В ньому вказано спочатку що мені підключили послугу мобільна безпека на 14 днів безкоштовно, а сьогодні прийшла смс що термін бещкоштовного періоду закінчився і далі 7 грн. тиждень.
Питання:
1.Номер 6911 це Ваш номер Київстару?
2. Якщо так то чому не підписано шо це київстар, бо в повідомленні вказано шо відправити смс або дзвінок зробити (зараз багато шахраїв тому не збираюст цього робити).
3. Якщо це дійсно Ваш номер тому чи Ви без мойого підтвердження підключили цю послугу? І тепер вона буде платною і мені потрібно витрачати свій час щоб якимось чином відключити її. В додатку май київстар я не знайшов що ця послуга підключена. Проясніть ситуацію. Дякую.
Лучший ответ Katrine
Так, у нас є така Контент-послуга «Мобільна безпека» - це сервіс, що дозволяє підвищувати вірогідність повернення Вашого мобільного пристрою (телефону / смартфона / планшета) у разі втрати, а також ви зможете керувати мобільним пристроєм на віддаленому та надійному захисті особистої інформації.
Детальна інформація про послугу на сайті.
Відключення: відправити безкоштовно Стоп на номер 6911.