Решено

Почему не подключается персональный подарок?

  • 20 Сентябрь 2017
  • 332 ответы
  • 85197 просмотров


Показать первую публикацию

332 Ответы

Добрий ранок.Таке питання,вчора ввечері замовив мегабайти за 15грн 2000 на 5 днів,кошти знялися а мегабайти не надалися.
Уровень пользователя 4
Отправить значок +1
@Timon раді вітати у нашій спільноті! Бонусні Мб надаються на бонусний рахунок, їх можна перевірити *138# і виклик
Пришла смс с акцией типа пополнить счет на 161 грн и получишь 3гб инета на 5 дней. Пополнил на 170 грн - инета не дали. Зашел в приложение может активировать надо, нашел акцию за 20 грн 3 гб инета на 5 дней. Заказал, 20 грн сняло а потом пришла смс что "Уважаемый клиент, Ваш номер не является участником акции".

Где инет? Где 20 грн?
Уровень пользователя 7
Отправить значок +4
1. после пополнения бонус начисляется автоматически в течении 24-х часов, активации не требуется
2. предложение на 5 дней 3 гб за 20 грн. это уже совсем другое предложение, если уже подали заявку, а потом второй раз отправляли, то в ответ приходит корректное сообщение, т.к. предложение уже задействовано. Ждите начисления.
Как правило Мегабайты проверяются по данным предложениям *138# вызов.
Заказала пакет МГ (персональный подарок 3000 мг за 20 гр.) его так и не подключили зато со счета снято 10 гр.не понятно куда?!!!
Уровень пользователя 7
Отправить значок +1
Просто так нічого ніколи не знімає. В Мій Київстар дивіться
Скажіть будь-ласка мені прийшло повідомлення "Для Вас новорічний бонус - безкоштовні 1000 мб мобільного інтернету та безлім на соц мережі на 30 днів" виславши безкоштовне смс з кодом 18 на номер 18. Я вислав повідомлення що Безліміт на соцмережі + 1000 мб надано. Я переключився і мені 28 - 30 зняло кошти за користування інернетом.
Уровень пользователя 5
Отправить значок +1
@Natali3360, добро пожаловать в наше сообщество!
@Kaliniv D прав, проверить направление расхода можно в личном кабинете, раздел Расходы и платежи. Заявка на подключение подарка обычно выполняется в течение суток при условии достаточной суммы на счете.
Уровень пользователя 5
Отправить значок +1
@mgoroh, добро пожаловать в сообщество!
Для проверки ситуации, пожалуйста, перезвоните по 0 800 300 466 для соединения с оператором или же напишите "Онлайн консультанту" (самый низ страницы), так же у вас запросят номер с которого вы обращались https://kyivstar.ua/ru/support
Предложили тариф за 95грн. в месяц, первый месяц 48грн скидка я заказал, он в обработке на бонусном счету есть деньги но мне пришло смс что не достаточно денег. Хочу понять, первое: бонусные деньги снимет или же нужно пополнить на 95грн? И второе: как можно аннулировать заявку. Спасибо
Уровень пользователя 7
Отправить значок +4
@vityan66 первая абонентская плата будет снята с основного счета (48 грн.). Последующие снятия могут происходить и с бонусов. Для отмены заявки, не пополняйте счёт 6 дней на указанную сумму, держите баланс менее 48 грн., заявка аннулируется.
Хотіла підключити новий тарифний план за акційною ціною. Подзвонила до оператора запустила паузу на тарифний план який мала підключиний щоб не зняло кошти за попереднім тарифом спеціально не поповнила абонплану, тоді почала підключати другий тариф поповнила рахунок, подзвонила 477, все що треба нажимала не підключилося і зразу прийшло повідомлення з текстом "Ви не маєте права на пропозицію" на англійській мові. Я ще раз подзвинила до оператора питаюсь чого не виходить підключитися мені сказали що заяка надіслана почекайте і вона піключиться. Я прочекала цілу добу і все одно не підключилося. А тепер ще й до оператора не можу додзвонитися не з'єднує. До того ще й через те що я не підключила свій попередній тариф і цей не підключився мені кожен день знімає 2 грн. Порадьте підключається і що можна зробити щоб акція нарешті підключилася?
Доброго дня,вчора отримав повідомлення про знижку на першу абонплату 100 грн при підключенні до 8 березня тарифу максимальний безлім 200,але при підключенні зняло 200 грн???
Уровень пользователя 7
Отправить значок +2
@Olha98, раді вітати вас в нашій спільноті!
🤔досить незрозуміла ситуація відбулась за вашим номером. Зверніться, будь ласка, до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/ru/support для детальної перевірки.
Прокачайте свой телефон с новым тарифом: 3000 МБ + безлим на соцсети и 50 мин на другие мобильные за 65 грн/мес. Закажите до 07/03/2018 и получите скидку 33 грн на первую абонплату. Заказ по тел. 477
Я так и зделал но с меня взяли всю сумму 65
гр
Проблема така. Прийшла Смс: "Прокачайте свій телефон з новим тарифом: безлім на YouTube та музику, 6000 МБ, 100хв на інші мобільні за 95грн/міс. Замовте до 07/03/2018 та отримайте знижку 48 грн на першу абонплату."
Думаю, хороший тариф. Набираю 477, в меню "підключайте зі знижкою на тариф" підключив. Поповнив рахунок на 95грн (сам не знаю чого, перестрахувався мабуть). Наступне покажу на скріншоті. Мало того, воно зняло всі 95грн, так ще й ще раз хоче цей самий тариф підключити! Зараз висить активна заявка на підключення. Знижки - немає, забрали 95грн. Якби було ще 95, забрали б ще раз. Серйозно? Надіюсь, що це питання можна вирішити, бо підключав по знижці, а 48 грн - ще половина абонплати на місяць.

