Важно Решено

Розважальні послуги / Промо меню / Меню SIM-карти / Як відключити?



Показать первую публикацию

410 Ответы

тоді не має знімати,може баця підключила прогноз погоди, може якісь знайомвства 18+, може ще щось якщо я кажу, що нема підписок, значить я це перевірила. Те що не має знімати - це факт, до оператора додзвонитись неможливо. Якщо не знаєш відповіді, то краще вже зовсім не пиши.
Вчера я обнаружил, что с моего счета - Киевстар ворует деньги.
Начиная с сентября этого года со счета ежедневно снимается сума 5,31 грн. за непонятно какие услуги, делается это ежедневно в одно и тоже время в 5:41.
Якобы с телефона **** я получаю Вхідні SMS/MMS (CPA).
При этом никаких услуг я не получаю - ни звонков, ни СМС, ни ММС.
За это время Киевстар с моего счета украл 293,05 грн:
Уровень пользователя 7
Отправить значок +1
Певно Ви нормально не поповнюєте рахунок, грошей для зняття щомісячної абонплати не вистачає, і з Вас щоденно знімає ті 5 ₴ згідно умов Вашого тарифного пляну!

це умови тарифного пляну, на які Ви погодилися, коли відкрили стартовий пакет та вставили сім карту до телефону, або ж коли перейшли на цей тарифний плян
є три варіянти:

1. Поповнювати вчасно і користуватися всіма перевагами Тарифного пляну
2. Платити по 5 ₴ на день і користуватися не всіма перевагами тарифного пляну
3. Мати на рахунку менше 5 ₴ та не отримувати жодних переваг тарифного пляну.
Да ты плЯн, как видно засРанный козачёк (извини - засЛанный).
Уровень пользователя 6
Отправить значок +3
@Chyzh, вітаю вас у нашій спільноті!
Судячи із того, що ви написали, то по тому номеру було оформлено декілька різних підписок. Ви, мабуть відключили тільки одну з них. Решту також треба відключити. Подивіться у вхідних смс всі повідомлення з коротких номерів. В тексті тих смс вказані способи відключення кожної окремої підписки.
@Chyzh, вітаю вас у нашій спільноті!
Судячи із того, що ви написали, то по тому номеру було оформлено декілька різних підписок. Ви, мабуть відключили тільки одну з них. Решту також треба відключити. Подивіться у вхідних смс всі повідомлення з коротких номерів. В тексті тих смс вказані способи відключення кожної окремої підписки.
у тому і справа, що ніяких смс не приходить!
Уровень пользователя 6
Отправить значок +3
@Leonid, приветствую вас в нашем сообществе!
Подписка, оформленная по номеру, отображается в системе "Мой Киевстар" как смс сообщение с короткого номера. По факту вам поступало только извещение о том, что подписка подключена (это можно посмотреть во входящих смс в меню телефона).
Чтоб в системе "Мой Киевстар" увидеть с какого короткого номера проходит тарификация, зайдите в меню "Мой профиль", там заполните поля ФИО и обновите детализацию.
Уровень пользователя 2
Отправить значок +1
@Chyzh, щоб розібратись в цій ситуації, необхідно перевірити деталізацію витрат номеру. Це може зробити оператор. Тому, будь ласка, зверніться до нього, наприклад, в Чат.
@Chyzh, щоб розібратись в цій ситуації, необхідно перевірити деталізацію витрат номеру. Це може зробити оператор. Тому, будь ласка, зверніться до нього, наприклад, в Чат.
В чат зверталась, там бот, навіть не розуміє мого запитання. На 466 постійно у операторів всі лінії зайняті.
Уровень пользователя 5
Отправить значок +1
@Chyzh, заходьте в систему «Мій Київстар» https://new.kyivstar.ua/, там внизу сторінки справа буде іконка "Онлайн Чат", там консультацію проводять не боти, а наші живі працівники 🙂
Добрый день!
1. С прошлой недели пытаюсь дозвониться оператору - не могу. почему?
2. После замены сим-карты и телефона мне начали приходить информационные сообщения с предложением подписаться на доп.услуги. При чем выглядит это достаточно "напрягающе" - на весь экран. Как я могу от этого отказаться?
Уровень пользователя 7
Отправить значок +1
466 начебто завжди було
Уровень пользователя 6
Отправить значок +3
@Terry, приветствую вас в нашем сообществе!
Для отключения этого меню достаточно выключить телефон, а потом при включении нажать на кнопку "не отображать"
[quote user="Aksolotl"']@Terry, приветствую вас в нашем сообществе!
Для отключения этого меню достаточно выключить телефон, а потом при включении нажать на кнопку "не отображать"

