Решено

Предоплаченная и контрактная формы обслуживания / Условия предоставления телекоммуникационных услуг

  • 1 Декабрь 2017
  • 59 ответов
  • 25387 просмотров

Уровень пользователя 7
Отправить значок +1

Прошу разъяснить терминологию “Контракт” и “Предоплата”.

Последнее, на сколько я понимаю, это оплата, которая не привязана к определенному календарному месяцу. И осуществлять звонки возможно до тех пор, пока баланс не станет нулевым. Но, почему тогда в тарифах на предоплате пишет "грн./месяц", и ежемесячный платеж является обязательным?

Наилучший ответ 🤗 выбирается только из собственного опыта и таблицы сравнения между “Предоплатой” и “Контрактом”


Спасибо за внимание.

icon

Лучший ответ Olga 2 Декабрь 2017, 21:52

@Aleksei.Sivokhin, пан @Kaliniv D указал основную разницу контрактного подключения и предоплаченного.
Относительно контрактного подключения, получаете:
-бОльшую защищенность номера (управление только владельцем)
-больше возможностей (кредитование, подключение номера до оплаты, корпоративное обслуживание с индивидуальными услугами и тарифами)
-индивидуальное персонализированное обслуживания (детализированный счет, временное закрытие по паспорту, выделенный сотрудник для корпоративных клиентов.
-дополнительные услуги для ведения бизнеса (виртуальная АТС, навигатор, корпоративные GPRS сети).

А по абонентской плате: в тарифах контракта она снимается равными частями каждый день. Например, абонплата составляет 100 грн./месяц, в декабре 31 день, поэтому выходит ежедневно будет сниматься 100/31 = 3,23 грн.
На предоплате абонплата снимается раз в месяц в дату ее планового начисления, это может быть 5-е, 17-е или другое число месяца, эта дата зависит от даты подключения тарифа.

Просмотр оригинала

59 Ответы

Уровень пользователя 7
Отправить значок +1
Передоплата- користування номером знеособлено, контракт - підписання угоди письмової з оператор.
Уровень пользователя 7
Отправить значок +1
Дорогий(-а)@Kaliniv D ваша відповідь не достатньо розгорнута. Ніц не зрозуміло.
Будь-ласка, спробуйте пояснити, але не пізніше через 8 (вісім) годин, Можливо інші користувачі спільноти мають неупереджені знання.

Дякую @Kaliniv D за увагу, гарного Вам робочого дня.
Уровень пользователя 1
04.06.2017вступив у чинність 18.11.2003
Ст. 32 Про телекомунікації в останній чинній редакції від 6 листопада 2016 року.
Нові не набрали чинності редакції статті відсутні.
Глава VI. Споживачі телекомунікаційних послуг
Стаття 32. Права споживачів телекомунікаційних послуг
Порівняти з редакцією статті від Порівняти
1. Споживачі під час замовлення та/або отримання телекомунікаційних послуг мають право на:
1) державний захист своїх прав;
2) вільний доступ до телекомунікаційних послуг;
3) безпеку телекомунікаційних послуг;
4) вибір оператора, провайдера телекомунікацій;
5) вибір виду та кількості телекомунікаційних послуг;
6) безоплатне отримання від оператора, провайдера телекомунікацій вичерпної інформації щодо змісту, якості, вартості та порядку надання телекомунікаційних послуг;
7) своєчасне і якісне одержання телекомунікаційних послуг;
😎 отримання від оператора, провайдера телекомунікацій наявних відомостей щодо наданих телекомунікаційних послуг;
9) обмеження оператором, провайдером телекомунікацій доступу споживача до окремих видів послуг на підставі його власної письмової заяви;
10) повернення від оператора, провайдера телекомунікацій невикористаної частини коштів у разі відмови від передплачених телекомунікаційних послуг у випадках і порядку, визначених правилами надання і отримання цих послуг, а також договором приєднання щодо виконання благодійного телекомунікаційного повідомлення (у разі укладення такого договору);
11) відмову від телекомунікаційних послуг у порядку, встановленому договором про надання телекомунікаційних послуг;
12) відшкодування збитків, заподіяних унаслідок невиконання чи неналежного виконання оператором, провайдером телекомунікацій обов’язків, передбачених договором із споживачем чи законодавством;
13) оскарження неправомірних дій операторів, провайдерів телекомунікацій шляхом звернення до суду та уповноважених державних органів;
14) відмову від оплати телекомунікаційної послуги, яку вони не замовляли;
15) отримання відомостей щодо можливості та порядку відмови від замовленої телекомунікаційної послуги;
16) безоплатне отримання від оператора, провайдера телекомунікацій рахунків за надані телекомунікаційні послуги. За особистим зверненням споживача з урахуванням технічної можливості обладнання телекомунікаційної мережі нарахована до оплати сума за надані послуги повинна бути розшифрована тільки за той розрахунковий період, до якого споживач має претензії, із зазначенням номера абонента, якого викликав споживач, виду послуги, часу початку і закінчення кожного сеансу зв’язку, обсягу наданих послуг, суми коштів до сплати за кожний сеанс зв’язку. Телекомунікаційні послуги, які надаються знеособлено (анонімно), розшифровці не підлягають;
16-1) перенесення абонентського номера, користування персональним номером та отримання послуг національного роумінгу;
17) інші права, визначені законодавством України та договором про надання телекомунікаційних послуг.
2. Абонент, який отримує телекомунікаційні послуги без укладення договору в письмовій формі, може зареєструватися в оператора, надавши йому персональні дані відповідно до закону в порядку, встановленому національною комісією, що здійснює державне регулювання у сфері зв’язку та інформатизації.
Переходьте на лайф. Там і обслуговування краще, і ціни норм
Уровень пользователя 6
Отправить значок +1
@avgusta, але покриття далеко не "норм"
Уровень пользователя 4
Отправить значок +1

