Вопрос

Послуга "Рік без абонплат" і "Рік без абонплат Lite"

  • 2 Апрель 2020
  • 179 ответов
  • 12255 просмотров

доброго дня я заплатив за послугу рік без оплат

мені зняло оплату і прийшло зарахування

але інтернету нема

чи можете мені детально розповісти про цю послугу

і сказати чому виникла неполадка

апо скажати куди я можу звернутися з цією проблемою


179 Ответы

Уровень пользователя 7
Отправить значок +1

Читай політику справедливого користування

Уровень пользователя 7
Отправить значок +1

За кордоном інтернет будет тарифікуватись згідно тарифів роумінгу.

Отправить значок +1

@BTR, безлим. интернет будет предоставляться даже при отсутствии ежемесячного платежа по тарифному плану :hugging:

Уровень пользователя 2
Отправить значок +1

@pLatwa, якщо набрати комбінацію *252#, то буде відображено використаний трафік лише в рамках додаткових денних пакетів. Сюди не включається трафік, використаний в межах тарифного плану.

@VLAD.Z , буде відображатись весь використаний трафік за добу лише для тарифів з безлімітним об'ємом трафіку.

Уровень пользователя 7
Отправить значок +2

@Vanij 19, если у пользователя услуги оплата по тарифу не была снята, услуга будет предоставляться абоненту :nerd:

Уровень пользователя 7
Отправить значок +1

@meh, не могли бы вы зганять мне за пивком, а то мне как-то лень.

Уровень пользователя 7
Отправить значок +1

@Divi зніме спершу як абонплату, це без сумніву.

Уровень пользователя 7
Отправить значок +2

@Divi:thinking: стосовно абонентської плати, все залежить від того, чи була у вас знята щоденна оплата. Якщо ні, то після поповнення рахунку першою зніметься абонентська плата по тарифу.

Щодо швидкості. Згідно "Політики справедливого користування мережевими ресурсами", після використання більше 3000 МБ протягом доби буде застосовано обмеження швидкості до 0,8 Мбіт/c

Уровень пользователя 7
Отправить значок +2

@limpopo, у каждого абонента есть определенный профиль потребления телекоммуникационных услуг, согласно которому мы и определяем кому предлагать участие в той или иной акции. Мы регулярно проводим подобные акции, не исключено, что в будущем вы также сможете стать участником одной из них :wink:
Поскольку вас заинтересовало данное предложение, пожалуйста, обратитесь к оператору Онлайн Чата https://kyivstar.ua/uk/support. Сотрудник зафиксирует информацию по вашему номеру, чтобы мы могли учитывать ваше желание участвовать в подобных акциях в будущем.

Уровень пользователя 7
Отправить значок +2

@VLAD.Z, по имеющейся у меня информации, услуга будет работать во всех тарифных планах предоплаченной формы обслуживания. 

Уровень пользователя 7
Отправить значок +2

@Shtefan, спасибо :hugging:

P.S.: ответ от специалистов я так и не получила, зато благодаря вам буду теперь знать, какую информацию слышат пользователи. 

Уровень пользователя 1
Отправить значок +1

@Shtefan, спасибо :hugging:

P.S.: ответ от специалистов я так и не получила, зато благодаря вам буду теперь знать, какую информацию слышат пользователи. 

Приятно с Вами иметь дело!

Отправить значок

@Xomyak, вітаю! Скажіть, будь-ласка, а послуга “Рік без оплат” надається в режимі USB/Bluetooth tethering? Тобто, якщо доступ до мережі буде надаватися іншим пристроям зі смартфону, чи не буде проблем? Питання виникло, бо знаю, що існує така практика обмеження безлімітного доступу до Інтернету, що логічно, але тут є щоденне обмеження, тому уже було б нелогічно.

Вже відповіли на питання в Call-центрі. Обмежень щодо USB/Bluetooth tethering немає.

Уровень пользователя 7
Отправить значок +2

@VLAD.Z, таке значення передає в додаток система персональних пропозицій (технічна особливість відображення інформації). Але, по факту, Інтернет надається безлімітний.

Всі ці моменти вже прийняті до уваги розробниками додатку “Мій Київстар”. 

Отправить значок +1

@virtuon, ни пользователи ни модераторы Сообщества не имеют доступа к рассылке СМС с предложениями. Это определяется только биллингом.

Уровень пользователя 7
Отправить значок +1

Не понятно что за услуга.

У Вас Домашний интернет или Мобильная связь?

На сколько я понял Ваше описание подпадает под тариф Домашнего интернета  “Безлим на год” 

Если Вы оплатили по мобильной связи то в КС таких тарифов нет.

Конкретизуйте пж

@VLAD.Z, таке значення передає в додаток система персональних пропозицій (технічна особливість відображення інформації). Але, по факту, Інтернет надається безлімітний.

Всі ці моменти вже прийняті до уваги розробниками додатку “Мій Київстар”. 

Шахрайство і брехня! Навіщо приховувати, що після використання 3 Гб протягом дня, швидкість обмежена до 0,8 Мб/с !???

Отправить значок +1

@IhorKo, вони справді приховують про обмеження швидкості в описах тарифів: там нічого не зазначено про “Політику справедливого користування мережевими ресурсами”.

Отправить значок +1

@Xomyak, якщо доступ до інтернету повністю безлімітний, то ніякий USSD не перевірить залишок Мб та термін дії, що було в пакетах “VIP Інтернет Безлім”.

Отправить значок +1

@alinaaaa, обмеження по швидкості є, а обмежень по роздачі немає.

Уровень пользователя 7
Отправить значок +2

@VLAD.Z, при смене тарифного плана услуга не отключается.

Уровень пользователя 7
Отправить значок +1

Обійти політику справедливого користування ви не зможете ніяк. Це вже тисячу разів обговорювалось на цьому форумі. Можете далі нікого не переконувати- це марна справа. Правила компанії- єдині для всіх абонентів 

доброго дня я заплатив за послугу рік без оплат

мені зняло оплату і прийшло зарахування

але інтернету нема

чи можете мені детально розповісти про цю послугу

і сказати чому виникла неполадка

апо скажати куди я можу звернутися з цією проблемою

Така сама ситуація, мали вирішити питання до 13.04, тепер обіцяють до 20.04. Шкода що гроші знімають з рахунка в долі секунди, а питання вирішуються тижнями. І ще не зрозуміло як вирішиться((

Уровень пользователя 7
Отправить значок +2

@IhorKo, хочу акцентувати вашу увагу на тому, що під поняттям “безліміт” мається на увазі необмежена кількість МБ. Швидкість мобільного Інтернету не є умовою тарифів та послуг. 

“Політика справедливого користування мережевими ресурсами” не приховується від абонентів. Інформація є на нашому офіційному сайті в розділі “Центр новин”. 

Отправить значок +1

@Xomyak, я можу перевіряти через меню смартфона, але чи можна перевірити залишок МБ безлімітного трафіку, що надаються за умовами послуги, шляхом USSD?

“Політика справедливого користування мережевими ресурсами” розміщена на нашому офіційному сайті в розділі “Центр новин”, але нічого про неї не згадується в описах тарифів з безлімітним трафіком.

Ответить