доброго дня я заплатив за послугу рік без оплат
мені зняло оплату і прийшло зарахування
але інтернету нема
чи можете мені детально розповісти про цю послугу
і сказати чому виникла неполадка
апо скажати куди я можу звернутися з цією проблемою
доброго дня я заплатив за послугу рік без оплат
мені зняло оплату і прийшло зарахування
але інтернету нема
чи можете мені детально розповісти про цю послугу
і сказати чому виникла неполадка
апо скажати куди я можу звернутися з цією проблемою
стосовно абонентської плати, все залежить від того, чи була у вас знята щоденна оплата. Якщо ні, то після поповнення рахунку першою зніметься абонентська плата по тарифу.
Щодо швидкості. Згідно "Політики справедливого користування мережевими ресурсами", після використання більше 3000 МБ протягом доби буде застосовано обмеження швидкості до 0,8 Мбіт/c
Поскольку вас заинтересовало данное предложение, пожалуйста, обратитесь к оператору Онлайн Чата https://kyivstar.ua/uk/support. Сотрудник зафиксирует информацию по вашему номеру, чтобы мы могли учитывать ваше желание участвовать в подобных акциях в будущем.
P.S.: ответ от специалистов я так и не получила, зато благодаря вам буду теперь знать, какую информацию слышат пользователи.
P.S.: ответ от специалистов я так и не получила, зато благодаря вам буду теперь знать, какую информацию слышат пользователи.
Приятно с Вами иметь дело!
Вже відповіли на питання в Call-центрі. Обмежень щодо USB/Bluetooth tethering немає.
Всі ці моменти вже прийняті до уваги розробниками додатку “Мій Київстар”.
Не понятно что за услуга.
У Вас Домашний интернет или Мобильная связь?
На сколько я понял Ваше описание подпадает под тариф Домашнего интернета “Безлим на год”
Если Вы оплатили по мобильной связи то в КС таких тарифов нет.
Конкретизуйте пж
Всі ці моменти вже прийняті до уваги розробниками додатку “Мій Київстар”.
Шахрайство і брехня! Навіщо приховувати, що після використання 3 Гб протягом дня, швидкість обмежена до 0,8 Мб/с !???
Обійти політику справедливого користування ви не зможете ніяк. Це вже тисячу разів обговорювалось на цьому форумі. Можете далі нікого не переконувати- це марна справа. Правила компанії- єдині для всіх абонентів
доброго дня я заплатив за послугу рік без оплат
мені зняло оплату і прийшло зарахування
але інтернету нема
чи можете мені детально розповісти про цю послугу
і сказати чому виникла неполадка
апо скажати куди я можу звернутися з цією проблемою
Така сама ситуація, мали вирішити питання до 13.04, тепер обіцяють до 20.04. Шкода що гроші знімають з рахунка в долі секунди, а питання вирішуються тижнями. І ще не зрозуміло як вирішиться((
“Політика справедливого користування мережевими ресурсами” не приховується від абонентів. Інформація є на нашому офіційному сайті в розділі “Центр новин”.
“Політика справедливого користування мережевими ресурсами” розміщена на нашому офіційному сайті в розділі “Центр новин”, але нічого про неї не згадується в описах тарифів з безлімітним трафіком.
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.