@Aleksei.Sivokhin, пан @Kaliniv D указал основную разницу контрактного подключения и предоплаченного.
Относительно контрактного подключения, получаете:
-бОльшую защищенность номера (управление только владельцем)
-больше возможностей (кредитование, подключение номера до оплаты, корпоративное обслуживание с индивидуальными услугами и тарифами)
-индивидуальное персонализированное обслуживания (детализированный счет, временное закрытие по паспорту, выделенный сотрудник для корпоративных клиентов.
-дополнительные услуги для ведения бизнеса (виртуальная АТС, навигатор, корпоративные GPRS сети).

А по абонентской плате: в тарифах контракта она снимается равными частями каждый день. Например, абонплата составляет 100 грн./месяц, в декабре 31 день, поэтому выходит ежедневно будет сниматься 100/31 = 3,23 грн.
На предоплате абонплата снимается раз в месяц в дату ее планового начисления, это может быть 5-е, 17-е или другое число месяца, эта дата зависит от даты подключения тарифа.

Уровень пользователя 7
Отправить значок +1
Дорогий(-а) @Olga той пан надав тлумачення широкого вжитку, які можливо витягнути з економного довідника.
А ось своє тлумачення — розкрила у повному обсязі, залишилось ще декілька запитань.
  1. рівними частинами кожен день знімається абонплата за домашній інтернет, я на контракті.
  2. якого дідька-лисого у передплаченому сервісі абонплата взагалі знімається у місяцях, хто таку дурню вигадав…? Людина передплачує кошти й використовує до тих пір, доки не використає.
Доводжу приклад, маю тариф Vodafone Zero: 200 Mb/щодня, безлім в мережі, sms 100, 0,35 грн / хв. (тарифікація по хвилина) тобто розрахунок наступний 20 грн - 9 жовтня сьогодні грудень - 9 грн, на залишку й можу дзвонити, зазвичай дзвонять до мене, коли подзвоню сам то більше однієї хвилини лінії не тримаю. Тому вважаю що переплачувати абонплату це якась нісенітниця.
@Olga твоя відповідь не буде найкращою, спробую дізнатися від іншого користувача.
Уровень пользователя 6
Отправить значок +3
  1. рівними частинами кожен день знімається абонплата за домашній інтернет, я на контракті.
  2. якого дідька-лисого у передплаченому сервісі абонплата взагалі знімається у місяцях, хто таку дурню вигадав…?


1. За домашній Інтернет оплата стягується одразу вся в повному обсязі 1-го числа (або наступного дня після поповнення). На контракті одразу весь місяць сплачується тільки за перший місяць користування новим тарифом (при підключенні або при заміні тарифу), а потім пропорційно рівними частинами щодня.

