Решено

Программа благодарности "Киевстар клуб"

  • 21 Февраль 2018
  • 14 ответов
  • 5130 просмотров

Подскажите пожалуйста, работает ли программа "Киевстар клуб" для контрактного тарифа БЕЗЛИМ+ ?
icon

Лучший ответ Anita 22 Февраль 2018, 18:17

Roman123, программа доступна на тарифах Абсолютный Неограниченный, Единая цена и Классический, но они закрыты для подключения.
Просмотр оригинала

14 Ответы

Уровень пользователя 7
Отправить значок +4
@Roman123 нет, не работает. При переходе на этот тариф, программа отключиться.
Спасибо!
Но вот интересно, а есть ли ещё тарифы, где "Киевстар клуб" работает?
Уровень пользователя 7
Отправить значок +4
@Roman123 в новых тарифах точно нету 🙂
Уровень пользователя 5
Отправить значок +1
Roman123, программа доступна на тарифах Абсолютный Неограниченный, Единая цена и Классический, но они закрыты для подключения.
Користуюся Київстаром по контракту з 2005 року.
Мене цікавила відносна невелика абонентська плата і витрати на телефонію, які я регулював особисто.
З 15 травня якийсь креатор вирішив, що мені вигідніше платити в 2 рази більше, програму лояльності відмінили і у підсумку абонплата та витрати на зв'язок у мене збільшилася з 30-50 грн до 70.
Вибачте, а чим тепер контракт відрізняється від передоплачених абонентів? 13 років я сплачував абонентську плату, переконаний, що як контрактний абонент я маю якісь переваги. І так було, на жаль до тепер.

"Київстар з думкою про вас", потрібно змінити на гасло "Київстар з думкою про бабло"
Пропоную всім, кого не влаштовує різке і безпідставне збільшення абонентської плати і примусова зміна тарифного плану організувати акції протесту. Поки що у Львові.
Мета протесту роз'яснення новим та чинним абонентам відношення Київстару до них.

А тепер запитання:
У мене в угоді сказано, що всі розрахункові документи та зміни я маю отримувати на поштову адресу, вказану при укладанні угоди. На якій підставі Київстар припинило мені надсилати рахунки, та чому я не отримав попередження про зміну тарифів у письмовому вигляді?
У контракті ні чого не сказано про інформування абонента шляхом СМС або Інтернету.
Уровень пользователя 7
Отправить значок +1
Питання не в тім, скільки ви з Київстар, питання в тому, скільки грошей Ви приносите Київстар. Бо є хто абоненти доволі довго, але все рівно, безпонтові гусі.
Уровень пользователя 2
Отправить значок +1
@Rus, вітаю вас в спільноті!
Програма подяки "Київстар Клуб" не є окремою послугою, яку компанія зобов'язана надавати всім не змінюючи її умов. Київстар постійно працює над розробкою нових тарифів, в умовах яких вже враховано всі можливі знижки. Саме тому програма подяки, на жаль, не сумісна з новими тарифами.
В угоді є пункт, що "Оператор має право змінювати тарифи на послуги зв'язку, попередивши абонента про такі зміни не пізніше, ніж за 7 днів до їх введення." і ще один про те, що "Оператор має право в односторонньому порядку змінити перелік та/або умови надання абоненту послуг зв'язку, повідомивши абонента не менше ніж за сім днів шляхом розміщення відповідного повідомлення у офіційних засобах масової інформації та/або розміщення відповідного повідомлення на інтернет-сайті оператора та/або направлення абоненту відповідного текстового повідомлення (SMS)".
Уточніть, будь ласка, про які рахунки йдеться та яким чином ви їх отримували?
Підкажіть чому не працює програма подяки "Київстар Клуб" для тарифа 29? 11 років в київстар, Останні місяці не надходить сума у вигляді 18% від витраченого за попередній місяць,
Уровень пользователя 7
Отправить значок +1
так вже давно немає цього Київстар клюбу, це вже застаріла програма лояльності!
а на 466 вона зовсім як жива!
Уровень пользователя 7
Отправить значок +2
@life_khm, раді вітати вас в нашій спільноті!
Для тарифного плану "29" програма подяки "Киевстар Клуб" все ще діє.
🤔тут вже потрібна індивідуальна перевірка. Зверніться, будь ласка, до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support із зазначенням номеру телефону. Спеціаліст допоможе розібратись. в ситуації
@life_khm, раді вітати вас в нашій спільноті!
Для тарифного плану "29" програма подяки "Киевстар Клуб" все ще діє.
🤔тут вже потрібна індивідуальна перевірка. Зверніться, будь ласка, до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support із зазначенням номеру телефону. Спеціаліст допоможе розібратись. в ситуації

Дякую, як не дивно в цьому місяці гроші "Подяки" таки прийшли, тариф 29, Інші відписувачі не володіють інформацією
Мой тарифный план был закрыт и меня автоматически перевели на другой тариф предоплаты.Из-за того что я не заметил одно присланное СМС я потерял подключение Киевстар Клуб с 2006 года.
Это вы так беспокоитесь о постоянных клиентах? Как можно было предложить тарифный план который не поддерживает Киевстар Клуб?
Это возмутительно! Прощай Киевстар
Уровень пользователя 3
Отправить значок +1
@pwlg, бонусы "Киевстар Клуб" сохраняются при переводе на "Киевстар Комфорт" для тарифов:
  • 29
  • Базовый
  • Классический
  • Комфорт
  • Комфорт+
  • Ульта Комфорт
Во всех актуальных новых тарифах, доступных для подключения, программа "Киевстар Клуб", к сожалению, не доступна для подключения. Поэтому в рамках автоперевода (в связи с закрытием старого тарифа), даже, если бы самостоятельно выбрали другой тариф для подключения, программу "Киевстар Клуб"все равно бы сохранить не удалось 😥

Ответить