Вопрос

Послуга "Київстар звіт"

  • 3 Декабрь 2018
  • 16 ответов
  • 3614 просмотров

Отправить значок
Що означає відповідь в SMS від оператора-інші списання?

16 Ответы

Уровень пользователя 7
Отправить значок +2
@Vladimir 59, 🤔я вірно зрозуміла, що набирали запит *135# та виклик?
Отправить значок
Так.
Додзвонився до оператора. Пояснили,що це плата в розмірі 10 грн. на добу, яка призначається на розсуд оператора. Без урахування-говорив чи ні.
Уровень пользователя 7
Отправить значок +2
@Vladimir 59, така абонплата знімається, якщо не оплачено повну вартість тарифу. Ці умови зазначені на сайті. Тому рекомендую просто оплатити повний пакет послуг за тарифом. 😉
Отправить значок
Це дуже добре,але чомусь ця умова змінюється по бажанню оператора.При наданні тарифа про це не обговорювалось.Невже такі кепськи справи у оператора.
Уровень пользователя 7
Отправить значок +2
@Vladimir 59, а який у вас тариф?
Отправить значок
В мене тариф за 55 грн. Називається "Безлім Розмови 2018". Але про це я дізнався випадково з автовідповідача. Раніше, коли не вистачало коштів, знімали 2 грн, потім 5 грн. зараз 10 грн. Що дивно без врахування-розмовляв чи ні. Такого навіть водафон не робить.
Уровень пользователя 7
Отправить значок +2
@Vladimir 59, 🤔про всі зміни оператор попереджає заздалегідь тих абонентів, котрих ці зміни торкнуться.
Всі умови тарифу є у відкритому доступі на нашому офіційному сайті https://kyivstar.ua/uk/mm/tariffs/arhive/unlimtalks2018 , розділ "Детальніше" - "Якщо недостатньо коштів для зняття плати за пакет послуг на 4 тижні".

P.S.: 🤓судячи з того, яка інформація надана в цьому розділі, щоденна абонентська плата по вашому тарифу складає не 10 грн., а 5 грн.


Можливо ще щось не врахували? Якісь додаткові витрати? Спробуйте подивитись рух коштів самостійно через систему «Мій Київстар» https://account.kyivstar.ua, розділ "Витрати і платежі" - "Деталізація витрат".
Отправить значок
Перевірив все врахував,але було знято 10грн три доби поспіль.
Уровень пользователя 7
Отправить значок +2
@Vladimir 59, 😕дивно.
В цій ситуації потрібна вже індивідуальна перевірка. Зверніться, будь ласка, до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support із зазначенням номера телефону для уточнення деталей і отримання додаткових рекомендацій. Обов'язково попросіть оператора написати за що і які суми було знято.
Отправить значок
Звертався. Відповідь -"собака гавкає-вітер носить". Бачили очі що купували. Ще - я багато років не користуюсь мобільним інтернетом від Київстар. Але сплачую за послугу. Це дуже схоже за сплату аліментів за неіснуючих дітей.
З повагою Володимир.
Уровень пользователя 7
Отправить значок +2
@Vladimir 59, з вашого повідомлення можу зробити висновок, що три доби поспіль у вас знімалась щоденна абонентська плата за умовами тарифного плану в розмірі 5 грн., і оплата за Інтернет-пакет 50 Мб, також в розмірі 5 грн.
☑️Що в сумі за день виходить 10 грн.

P.S.: оплата за Інтернет знімається лише в одному випадку, коли фіксується успішне Інтернет-з'єднання.
🤔можливо в телефоні все ж підключена передача даних?
Отправить значок
Я іноді користуюсь послугами інтернет через свій андроід,але церез існуючий вай фай від іншого провайдера.Всі функціі інтернета смарта через київстар відключені.
Уровень пользователя 3
Отправить значок +1
@Vladimir 59, Вам оператор надав відповідь за що кошти знімались? Що це за зняття були?
Отправить значок
Ні не надав. Тільки вказав інші відрахування.
Уровень пользователя 3
Отправить значок +1
@Vladimir 59, дуже дивно, що оператор не пояснив🤔
Давайте, я Вам допоможу. Зробіть, будь ласка, скріншот витрат з розділу "Деталізація витрат" в системі "Мій Київстар" ( за період, коли була знята оплата), разом, впевнена, зможемо розібратись в Вашому питанні.😉

Ответить