользователя 5
Отправить значок +1
Vikoulyona, вітаю вас у нашій спільноті!
В даному випадку пропонується процедура перереєстрації номеру з одного власника на іншого, її вартість складатиме 106,25 грн. Для її здійснення потрібно звернутися до координатора організації.
Пришла в негодность сим-карта (поплавилась в телефоне, но работает), Номер сим-карты был корпоративным, как сделать новую сим-карту вместо старой, это нужно делать в главном отделении киевстара или нет, что для этого нужно иметь при себе?
Уровень пользователя 5
Отправить значок +1
@SenykOleg, добро пожаловать в сообщество!
Пожалуйста, обратитесь к координатору вашей корпоративной группы (или по месту получения номера) узнать разрешает ли организация оставить вам номер, с последующими действиями координатор ознакомлен.
Информация о перерегистрации также размещена на нашем сайте: https://kyivstar.ua/uk/mm/services/base/reissue
Сьогодні заходив до магазину для перереєстрації номеру з корпоративного на фіз особу (на мене). з рахунку за цю послугу зняло 107 грн. Наразі номер в системі значиться як тимчасово закритий. Як довго буде здійснюватись ця перереєстрація?
Уровень пользователя 4
Отправить значок +1
Перереєстрація платна для юридмчних осіб. Власником номера стане фізична особа з 1го числа наступного місяця, оскільки в той же день для Вашого номеру буде присвоєно новий тарифний план. Зараз він ще належить компанії, на яку зареєстрований. Якщо у Вашій компанії є координатор (людина, яка має право розпоряджетися номерами компанії), ймовірно він тимчасово закрив номер для того, щоб не списувалася абонплата протягом поточного розрахункового періоду в цілях економії
Ви зможете самостійно активувати номер як тільки у Вашому електронному кабінеті стане доступною ця послуга.
Підскажіть чи таке можливо зробити? і які саме документи для цього потрібно ?

Дякую !
Уровень пользователя 4
Отправить значок +1
Звісно можливо. Потрібно мати оригінали свідотства реєстрації платників податків, витяг з єдиного державного реєстру платників, печатки обох сторін, обов'язково для нової юридичної особи зареєструвати координатора (потрібен паспорт координатора та ІПН
Чи можливо якимось чином зберегти за собою номер (перереєструвати на фіз.особу.), якщо юридична особа в стадії ліквідації, печатка знищена, координатор відсутній? Дякую
Уровень пользователя 7
Отправить значок +2
@Ihor097, перереєструвати номер в такому випадку можна лише на фізичну особу як раз. Я вам рекомендую звернутися до оператора Онлайн Чата https://kyivstar.ua/uk/support. Там напишите номер та дані, на яку організацію оформлений. Оператор зможе підказати, які потрібні будуть документи та адресу, куди звернутися.
В компании подал заявку на вывод номера из корпорации. Как узнать есть ли добро на переоформление? Когда можно обратится в КС для переоформления?
Уровень пользователя 4
В компании подал заявку на вывод номера из корпорации. Как узнать есть ли добро на переоформление? Когда можно обратится в КС для переоформления?
Все это Вы можете узнать у Координатора "Корпорации"...
Уровень пользователя 7
Отправить значок +2
@serg_fredom007, как подавали заявку на выход из корпорации?
Ситуация следующая, пользуюсь номером уже около 10 лет, корпорацию предыдущий владелец к которому я подключался продал вместе со всеми подключенными номерами, сейчас хочу отключить номер от корпорации и перейти на контакт как физ.лицо чтоб я мог нормально управлять своим номером и услугами, но координатор говорит что невозможно такое, даже после того как я сказал что на сайте доступна информация и достаточно только подтвердить мою заявку на переход. Тарифные планы меняет произвольно что меня вообще не устраивает, заявки по подключению услуг не подтверждает.
Какие еще есть варианты отключиться от корпорации?
Уровень пользователя 7
Отправить значок +2
@lm19866, рекомендую обратиться к оператору Онлайн Чата https://kyivstar.ua/uk/support. Там напишите номер мобильного и укажите, на какую организацию он оформлен. Оператор проверит возможность и подскажет детали.
Более 10 лет назад я купил стартовый пакет Киевстар. Примерно в 2016 году я вступил в корпорацию ФЛП. Я желаю перейти в другую корпорацию. Мне отказывают в переходе по причине задолженности других членов корпорации. У меня задолженности по номеру нет. Правомерен ли отказ куратора в выходе из его корпорации? Как мне осуществить переход в другую (служебную) корпорацию, сохранив свой номер?
Уровень пользователя 7
Отправить значок +2
@Andrii Zaverukha, Услуга перерегистрации предоставляется в случае:
отсутствия дебиторской задолженности на всех лицевых счетах как "старого", так и "нового" абонента.
дебиторская задолженность означает задолженность за полученные абонентом телекоммуникационные услуги, которые по состоянию на 01 число следующего после выставления счета месяца не была погашена абонентом 🤓
Еще немного информации здесь. 👈🏽

Ответить