Решено

Послуга "Хто дзвонив" // «Повідомити про мене»



Показать первую публикацию

77 Ответы

Уровень пользователя 7
Отправить значок +1
@Tanyavl Або випадково кимось відключено.

Замовлення послуги

Замовляйте поcлугу «Хто дзвонив» за номером 4️⃣7️⃣7️⃣*️⃣7️⃣7️⃣1️⃣

або за допомогою спеціального USSD-запиту:


  • Перевірити статус послуги «Хто дзвонив» *️⃣1️⃣0️⃣0️⃣*️⃣0️⃣3️⃣*️⃣1️⃣#️⃣
  • Підключити послугу «Хто дзвонив» *️⃣1️⃣0️⃣0️⃣*️⃣0️⃣3️⃣*️⃣2️⃣#️⃣
  • Відключити послугу «Хто дзвонив»*️⃣1️⃣0️⃣0️⃣*️⃣0️⃣3️⃣*️⃣2️⃣#️⃣
Уровень пользователя 7
Отправить значок +5
@Tanyavl, раді вітати вас в нашій спільноті!
У цій темі надано багато інформації по такій ситуації як у вас. Перегляньте, будь ласка, відповіді наших користувачів😉
...
Уровень пользователя 7
Отправить значок +2
Це результат команди по перевірці налаштувань переадресації.
Повернути налаштування до стандартних можна так:
Для всіх переадресацій: ##002#
Для умовних переадресацій: ##004#

Детальніше про налаштування переадресацій.

Також переадресації можливо налаштувати через систему Мій Київстар (і через мобільний додаток також).
Уровень пользователя 7
Отправить значок +4
@Nasty-a Это сервисный номер Киевстар, отключите услугу "уведомить меня" и "кто звонил", тогда данной переадресации не будет
Привіт,я не отримую повідомлення про вхідні дзвінки,котрі здійснюються в момент, коли моя лінія зайнята. Згідно інформації по номеру, така послуга в мене підключена,але по факту вона не працює. Як бути? може, це десь варто в налаштуваннях телефона дивитися?
Уровень пользователя 7
Отправить значок +4
@Dzhyl Кто звонил может не работать в том случае если у вас установлена переадресация звонков. Попробуйте набрать ##002# вызов, потом понаблюдайте пару дней, должно все быть ОК 🙂
Подскажите, пожалуйста, как мне узнать кто мне звонил, когда телефон был выключен? Я на предоплате. Можно ли это узнать платно?
Почему невозможно получить информацию о пропущенных звонках, когда телефон был выключен? При предоплате.
Уровень пользователя 7
Отправить значок +2
Значит не подключена услуга «кто звонил».
https://kyivstar.ua/ru/mm/services/network/whocalled
Уровень пользователя 5
Отправить значок +1
@Alina888, приветствую в сообществе!
Если у вас подключена услуга "Кто звонил". то после включения телефона приходит смс о пропущенных звонках. Срок хранения сообщения на сервере – 2 дня после последнего пропущенного звонка.
Платно такая информация не предоставляется.
Не приходять смс повідомлення, про те, хто дзвонив, коли телефон був відключений або знаходився поза зоною досяжності. Послугу відключала, і підключала знов, ну нічого не змінилося.
Уровень пользователя 7
Отправить значок +5
@0320, раді вітати вас в нашій спільноті!
🤔тут вже потрібна індивідуальна перевірка. Зверніться, будь ласка, до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support із зазначенням номеру телефону.
Скажіть будь ласка....чому мені не приходять повідомлення про пропущені виклики ,коли телефон виключений?
Уровень пользователя 7
Отправить значок +4
@1809 тут 2 варианта
  1. услуга не подключена по Вашему номеру (Кто звонил называется), услугу можно включить в мой киевстар.
  2. у вас есть переадресация, нужно её отменить набрав ##002# вызов.
Мені не прийшло смс з послуги хто дзвонив. можна повторити надсилання смс або якимось іншим способом дізнатись номер абонента який мені телефонував?
Уровень пользователя 7
Отправить значок +5
@Johnny42, 🤔термін зберігання повідомлення послуги "Хто дзвонив" на сервері - 2 дні після останнього пропущеного дзвінка.
Якщо після закінчення 2-денного терміну ваш телефон так і не зареєструвався в мережі, була переповнена пам'ять телефону або SIM, встановлене ​​блокування вхідних повідомлень і т.п., повідомлення послуги «Хто дзвонив» автоматично видаляється з сервера.
Доброго дня. Декілька днів тому назад,перестали надходити смс повідомлення від послуги "Автовідповідач",і також від послуги "Хто дзвонив". Все підключено за моим номером,обидві послуги справно працювали,і дня 3-4 тому,перестало смс надходити. В чому може бути проблема?
Уровень пользователя 7
Отправить значок +5
@Nagra, 🤔тут вже потрібна індивідуальна перевірка. Зверніться, будь ласка, до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support із зазначенням номера телефону.
Доброго дня! чи можна відключити СМС повідомлення плану "Вам дзвонили...", "Абонент з`явився в мережі...."? Заважають людині з обмеженими зором. Дякую!
Уровень пользователя 5
Отправить значок +1
Отключение услуги "Кто звонил": набираете комбинацию *100*03*3# и вызов - перестанут приходить смс "Вам дзвонили...".
Отключение услуги "Уведомить меня": *100*12*3# и вызов - перестанут приходить смс "Абонент з'явився в мережі..."
Уровень пользователя 7
Отправить значок +5
@Igor112019, виконали рекомендації @Admin 🤓? Вдалось відключити інформаційні повідомлення?
Чей номер при проверке #62#
Уровень пользователя 3
Отправить значок +1
@OLEG SAv, +380672071003 - служебный номер по услуге "Кто звонил".
Спасибо!

Ответить