Важно Решено

Позачергове зняття абонплати у тарифному плані

  • 15 Сентябрь 2017
  • 807 ответов
  • 586329 просмотров


Показать первую публикацию

807 Ответы

Уровень пользователя 7
Отправить значок +2
@Yurii Hai, вітаємо в нашій спільноті!
Все залежить від умов вашого тарифу. Зараз в більшості тарифів щомісячна оплата знімається автоматично після поповнення рахунку на потрібну суму (якщо не була знята щоденна оплата і якщо закінчився місяць дії тарифу) і надаються всі умови.
Зверніться, будь ласка, до онлайн оператору для більш детальної перевірки з вашим номером https://kyivstar.ua/ru/support (внизу сторінки "Онлайн консультант").
Як замовити пакет хвилин та інтернету на місяць за 160 грн не чекаючи 00 годин?
Уровень пользователя 7
Отправить значок +2
@KlimSrateg, рады приветствовать в нашем сообществе!
Все зависит от того, какой у вас тариф. Т.к. во многих тарифных планах нет возможности сделать внеочередной заказ снятия абонентской платы как и подсказал пан @Kaliniv D 🙁
В этих тарифах абонентская плата снимается автоматически в день планового снятия. Если пропустили дату, и денег на счету было недостаточно даже для снятия ежедневной оплаты, то после пополнения сумма будет снята сразу же автоматически. Если была снята ежедневная оплата, то ежемесячная снимется ночью в период с 00:00 до 03:00
Уровень пользователя 7
Отправить значок +1
такої можливості не передбачено
Уровень пользователя 4
Отправить значок +1
@Olga_Tkachenko вітаємо у нашій спільноті, за 160 грн є тариф "Київстар Онлайн Екстра. Регіон 1", в ньому немає комбінації для позачергового нарахування абонентської плати, вона нараховується автоматично в дату її планового зняття в період з 00 до 03 години ночі або якщо цього не сталось вночі, одразу після поповнення
Как актеривировать тариф раньше запланиранного дня для снятия суммы , если деньги уже на счете
Уровень пользователя 6
Отправить значок +1
К сожелению никак, только ждать день снятия абон.платы
Уровень пользователя 7
Отправить значок +1
це неможливо, лише чекати зняття абонплати
Можно ли воспользоваться услугами, например, как *477*202# или *238*4#, чтобы сняли абонплату сейчас, а не ждать ночи?
Уровень пользователя 7
Отправить значок +1
в більшості нових тарифних плянів- не можна !

Уровень пользователя 7
Отправить значок +1
в більшості нових тарифних плянів- не можна !

Як замовити позачергове зняття абонплати,бо до оператора неможливо додзвонитися???
Уровень пользователя 7
Отправить значок +1
такої можливості немає
Яку комбінацію потрібно ввести щоб підключити акцію "Київстар онлайн 2016 регіон 1"? Мені потрібно щоб 60 грн зняло, тому шо вночі чомусь не було знято
Уровень пользователя 7
Отправить значок +1
Яку комбінацію потрібно ввести щоб підключити акцію "Київстар онлайн 2016 регіон 1"? Мені потрібно щоб 60 грн зняло, тому шо вночі чомусь не було знято

Ви певні, що ця акція зараз діє? Вже 2018 рік.
Хочу здвинути на декілька днів дату оплати за тарифним планом. Оплачую тариф для 5 членів родини у різний час. Це не зручно. Краще оплачувати абонплату усіх членів родини в один день.
Уровень пользователя 4
Отправить значок +1
@A.nna рады приветствовать в нашем сообществе. Все зависит от вашего текущего тарифа. Во многих тарифах такая возможность не предоставляется, это касается линейки новых тарифов (на пример Киестар Онлайн , Киевстар Разговоры, и новые, которые вышли осенью)
Уровень пользователя 7
Отправить значок +1
Хочу здвинути на декілька днів дату оплати за тарифним планом. Оплачую тариф для 5 членів родини у різний час. Це не зручно. Краще оплачувати абонплату усіх членів родини в один день.

У мене подібна ситуація, в мене в один день знімає абонплату, у батьків в другий, у коханої в третій,
я знайшов просте рішення- поповнюю суми які достатні для зняття абонплати на декілька місяців.
Уровень пользователя 7
Отправить значок +4
Есть еще выход проще. Переходите на котнракт, у Вас там будет лицевой счет. На лицевой счет Вы сможете подключить номера близких. Будет легче контролировать расход.
Уровень пользователя 4
Отправить значок +1
@Alex333 раді вітати у нашій спільноті! Позачергове замовлення абонентської плати у нових тарифах здійснити можливості немає. Там вона знімається в автоматичному режимі. Ви можете вказати назву вашого тарифу, стосовно комбінації на оплату, перевіримо 😉
Уровень пользователя 4
Отправить значок +1
@Vika18 раді вітати у нашій спільноті!
Комбінації для позачергового замовлення абонентської плати у вашому тарифі немає. Плата знімається в автоматичному режимі, при достатній сумі коштів , в період з 00 до 03
Дякую, за поради. Проте, у моєму випадку вони не підходять. Контракт - дорого. Я і так за трьох сплачую наперед (дитина і батьки), і їм в силу вікових особливостей важко розібратися у численних комерційних пропозиціях оператора, слідкувати за своїми оплаченими послугами. За місяць вони встигають підключитися до непотрібних додаткових послуг, які нав'язує Ваш гарний Київстар і перерахована плата знімається на інші послуги або ж перевищують ліміт дзвінків на інші мережі. Відтак щомісяця приходиться по два рази сплачувати абонплату.
P.S. Свої поради про дешеву юшку залиште для себе.
Уровень пользователя 7
Отправить значок +1
Дякую, за поради. Проте, у моєму випадку вони не підходять. Контракт - дорого. Я і так за трьох сплачую наперед (дитина і батьки), і їм в силу вікових особливостей важко розібратися у численних комерційних пропозиціях оператора, слідкувати за своїми оплаченими послугами. За місяць вони встигають підключитися до непотрібних додаткових послуг, які нав'язує Ваш гарний Київстар і перерахована плата знімається на інші послуги або ж перевищують ліміт дзвінків на інші мережі. Відтак щомісяця приходиться по два рази сплачувати абонплату.
P.S. Свої поради про дешеву юшку залиште для себе.


ну тоді нехай так все і буде як було, як наші поради Вам не смакують. Їжте, не обляпайтеся!
Уровень пользователя 6
Отправить значок +3
@Vlad1298, добро пожаловать в наше сообщество!
Если ваш тариф предусматривает функцию внеочередного заказа списания абонплаты, то подать заявку можно по бесплатному номеру 477. Но все новые тариф такую функцию не предусматривают, в них списание денег и начисление льгот происходит автоматически.
Уровень пользователя 5
Отправить значок +1
@Yurabon, вітаю вас у нашій спільноті!
Для такого випадку є змога пропустити термін оплати до найпізнішої дати, потім поповнити рахунок за всіма номерами. Наприклад, сплачується абонплата 3,4,7,8,10. Для першіих 4х номерів не поповнюєте рахунок до 10 числа включно. За умовою, коли на всих рахунках буде сума менше 2 грн (тобто не сплачена щоденна абонплата), якщо на всих номерах підключені тарифи нової лінійки, де неможлива позачергова оплата, при поповненні всих номерів 10 числа автоматично відбудеться нарахування абонплати в день поповнення.

Ответить