Благодарю! Но такого варианта не было :(
Но, нет худа без добра! Мне удалось дозвониться оператору!!! Вопрос решен!
С конца декабря2017 неизвестно куда ратятся деньги со счета по 5,31 в день мой киевстар расказывает о дополнительных услугах. Я ничего не заказывала. Прошу отключить все услуги привязанные к моему номеру. Причем срочнл.
Уровень пользователя 7
Отправить значок +1
@ded53 Скорее всего у вас завершилась платная подписка, а от вас не была команды СТОП на номер услуги.

Чтобы выяснить что за списания были, зайдите в личный кабинет → Расходы и платежи.
Надсилають смс з номера 43101 і знімають щоразу по 77 копійок. Як відписатися, ніде не повідомляється. Грабіж серед білого дня.
Уровень пользователя 7
Отправить значок +1
Я не представник Київстар, але це ж очевидно, що саме воно підключитися не може, або шкідливе ПЗ на телефоні, або відвідування різних незаконних сайтів з краденим контентом, або випадково натиснули щось десь, або хтось інший , хто мав доступ до Вашого телефону то зробив.
Як відписатися? У "промо" - "налаштування" зазначено: "сервіс відключено". Відсилав слово "стоп" на номер 5962. Приходить повідомлення, що номер відкючений, а так звані "хороші новини" знову приходять і гроші з рахунку зникають.
Уровень пользователя 7
Отправить значок +1
Як відписатися? У "промо" - "налаштування" зазначено: "сервіс відключено". Відсилав слово "стоп" на номер 5962. Приходить повідомлення, що номер відкючений, а так звані "хороші новини" знову приходять і гроші з рахунку зникають.


самі підклюсили, а тепер хтось винний? Най руки повідсихають в того, хто це підключив вам!

Ніхто їх не підключав, грабіжники, зазвичай, приходять самі. Якщо хтось знає, як їх відключити, будь ласка, повідомте. Чи треба звертатися до дирекції "Київстару" та у вищі інстанції? Хтось вже стикався з такими шахраями?
Уровень пользователя 7
Отправить значок +1
Ніхто їх не підключав, грабіжники, зазвичай, приходять самі. Якщо хтось знає, як їх відключити, будь ласка, повідомте. Чи треба звертатися до дирекції "Київстару" та у вищі інстанції? Хтось вже стикався з такими шахраями?
а яким боком тут Київстар?
Вони мусять впливати на тих, кому дають доступ до своїх клієнтів. Саме вони здирають з мене гроші, а не хтось інший, і за це треба відповідати.
Уровень пользователя 7
Отправить значок +1
  • Щоб відключити послугу
  • зайдіть до Меню SIM-карти > Промо > Налаштування > Відключити сервіс
  • або надішліть SMS з текстом Block на номер 5962
  • Повний перелік тизерів, які ви нещодавно отримали або отримаєте найближчим часом, можна знайти в архіві повідомлень.
Детальна інформація про послугу є в SIM-меню телефону – розділ «Промо». У цьому розділі також можна налаштувати сервіс та знайти перелік доступних матеріалів для замовлення.
Як відключити послугу інфо та розваги?

Ответить