Решено

Приостановление обслуживания номера / Временное отключение/повторное включение номера



Показать первую публикацию

168 Ответы

Намагаюся відновити номер але не можу знайти на сайті єллектронну бесіду з працівником Київстару якою я користувалася минулого разу. Також не можу відновити номер через "Мій Київстар" бо номер на разі не працює та SMS не надхоидть да і PUK2 коду я знайти не можу.
Уровень пользователя 7
Отправить значок +2
@Alexa Zet, на жаль, в цій ситуації допомогти зможе лише оператор 😥. Спробуйте ще раз повторно звернутись до консультанта Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support із зазначенням номера телефону, котрий потрібно відновити.
Чи можна в тарифі "Все разом" припинити надання послуг на мобільний, якщо я буду у відпустці з наступного місяця. Мені необхідний лише Домашній інтернет.Чи можливо поділити абонплату в такому випадку? Мені потрібно це зробити на 2 місяці.
Уровень пользователя 7
Отправить значок +4
Чи можна в тарифі "Все разом" припинити надання послуг на мобільний, якщо я буду у відпустці з наступного місяця. Мені необхідний лише Домашній інтернет.Чи можливо поділити абонплату в такому випадку? Мені потрібно це зробити на 2 місяці.
нет, так нельзя. у вас 2 варианта:
  1. отключить тариф киевстар все вместе и отдельно платить за ДИ, после приезда снова включите, но не факт что старый тариф
  2. платить как и платили.
Досить обирати давайте коли люди виїжають за границю на 3 місяці і більше хватить знімати кошти Яж нею Не користуючись залишаюсь без кошт. Виглядить трохи як здирництво або махінації з коштами
Уровень пользователя 7
Отправить значок +4
@Igoor Скажите, а откуда компании знать что вы уехали на 3 месяца и не будете пользоваться услугами? Вот вам полезная инфо Временное отключение/повторное включение номера
Я несколько месяцев буду не в Украине, мне не нужны тарифные условия. Могу я приостановить действие своего тарифа ?
в личном кабинете Мой Киевстар можно временно отключить номер (только не перепутайте с услугой "Пауза абонплаты" -- это не то

а вообще, если вы просто не платите, то услуги не предоставляются (только входящие звонки)

в таком режиме номер может находиться 365 дней с момента последней абонентской активности (исходящий звонок, пополнение баланса)
Уровень пользователя 7
Отправить значок +2
@Olga ts, ось тут можете детальніше прочитати щодо блокування. 😉
Цікавить наступна інформація. Я контрактний абонент Київстар (067ххххх61). Тимчасове відключаю свій номер на 180 днів з 01/08/2019 до 27/01/2019. 28/01/2019 планую знову скористатись цією послугою і відключити номер ще на 180 днів.

Який принцип списання коштів за абонплату у такому випадку?
Який розмір абонплати буде списано з мене 28/01/2019?

Варіанти відповідей:
а) повну абонплату,
б) за 28 днів місяця,
в) за 1 день місяця
Уровень пользователя 7
Отправить значок +2
@Andrii Malai, 🤔після підключення номеру абонентська плата буде знята вночі (з 28-го числа на 29-е) одразу за 29 днів місяця. Потім ще буде знята оплата за залишок днів, тобто за 30-31-е число. А ось вже з 1-го числа наступного місяця оплата зніматись вже не буде.
@Andrii Malai, 🤔після підключення номеру абонентська плата буде знята вночі (з 28-го числа на 29-е) одразу за 29 днів місяця. Потім ще буде знята оплата за залишок днів, тобто за 30-31-е число. А ось вже з 1-го числа наступного місяця оплата зніматись вже не буде.
Дякую за відповідь!
Тобто після відновлення дії номеру навіть 2-го числа і повторного призупинення дії номеру 3-го числа абонплата зніметься за повний місяць?
Я вірно зрозумів Вашу відповідь?
Уровень пользователя 7
Отправить значок +2
@Andrii Malai, так. Коли відновите дію номеру, абонплата зніметься одразу за 2 дні. Далі номер знову блокуєте, та абонплата продовжить зніматися до кінця поточного місяця.
тимчасово призупинити сервіс
Уровень пользователя 7
Отправить значок +1
тимчасово призупинити сервіс
Доброе утро, используйте для этого систему Мой киевстар, иначе звоните оператору и объясните суть проблемы!
Уровень пользователя 7
Отправить значок +2
@Syvyy, 🤔у вас номер передплати, або контрактне підключення?

Можу надати інструкцію, як призупинити дію номеру самостійно в системі самообслуговування "Мій Київстар" 🤔
мене звати Надія Чорній.Я повідомивa кілька тижнів тому. що я втративa телефон. за номером +380 (96) ххх хх 16.телефон знайдений. ви можете, будь ласка, увімкнути SIM-карту знову?
Уровень пользователя 7
Отправить значок +2
Ми не можемо.
Але оператор може, зверніться до нього через онлайн-чат або 466
Уровень пользователя 7
Отправить значок +2
@Nadia Chorney, 🤔я вірно зрозуміла, що призупиняли дію номеру, тепер потрібно відновити?

Вітаю!Як зняти номер з павзи? 

Уровень пользователя 7
Отправить значок +2

@Mari-ne?у вас номер передплати, або контрактне підключення?

Можу надати інструкцію, як поновити дію номеру самостійно в системі самообслуговування "Мій Київстар" ?

Украли телефон . Номер 097ххххххх

Заблокируйте пожалуйста этот номер . 
Не могу связаться с оператором - очень неудобно решать вопросы без телефонного контакта , не у всех людей есть интернет и смартфон чтобы писать вам на сайте . 
 

Уровень пользователя 7
Отправить значок +1

Вам здесь никто не заблокирует.

Тут такие же пользователи как и Вы

Обращайтесь на 466, в раздел потеряли телефон

Уровень пользователя 7
Отправить значок +2

@Yusik07, вам удалось связаться с оператором? Еще можете в чат написать через личный кабинет. 

+38067 ххххххх номер мого батька. 

З  жовтня 2019 він хворіє і не використовує телефон.

Як розблокувати телефон та перейти на мінімальних тариф .

В разі коли це буде нести великі забрати ми не зможемо продовжувати використовувати номер.

Ответить