Уровень пользователя 5
Отправить значок +1
kot3339, добро пожаловать в наше сообщество!
Такая ситуация возможна в случае, когда оформление заявки произведено через общее меню, а не раздел акционного предложения для вашего номера.
Уровень пользователя 5
Отправить значок +1
Give Me Violence, вітаю вас у нашій спільноті!
Дуже схоже на ситуацію, коли оформлено декілька заяв. Якщо оформлено першу в загальному розділі на заміну, то вона перша і буде виконуватися, а при оформленні нової відбувається інформування про недостатність коштів.
Give Me Violence, вітаю вас у нашій спільноті!
Дуже схоже на ситуацію, коли оформлено декілька заяв. Якщо оформлено першу в загальному розділі на заміну, то вона перша і буде виконуватися, а при оформленні нової відбувається інформування про недостатність коштів.

Яким чином могло оформитись декілька заявок без моєї участі ?
точно оформив одну в меню, де пропонували акцію. На скріншоті показані повідомлення, навіть видно, що спочатку зняло абонплату, а потім прийняло, не зрозуміло яким чином, другу заявку.
Уровень пользователя 5
Отправить значок +1
Give Me Violence, при акційній пропозиції є змога оформити заяву і через акційне меню, і через стандартне меню, можливо у вас так і відбулося.
Пришла СМС о предложении сменить тарифный план до 15.03. вместо 60 грн по акции 30грн в первый месяц, заказала сегодня, сняли 60!!!! Что за прикол не поняла. Тарифный план бесплатно замена.
Give Me Violence, при акційній пропозиції є змога оформити заяву і через акційне меню, і через стандартне меню, можливо у вас так і відбулося.

Ну так, легче ж спихнути на абонента, що він неправильно підключив, а не визнати свою провину і повернути кошти, які ви називаєте "знижкою на тариф". Мало того, берете скажені суми за тарифи, так ще й обманюєте зі своїми "акціями".
Уровень пользователя 7
Отправить значок +2
@Yanchik odyvanchik, рады приветствовать вас в нашем сообществе!
🤔для детальной проверки ситуации по данному вопросу нужно обратиться к оператору 466/Онлайн Чата https://kyivstar.ua/ru/support
Я звоню им с 466 уже 100 раз, нереально дозвониться постоянно говорят занято.
Прийшло повідомлення якщо я перейду на тариф Безлім відео до 14.03.2018, перша плата буде зі знижкою 48 грн. З рахунку зняли 95 грн. Тариф змінила сьогодні 13 березня. Де ж та знижка?! Навіщо обманювати? До оператора не додзвонитися. Поясніть, будь ласка, для чого писати одне, а робити інше?!

Ответить