2. Створенням тарифів займається окремий відділ, ім'я фахівців якого ми не розповсюджуємо, бо це є внутрішньою інформацією компанії. При цьому всі тарифи створюються згідно із ринковою ситуацією в сфері комунікацій.
Уровень пользователя 7
Отправить значок +1
Дорогий @Aksolotl', дякую за відповідь! Та за підтримку свого колеги @Olga, - нехай тішиться відповіддю - 👸🏽 🇺🇦
Уровень пользователя 7
Отправить значок +1
і що?
Уровень пользователя 7
Отправить значок +1
Вот всегда знал, никогда не спрашивай у женщин советов, например, у @Olga. Как и у любой другой женщины отсутствие логического мышления — напрочь. Главное торопится сказать / написать. Примеры, использование вообще не привела этот модератор @Olga от Киевстар.

Итак, оказалось что предоплату от контракта пояснить можно так:
  • Предоплата, — к балансу отношение имеет косвенно. В любом тарифном пакете расчет указан в два показателя [Дзвінки (в мережі Київстар) Безлiм; Дзвінки (на інші мережі], по первому варианту понято Безлимитный, второй – указывает на расход (установленных минут, либо фиксированная стоимость), следующий показатель SMS ежедневно за 1 грн., дают от 50 до 100, если отправить 1 sms на следующий день, будет снято вторая гривна с баланса и так далее …, Теперь по мобильной связи, понимается так, если тарификация по-минутная, с баланса списывается оплата как за минуту разговора и даже если разговор длился 30 секунду, будет списана вся минута удержания в сети до момента разорвать связь. Если в тарифном пакете минуты закончились, их можно в текущем месяце докупить через личный кабинет или с баланса будет сниматься до тех пор, пока не выйдет на 0,00 грн. Простыми словами: «вначале плати, за тем пользуйся!» 😎
  • Контракт, — все выше сказанное применяется, но для абонента Киевстар предоставляет право выйти в «минус» не пополняя баланс целый месяц. И при этом свободно общаться.


Если, я где-то не прав, ожидаю ваших рассуждений и комментрариев, в особенности от девочки @Olga 🤗 или возможно сможет растолковать @Aksolotl' 🤔
Також може бути корисним почути досвід користування простого абонента за контрактом пана @Kaliniv D 🤠
Уровень пользователя 3
Почему в контрактных тарифных планах безлимитный интернет стоит 95 грн на 4 недели а в предоплате 155 грн?
Уровень пользователя 7
Отправить значок +4
@ALF256 В контрактных тарифных планах нет оплаты раз в четыре недели. Только за месяц и снимается она равными частями. т.е. если абонентская плата 95 грн в месяц в месяце 30 дней, то каждый день будет сниматься 3.16 грн.
Если вас не устраивает предоплата, переходите на контракт 🙂 Ведь очевидно что контракт на сегодняшний день намного выгодней + защита вашего номера (тот же угон номера/замена сим и т.д.)
Уровень пользователя 7
Отправить значок +2
Защиту номера также обеспечивает и "Персонификация номера" - приходите в отделение с паспортом и карточкой, просите у администратора привязать ваш номер к вам по паспорту, вам распечатывают бланк, вы его заполняется, с паспорта снимаются копии и вносятся в базу (если я не ошибаюсь).

В итоге, если нужно заменить номер или ещё чего - без паспорта никак.
Это отрезает и мошенников, они без паспорта и вашей головы не смогут умыкнуть ваш номер, в отличии от ситуации когда у вас предоплата без персонификации.

Но у контракта есть весомые плюсы - для начала, дешевле, более приоритетное обслуживание и возможность оплачивать связь в долг - т.е., существует минус.
я так і не зрозумів які мінуси в "контракті"
Уровень пользователя 7
Отправить значок +2
@Bogdone, може, їх немає 😉

Одно непонятно, почему основная масса людей сидит все таки на предоплате? Наверняка какие-то минусы в контракте есть?

Уровень пользователя 7
Отправить значок +2

@kvn6204, многие не хотят подключать контракт из-за оформления номера на паспортные данные. Детальнее о контракте здесь

Уровень пользователя 3
Отправить значок +1

Зараз ніяких суттєвих переваг в контракту немає.

Передоплата це лише назва, по факту завуальований контракт з тою ж абонплатою.

Знаєте що передбачає будь-який контракт на заході? Безкоштовний телефон найновішої моделі, що залишається у вас після завершення контракту. Договір не передбачає зміни ціни протягом терміну його дії, це мінімум 1 або 2 роки. Так, ціни на послуги вищі, але зрозуміло що в них закладено і сам апарат і всі прибутки компанії. Крім того додаткове страхування на випадок втрати чи крадіжки телефону. 

