Самостійне замовлення пакета послуг в тарифах передплати

  • 13 Февраль 2020
  • 58 ответов
  • 4281 просмотр

Уровень пользователя 7
Отправить значок +3

З 18 лютого 2020 року буде доступна нова можливість для абонентів передплаченої форми обслуговування.

Якщо через нестачу коштів на рахунку для оплати послуг на місяць або 4 тижні був нарахований денний пакет, абонент зможе в той же день одразу після поповнення рахунку самостійно замовити повний пакет послуг замість того, щоб чекати наступного дня.

Зробити це можна одним із наступних способів:

  • за номером 477*202;
  • у системі самообслуговування «Мій Київстар»;
  • у контакт-центрі або у співробітника фірмового магазину Київстар.

Зверніть увагу, що замовлення буде доступне тільки у випадку, коли не відбулась планова оплата, та не буде працювати, якщо закінчилися хвилини та/або мегабайти за тарифом.


58 Ответы

Отправить значок +1

Зробити це можна одним із наступних способів:

@Alena.Sliusar, нарешті відбудеться те, чого всі чекали! мені здається що ви помилились: *477*202#

Уровень пользователя 7
Отправить значок +1

Зробити це можна одним із наступних способів:

@Alena.Sliusar, нарешті відбудеться те, чого всі чекали! мені здається що ви помилились: *477*202#

Если верить новости на сайте, ошибка только в том что там не хватает иконки трубки а не решетки! ;)

Отправить значок +1

Зробити це можна одним із наступних способів:

@Alena.Sliusar, нарешті відбудеться те, чого всі чекали! мені здається що ви помилились: *477*202#

Если верить новости на сайте, ошибка только в том что там не хватает иконки трубки а не решетки! ;)

Иконка трубки не является символом, который можно вставлять! ))

В той же новости, которую перекопировали сюда, пронаблюдал замечательные очепятки. Має бути так:

Якщо через нестачу коштів на рахунку для оплати послуг на місяць або 4 тижні був нарахований денний пакет, абонент зможе в той же день одразу після поповнення рахунку самостійно замовити повний пакет послуг замість того, щоб чекати наступного дня.

Уровень пользователя 7
Отправить значок +2

@VLAD.Z, спасибо за внимательность :wink: 

Тут исправили. Для исправления на сайте запрос передала. 

Отправить значок +1

@Xomyak,  на сайте ещё не исправили.

Уровень пользователя 7
Отправить значок +2

“Новий”, ага.
Усе нове - забуте старе.

Це не нова можливість.
Це поверненя старої можливості.

Уровень пользователя 7
Отправить значок +2

Иконка трубки не является символом, который можно вставлять! ))

?

Отправить значок +1

А от чи дійсно замовляється
позачергове нарахування за IVR?

Уровень пользователя 7
Отправить значок +2

@VLAD.Z, дійсно :nerd:

Отправить значок +1

@Xomyak, чому позачергове замовлення колись замовлялось по USSD (*477*202#), а тепер по IVR (той же номер, тільки без * і # )?

Уровень пользователя 7
Отправить значок +2

@VLAD.Z, така технічна реалізація. 

Отправить значок +1

@Valentyna, так раніше воно реалізувалось по USSD, в такому випадку, чому вирішили змінити технічну реліазацію?
Дочекаємося 18 лютого 2020 року й перевіримо

Уровень пользователя 7
Отправить значок +2

@VLAD.Z, мабуть, так зручніше і менше шансів набрати якусь не ту комбінацію. 

Не працює. Сьогодні намагався замовити зняття абонплати через 477*202 та 477*202#

Через додаток також немає відповідної функції 

 

  • у системі самообслуговування «Мій Київстар»;

Яким чином це реалізовано? Можна скріншот з додатку, будь ласка?

Уровень пользователя 7
Отправить значок +2

@SergZR, а який у вас тариф? Дізнатися назву діючого тарифного плану Ви можете за допомогою команди *100*01*2#виклик. Назва тарифу відобразиться на екрані телефону.

Отправить значок +1

Чи існують тарифні плани, в яких не реалізується ця функція? 

Уровень пользователя 7
Отправить значок +2

@VLAD.Z, ця функція передбачена для всіх тарифних планів передплати. 

Як замовити позачергово пакет послуг в тарифі Смачний Київстар??

Отправить значок +1

@Julie94, за номером 477*202

Спасибо

Снимаете плату только ночью ? А что мне делать целый день сейчас , когда вы просто не можете снять эти деньги и начислить минуты?  Я нене могу звонить,  у вас без тарифа драконовские цены . Думаю, пора уже переходить на другого оператора. 

Отправить значок +1

С 18 февраля 2020 года можно самостоятельно заказывать снятие месячной платы, если был начислен дневной пакет. Для этого звоните на 477*202 и кнопка вызова.

Уровень пользователя 7
Отправить значок +2

@Leman, получилось заказать тариф? 

Доступно ли для моего тарифного плана "Онлайн без границ" вне очередная абон плата?

Ответить