Решено

Послуга SIM для планшета // раніше "Інтернет SIM-пара"

  • 24 Ноябрь 2017
  • 274 ответы
  • 34636 просмотров


Показать первую публикацию

274 Ответы

Уровень пользователя 7
Отправить значок +2
@Dzhobulda, раді вітати вас в нашій спільноті!
Взагалі незрозуміла ситуація😰В тарифному плані "Максимальний Безлім" послуга "Інтернет сім-пара" не оплачується. Зверніться, будь ласка, до оператора 466/0800300466/Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support для перевірки інформації із смс, а також для перевірки, чому не можете користуватись Інтернетом на другій карті.
В мене є діючий номер телефону, я купив новий стартовий пакет для того щоб зробити сім-пару з wifi роутером, але виявилось що в новому пакеті вже є сім-пара і там дві сім карти, запитання як роз'єднати ту сім-пару і з'єднати з моїм номером на один рахунок? Дякую
Уровень пользователя 7
Отправить значок +2
@Artem_M, раді вітати вас в нашій спільноті!
🤔роз'єднати не зможете, так як ця сім-пара йде саме до нового номеру. Ви можете зробити новий номер "Інтернет сім-парою", а друга карта просто буде неактивною і використати її вже не вийде.
Сим пара. Купил пополнил и не работает че делать?
Уровень пользователя 7
Отправить значок +2
Что именно не работает?
Як відключити сім пару?
Уровень пользователя 7
Отправить значок +1
про яку сім пару йдеться?
Уровень пользователя 7
Отправить значок +1
що і де не працює?
Уровень пользователя 7
Отправить значок +2
@Alex198806, раді вітати вас в нашій спільноті!
Відключення можна зробити в системі "Мій Київстар", в розділі "Послуги" - "Підключені послуги" - "Додаткові послуги" - "Інтернет SIM пара" - "Відключення".
Або можна скористуватись комбінацією *100*93*3# та виклик.
Уровень пользователя 7
Отправить значок +2
@Kol105, рады приветствовать вас в нашем сообществе!
🤔ничего непонятно. Подключили "Sim-пару" или "Интернет Sim-пару"? Вторая sim-карта была куплена отдельно? Что не работает? Sim-карта не видит сети или просто нет доступа в Интернет?
Опишите, пожалуйста, ситуацию более подробно.
Я подключив сим пару по номеру 0682040377 .приходит смс за техничных причин неможливо.передзвонить на 466
Уровень пользователя 5
Отправить значок +1
Dorofej911, вітаю вас у нашій спільноті!
Уточніть, будь ласка, чи працює у вас друга сім картка?
В сим-паре абсолютно не даёт модемной карточке подключиться. 😡 уже больше часа
Уровень пользователя 5
Отправить значок +1
@Spiluvishki, уточните, пожалуйста, интернет сим-пару активировали или нет? Проверяли ли настройки для пользования интернетом?
@Spiluvishki, уточните, пожалуйста, интернет сим-пару активировали или нет? Проверяли ли настройки для пользования интернетом?
я уже с января месяца на этом тарифе 😁и десятилетия и с компами и интернетами и с модемами
а вообще с тех пор как ввели ограниечение стало только хуже. вот сегодня с утра модем подключился а "без доступа к интернету". потом через время раздуплило.

золотое время этого тарифа январь-февраль уже не вернётся никогда походу
@Spiluvishki, уточните, пожалуйста, интернет сим-пару активировали или нет? Проверяли ли настройки для пользования интернетом?
и смотрите на скриншот- ВАШ СЕРВЕР ПРЕРЫВАЕТ СОЕДИНЕНИЕ НА ЭТАПЕ РЕГИСТРАЦИИ КОМПЬЮТЕРА В СЕТИ. бо закалебали тыкать нам в наши настройки 😬
Сім пара для інтернету відвалилась. При підключенні модему видає попередження що картка заблокована, що робити? До цього часу все працювало стабільно кілька місяців.
Уровень пользователя 5
Отправить значок +1
@Spiluvishki. зачастую сложности как раз таки и возникают из-за неверных настроек. Попробуйте включить сим пару в телефон и проверить там такое же будет интернет подключение или нет?
Уровень пользователя 5
Отправить значок +1
@Ping333, досить не характерна помилка для роботи послуги.
Будь ласка, спробуйте включити ынтернет сім-пару у телефон і перевірити роботу інтернету, точка доступу для інтернету - internet
Якщо в телефоні працює, то потрібно перевіряти модем.
Якщо в телефоні не працює, то краще звернутись до оператора на 466 або у онлайн-чат для подальшої перевірки.
@Ping333, досить не характерна помилка для роботи послуги.
Будь ласка, спробуйте включити ынтернет сім-пару у телефон і перевірити роботу інтернету, точка доступу для інтернету - internet
Якщо в телефоні працює, то потрібно перевіряти модем.
Якщо в телефоні не працює, то краще звернутись до оператора на 466 або у онлайн-чат для подальшої перевірки.

В телефоні запрацювала, але що дивно і картка з телефона (не з цієї сім пари) запрацювала в модемі, перевіряв кілька разів. Але як тільки ставлю в модем сім-пару, відразу розпочинаються якісь глюки і видає повідомлення про неможливість підключення, або взагалі що карта відсутня і навіть коли все підключається добре то мережі модема немає в списку доступних підключень, хоча в самій програмі показує що сигнал хороший. Але такі проблеми тільки з сім парою, пробував іншу сімку, з нею інтернет працює без проблем. На рахунок того що картка була заблокована, було недостатньо коштів, (карткою не користувались кілька тижнів) після поповнення повідомлення про блокування зникло, але ситуацію це не змінило.
Уровень пользователя 7
Отправить значок +2
В телефоні запрацювала, але що дивно і картка з телефона (не з цієї сім пари) запрацювала в модемі, перевіряв кілька разів. Але як тільки ставлю в модем сім-пару, відразу розпочинаються якісь глюки і видає повідомлення про неможливість підключення, або взагалі що карта відсутня і навіть коли все підключається добре то мережі модема немає в списку доступних підключень, хоча в самій програмі показує що сигнал хороший. Але такі проблеми тільки з сім парою, пробував іншу сімку, з нею інтернет працює без проблем. На рахунок того що картка була заблокована, було недостатньо коштів, (карткою не користувались кілька тижнів) після поповнення повідомлення про блокування зникло, але ситуацію це не змінило.
Похоже на то, что ваш модем просто неумеет работать с карточками, где не предоставляются голосовые услуги и сходит с ума. У меня на модеме Verizon таких проблем нет.
Хотя вы можете заменить SIM-пару бесплатно по гарантии и проверить, может действительно пробелма в ней.
Похоже на то, что ваш модем просто неумеет работать с карточками, где не предоставляются голосовые услуги и сходит с ума. У меня на модеме Verizon таких проблем нет.
Хотя вы можете заменить SIM-пару бесплатно по гарантии и проверить, может действительно пробелма в ней.


Річ в тому, що раніше все працювало, проблеми почалися після того як картку заблокували через брак коштів.
Уровень пользователя 7
Отправить значок +2
@Ping333, скористувались порадами @Katrine? Ситуація не змінилась?
Как проверить, подключена ли эта услуга к моей сим-карте?
Уровень пользователя 5
Отправить значок +1
Julija777, приветствую в сообществе!
Проверить можете в Мой Киевстар / раздел услуги / Подключенные услуги.
Вход в Мой Киевстар: https://new.kyivstar.ua

Ответить