Як правильно підмітив шановний Aleksei.Sivokhin, з якогось часу оператори стали продавати підписку на послуги (користуєшся чи ні - платиш все одно). Крім того обрізавши тривалість до вигаданих періодів типу 28 днів, збільшили собі ціну за місяць. А ввівши якісь “обов”язкові 5-10 гривень зверху” ще шахрайським методом збільшили прибутки.

Зміни в тарифах часто невиправдані, додаються непотрібні послуги (по суті це нав”язування, що незаконно). Умови в нових тарифах змінили так, що їх можуть міняти ледь не щодня.  Дивно чому законодавство ще не передбачає обмежень в подібній самодіяльності. 

Дивно чому для послуг не спрацьовує правило повернення коштів за неякісно надані послуги. 

Наприклад, обман при тарифікації і необгрунтоване зняття коштів.

Отправить значок +1

Зараз ніяких суттєвих переваг в контракту немає.

Передоплата це лише назва, по факту завуальований контракт з тою ж абонплатою.

Знаєте що передбачає будь-який контракт на заході? Безкоштовний телефон найновішої моделі, що залишається у вас після завершення контракту. Договір не передбачає зміни ціни протягом терміну його дії, це мінімум 1 або 2 роки. Так, ціни на послуги вищі, але зрозуміло що в них закладено і сам апарат і всі прибутки компанії. Крім того додаткове страхування на випадок втрати чи крадіжки телефону. 

Як правильно підмітив шановний Aleksei.Sivokhin, з якогось часу оператори стали продавати підписку на послуги (користуєшся чи ні - платиш все одно). Крім того обрізавши тривалість до вигаданих періодів типу 28 днів, збільшили собі ціну за місяць. А ввівши якісь “обов”язкові 5-10 гривень зверху” ще шахрайським методом збільшили прибутки.

Зміни в тарифах часто невиправдані, додаються непотрібні послуги (по суті це нав”язування, що незаконно). Умови в нових тарифах змінили так, що їх можуть міняти ледь не щодня.  Дивно чому законодавство ще не передбачає обмежень в подібній самодіяльності. 

Дивно чому для послуг не спрацьовує правило повернення коштів за неякісно надані послуги. 

Наприклад, обман при тарифікації і необгрунтоване зняття коштів.

В передоплаті плата за пакет послуг Х грн завжди знімається раз на вигадані періоди типу 28 днів в повному обсязі. В тарифах «Київстар Комфорт» та «Професіонал» плата за пакет послуг Х грн знімається щомісяця (Х - розмір плати за пакет послуг відопвідного тарифного плану).

А в контракті у перший місяць обслуговування знімається плата за пакет «Перший місяць обслуговування»:

  • для нових абонентів та абонентів, які мігрували з передплати – 100 грн з пропозицією «Простий старт» (однакова для усіх тарифних планів із тих, в яких доступна пропозиція «Простий старт»);
  • для абонентів, які змінили свій тарифний план – яка дорівнює щомісячній вартості тарифу.

Надалі плата за тарифний план нараховується щодня рівними частинами, пропорційно кількості днів у календарному місяці.

Уровень пользователя 7
Отправить значок +2

@Nazaralli, ваші зауваження передала на розглядання. Сподіваюсь, що вони будуть прийняті до уваги. 

Отправить значок +1

@Xomyak, які це зауваження?

Уровень пользователя 1
Отправить значок

Быть контрактным абонентом Киевстар это боль... Почти по любому поводу нужен обязательный визит в офис, часть из которых работают по франшизе и человек который тебе может помочь бывает там три раза в неделю. Тебя обделяют гигабитным домашним интернетом по тарифу всё включено и как выход предлагают либо платить за интернет отдельно либо вернуться на предоплату, что в любом случае ведёт к дополнительным расходам. Мобильное приложение для контрактного абонента это не инструмент где можно что-то настроить и изменить, а рекламный баннер в котором можно посмотреть на цыферки.

 

Уровень пользователя 7
Отправить значок +1

Не знаю о чем вы? В приложении Мой Киевстар возможно самому изменить тарифный план и заказать дополнительные услуги. Плюс детализация звонков и расходов.

Не знаю о чем вы? В приложении Мой Киевстар возможно самому изменить тарифный план и заказать дополнительные услуги. Плюс детализация звонков и расходов.

 

@Cherevach  Мобильное приложение для контрактного абонента

 

Оно немного другое, чем у предоплаченной связи

Ответить